Miksi "Junmala" loi umpisuolen?

Anonyymi

Miksi "Jumala" loi täysin hyödyttömän umpisuolen tai taudit?

14

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Umpilisäke on hyödyllisten suolistobakteerien varasto. Jos sairastut esim. vatsatautiin ja suolistosi bakteerikanta menee epätasapainoon ja osittain häviää, niin umpilisäkkeestä suolistosi saa uuden purskeen suolistobakteereita.

      Evoluutioteorian sokaisemina miljoonilta ihmisiltä ympäri maailmaa on poistettu umpilisäke, mutta nykylääketiede ei niitä mielellään poista, vaan tulehtuneet umpilisäkkeet pyritään hoitamaan antibiooteilla niin pitkälle kuin mahdollista potilaan terveyttä vaarantamatta.

      • Anonyymi

        Ja kun evoluutioteoria ei vielä sokaissut ihmisiä, niin umpisuolentulehdys tappoi miljoonia ihmisiä maailmassa.
        Umpilisäkkeen poistoja tehdään kyllä vieläkin, mutta vähemmän kuin ennen.


      • Tulehtuneen umpilisäkkeen poisto on nykyäänkin käytännössä ainoa keino taudin hoidossa.

        Miljoonat ilman umpilisäkettä tillustelevat hyvinvoivat ovat elävä todiste umpilisäkkeen turhuudesta.


      • "Evoluutioteorian sokaisemina miljoonilta ihmisiltä ympäri maailmaa on poistettu umpilisäke, mutta nykylääketiede ei niitä mielellään poista, vaan tulehtuneet umpilisäkkeet pyritään hoitamaan antibiooteilla niin pitkälle kuin mahdollista potilaan terveyttä vaarantamatta. "

        Antibiootit eivät tapa lisäkkeen purskebakteereja, koska pyhä henki suojelee niitä.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Tulehtuneen umpilisäkkeen poisto on nykyäänkin käytännössä ainoa keino taudin hoidossa.

        Miljoonat ilman umpilisäkettä tillustelevat hyvinvoivat ovat elävä todiste umpilisäkkeen turhuudesta.

        https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00093#s4

        "Hoito

        Hoitomuoto päätetään yleensä kuvantamistutkimusten ja laboratoriotutkimusten perusteella. Viimeaikaisissa tutkimuksissa on todettu, että monissa tilanteissa antibioottihoito riittää. Usein kuitenkin ryhdytään leikkaukseen, jossa tulehtunut umpilisäke poistetaan. Se voidaan useimmiten tehdä tähystysleikkauksena. Leikkaukseen yhdistetään antibioottihoito.

        Joskus tulehdus on koteloitunut umpilisäkkeen ympärille, jolloin sitä yleensä hoidetaan antibiooteilla. Tulehduksen rauhoituttua harkitaan, tarvitaanko leikkausta."

        Miksi taas valehtelet kekek-kekek?


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00093#s4

        "Hoito

        Hoitomuoto päätetään yleensä kuvantamistutkimusten ja laboratoriotutkimusten perusteella. Viimeaikaisissa tutkimuksissa on todettu, että monissa tilanteissa antibioottihoito riittää. Usein kuitenkin ryhdytään leikkaukseen, jossa tulehtunut umpilisäke poistetaan. Se voidaan useimmiten tehdä tähystysleikkauksena. Leikkaukseen yhdistetään antibioottihoito.

        Joskus tulehdus on koteloitunut umpilisäkkeen ympärille, jolloin sitä yleensä hoidetaan antibiooteilla. Tulehduksen rauhoituttua harkitaan, tarvitaanko leikkausta."

        Miksi taas valehtelet kekek-kekek?

        https://yle.fi/uutiset/3-10423354

        Useimmiten kuitenkin leikataan, ja se on aivan oikein, niin eipähän turha elin tulehdu uudestaan.

        "Tutkimuksessa saatiin arvokasta tietoa myös umpilisäketulehduksen mahdollisesta uusiutumisesta. Seurannassa havaittiin, että jos tulehdus uusiutuu, se tapahtuu usein vuoden tai puolentoista vuoden kuluttua ensimmäisestä tulehduksesta."

        Eikös ole parempi että asia hoidetaan kerralla eikä nytkytellen.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00093#s4

        "Hoito

        Hoitomuoto päätetään yleensä kuvantamistutkimusten ja laboratoriotutkimusten perusteella. Viimeaikaisissa tutkimuksissa on todettu, että monissa tilanteissa antibioottihoito riittää. Usein kuitenkin ryhdytään leikkaukseen, jossa tulehtunut umpilisäke poistetaan. Se voidaan useimmiten tehdä tähystysleikkauksena. Leikkaukseen yhdistetään antibioottihoito.

        Joskus tulehdus on koteloitunut umpilisäkkeen ympärille, jolloin sitä yleensä hoidetaan antibiooteilla. Tulehduksen rauhoituttua harkitaan, tarvitaanko leikkausta."

        Miksi taas valehtelet kekek-kekek?

        Tuohan on ateistis-evolutionistista pseudotiedettä, jonka kehittämisessä käytetään mm. darwinistisia metodeja ja evoluutioteoriaa. Miksi otat esimerkin sieltä, vaikka sinun jumal'uskoiseena pitäisi turvautua rukoiluun ja karitsanveren pirskotteluihin tms. wanhastaan koeteltuihin keinoihin? Olettko näissä(kin) asioissa piiloevolutionistinen luopio?


    • Anonyymi

      Mutta kuka kuljetti arkkiin kaikki sukupuolitaudit ja satiaiset. Kertoohan raamattu asian?

      • Anonyymi

        Jossain oli, että Nooa leikkasi kaikilta uroksilta pallit tulvan aikana. Kun tulva päättyi, niin ne saivat vehkeet takaisin. Jäljellä oli norsun vehkeet mutta kukaan ei tunnustanut niitä omakseen. Silloin tyttöhiiri kuiskasi pojalle: "huuda, että ne ovat sinun".


    • Anonyymi

      Kreikkalaisessa tarustossa joku torspo aukaisi Pandoran lippaan ja vapautti sieltä maailman kaikki taudit.

    • Anonyymi

      Ja miksi käärmeet parantavat myrkyn tehoa maailmalla? Miksi saaliit parantavat vasta-ainetta myrkkyä vastaan? Tämäkin on varmaan jotain evoluutiota.

      Nyt oli todettu myös ensimmäinen ihminen, joka on parantunut täysin HIV - taudista.

    • Anonyymi

      Epäuskoisille sanoisin.
      Tuntemattomat ovat herran tiet.

      • Anonyymi

        Typerä argumentti, tyypillinen tyhmän uskiksen sellainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe