Onkohan Mc Culloch merkkinä ok? Hinta akkuineen ja latureineen keikkuu siinä 350€ kieppeillä. Einhell ym. lelut eivät kiinnosta. Ja DeWalt taas maksaa liki tuplat. Ton Mc Cullochin pyörintänopeus on 15 m/s eli riittävä mun käyttöön kun en mitään ammattilaisen sahaa tarvitse. Merkin luotettavuus vaan mulle kysymysmerkki. Myyjä HobbyHall.
Akkukäyttöinen ketjusaha harkinnassa
8
206
Vastaukset
- Anonyymi
Ei noilla myyntimerkeillä ole mitään merkitystä, kiinasta ne tulee kuitenkin. Merkin pitää kuitenkin olla tosi tunnettu, vanhat moottorisahamerkit on myyty kiinalaisille. Merkit jotka nykyisinkin myyvät sahoja tai akkutyökaluja tulevat ainoastaan kyseeseen. Stihl Bosch Makita jne.
- Anonyymi
On kuule ihan samaa sarjaa kaikenmaailman Einhellien kanssa.
- Anonyymi
Tietenkin Mc Culloch on merkkinä ok
- Anonyymi
Oli joskus yksi parhaista merkeistä. Nykyään husqvarnan markettimerkki. Tuli partnerin tilalle kun raiskattiin loppuun. Kullopille tulee huonoimmat ja halvimmat romut joita konserni ei uskalla omalle merkillä myydä. Tai edes jonseredilla. Kyllä se einhellit voittaa ja husqvarnan kautta saa huollot mutta jos luotettavuus kiinnostaa osta joku muu ja ja jostakin muualta kuin hoppyhallista.
- Anonyymi
Ei kai se pahakaan ostos olisi. 40V 2ah akku ja 18m/s ketjunopeudella. K-Raudassa just tuollainen Mc Culloch akkusaha maksaa 289€ jossa 40v akku ja laturi mukana. joten ei paha verrattuna Makitan DUC303 vehkeeseen joka maksaa K-Raudassa 599€ ja jossa mukana on 2x 18voltin akkua ja laturi mukana, mutta pelkkä makitan saha ilman akkuja ja laturia maksaa 399€. Eli kannatan, eli annan ääneni Mc Cullochille, hommaa pois, tässä kohtaa se päihittää Makitan mennen tullen. Ja jos akkusaha ei jostain syystä taikka toisesta miellytä, niin sitten voit hommata Joko
Dolmarin PS-35c tai Sthilin Ms180 polttomoottorisahan. - Anonyymi
Itellä on ollut vuoden kyseinen saha, ja oon ollu tyytyväinen. Tehot ei hääppösiä, mutta satunnaiseen rankapuun käsittelyyn mökkikäytössä riittävästi. Nimenomaan käytön helppous on vaikuttavaa, napista painamalla virta päälle ja sahaamaan. Jotain miinustakin : Teräketjuöljy vuotaa vähän ja tahrii paikkoja, kannattaa kiristää kaikki pultit ja mutterit uutena. Nim. Kyntäjän poika
- Anonyymi
Sähkötyökaluissa on nykyään oleellista, että akut sopivat ristiin. Eli osta saha samalta merkiltä ja samanlaisella akulla kuin porat, ruuvinvääntimet, hiomakoneet jne. Itselläni ovat 18 v Makitoja, joten sahakin on samalta merkiltä.
- Anonyymi
Ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381