Tekis kovin ottaa miehen kulli suihin ja sais pylly panotkin.
Kullia imisin
25
474
Vastaukset
- Anonyymi
Saisit imeä mun kulliani joka on ajeltu tänään paljaaksi! Tv-Jaana
- Anonyymi
missä olet
- Anonyymi
tule käymään niin imetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä olet
Lapissa
- Anonyymi00034
Ai että ihanaa olen 70mies tule imemään se kovana
- Anonyymi
Tule niin imen ja saat peppuakin jos haluat.
- Anonyymi
Missä päin olet? Mulla olis nyt kovana suuhusi.
- Anonyymi
Olis kiimaista imeä paljasta kullia sukkiksissa... haluaisitko? Terkuin Tv-Jaana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapissa, tule vietämme hauskan nviikonlopun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiimaista imeä paljasta kullia sukkiksissa... haluaisitko? Terkuin Tv-Jaana
Haluaisitko ime myös minun kullia saisit hyvät panot päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko ime myös minun kullia saisit hyvät panot päälle
Tule imemään Saunotaan ja saat peppu panot ja suihinotot.
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
kyllä se olisi ihanaa
Tule saat peppua ja kunnon suihin otot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule imemään Saunotaan ja saat peppu panot ja suihinotot.
Missä päin olet? Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin olet? Oletko nainen vai mies?
Olen mies ja lapista, tule niin pidämme hauskaa.
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
kyllä se olisi ihanaa
Tule niin nautitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapissa
Anonyymi kirjoitti:
Lapissa, saat suihin ja peppuakin jos haluat
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
missäs peppuasi esittelet?
lapissa.
- Anonyymi
Kukahan haluaisi lähteä sanotaan etelästä Lappiin asti suihinottoon jne kun halukkaita löytyy muutenkin nimenomaan täältä etelästä
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh824280Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.1163303Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1213287Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412744Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2182534"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk192181Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112016- 291954
Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk471910Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01903