Tekis kovin ottaa miehen kulli suihin ja sais pylly panotkin.
Kullia imisin
25
507
Vastaukset
- Anonyymi
Saisit imeä mun kulliani joka on ajeltu tänään paljaaksi! Tv-Jaana
- Anonyymi
missä olet
- Anonyymi
tule käymään niin imetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä olet
Lapissa
- Anonyymi00034
Ai että ihanaa olen 70mies tule imemään se kovana
- Anonyymi
Tule niin imen ja saat peppuakin jos haluat.
- Anonyymi
Missä päin olet? Mulla olis nyt kovana suuhusi.
- Anonyymi
Olis kiimaista imeä paljasta kullia sukkiksissa... haluaisitko? Terkuin Tv-Jaana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapissa, tule vietämme hauskan nviikonlopun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiimaista imeä paljasta kullia sukkiksissa... haluaisitko? Terkuin Tv-Jaana
Haluaisitko ime myös minun kullia saisit hyvät panot päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko ime myös minun kullia saisit hyvät panot päälle
Tule imemään Saunotaan ja saat peppu panot ja suihinotot.
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
kyllä se olisi ihanaa
Tule saat peppua ja kunnon suihin otot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule imemään Saunotaan ja saat peppu panot ja suihinotot.
Missä päin olet? Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin olet? Oletko nainen vai mies?
Olen mies ja lapista, tule niin pidämme hauskaa.
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
kyllä se olisi ihanaa
Tule niin nautitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapissa
Anonyymi kirjoitti:
Lapissa, saat suihin ja peppuakin jos haluat
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
missäs peppuasi esittelet?
lapissa.
- Anonyymi
Kukahan haluaisi lähteä sanotaan etelästä Lappiin asti suihinottoon jne kun halukkaita löytyy muutenkin nimenomaan täältä etelästä
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1572849Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1122226Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.581890Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi431668Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n621567Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään311344Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe141301Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan661225Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.691189Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan191922