Penisjatke

Anonyymi

Äkkiseltään en löytänyt keskusteluista täältä...
Onko kokemusta penisjatkeista? Hyvät ja huonot, suositukset

9

3091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On todella hyviä kokemuksia, turha väittää ettei koolla ole väliä. Super Dick sleeve alkupanojen jälkeen päälle ja kyllä ääni rouvalla muuttuu. Hitaasti alkaa pitkiä vetoja tekemään pohjaan asti niin kyllä näkyy ja kuuluu miltä iso tuntuu. Rouvan orkut on sitä luokkaa että tärisee minuutin ja uikuttaa kun vielä painelee menemään.

• Anonyymi

Muutamia kokeillut ja ei vaimo niistä ole pitänyt sen ihmeemmin. Aito on kuulemma paras. Ollut super pehmeää jytkyä oikein pehmeää ettei aidosta oikeastaan erota mutta paksumpi yms ja sama tuomio on taitaa olla meidän miesten juttu vain haluta naiselle isompaa ja pidempää kun ei ole vaikutusta paremmaksi ollut ikinä. Oma kalu on 4x17cm liekkö pienempi pippeliselle paremmin hyötyä? Kun oma taitaa olla keskimääräisen ylärajalla suomi pojista. Kosrostan keskimääräisen ylärajoilla ollaan ja aina löytyy isompia varsinkin nettikeskusteluissa. Totuus on sitten kaukana niistä jutuista.
      Olsi tosiaan hyvä tietää onko joku malli kenties oikeasti naisten kehuma.

• Anonyymi

Roskapostittaja

• Anonyymi

Onko ymmärrys lopussa? Roskapostittaja ? Omituinen pää sinulla.

• Anonyymi

Ostaa täräytin Sonos 17 jatkeen kaalimadolta, oli siinä vaimolla ihmettelemistä kun tulin musta patukka heiluen viereen ja kyselin että miten olisi.. Aika iso kuulemma on mutta 15 min lämmittelyn jälkeen alkoi vaimo pakaroista painamaan että saisikos syvemmälle. Saihan sitä ja ei ole moista läähätystä aikaisemmin kuulunut.

• Anonyymi

Omalla ensin pillu liukkaaksi... sen jälkeen Hk;n lenkillä... tuntuu kuulemma taivaalliselta, tulee mahtavia orgasmeja!

• Itse kokeilin naiskaverin kanssa 23/6 penisjatketta. En kehu mut sen sanon että suosittelen kokeilemaan.

• Anonyymi

Missäpäin asut? T. Utelias xl 50v nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin asut? T. Utelias xl 50v nainen.

Pohjoispohjanmaa. Halutessasi voit laittaa sähköpostia [email protected]

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe