Hämmästyin..

Kävin lukemassa Kansan Uutisista Mike Pohjolan kirjoituksen: Eikö Perussuomalaisia saa sanoa rasisteiksi? Hämmennyin aluksi, ja luin keskustelupalstan läpi.
Kyllä oli keskustelupalstan kirjoittajat pihalla nykyajan politiikasta. Siellä käytiin yhden vastaajan kimppuun ilman mitään järkevää syytä. Oli siellä mukana myös hyviä kirjoituksia...

Tällä palstalla on tämä haukkuminen ihan yleistä. Verratkaa muiden puolueiden kirjoituksiin, niin täällä asuu häiriköt.. Ihan, vaan neuvoksi... Häiriköt näyttävät oman tyhmyytensä täällä...

37

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      niin oli.. nyt on kirjoitukset siistiää

      • Anonyymi

        Oli Pohjolalta huono kirjoitus. Karmeita kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli Pohjolalta huono kirjoitus. Karmeita kommentteja.

        Kaikkien pitäisi olla jotain kommunisteja niin kuin entisessä Neuvostoliitossa ja itkee kun persut ei ole niitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien pitäisi olla jotain kommunisteja niin kuin entisessä Neuvostoliitossa ja itkee kun persut ei ole niitä

        Voi ei....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei....

        Persuja ei kiinnosta olla joku helkatin kommari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja ei kiinnosta olla joku helkatin kommari.

        Ei niin.....


    • Anonyymi

      Kirjoittajasta huokuu perusteeton viha ja inho.
      Kansan uutisethan on propaganda ja uskonto lehti.

      • Anonyymi

        Kyllä MV-lehti ja tuubi pelastavat OIKEAN tiedonsaannin, no hätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä MV-lehti ja tuubi pelastavat OIKEAN tiedonsaannin, no hätä.

        Enpä ole lukenut niitä. Sinä ilmeisesti luet kun tiedät.


      • Anonyymi

        Tosijuttuja!


    • Anonyymi

      KU on satusetien päiväkerho. Tai iltakerho.. mutta satuja ne osaa vääntää.

      • Anonyymi

        Melkosta soopaa!


    • Anonyymi

      Rasismikortin käyttäjät ovat Husun uskollisia seuraajia ja äänestäjiä.

      • Anonyymi

        Niin on..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mike Pohjola. Pohjolan pitkätukkaisin kalju. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mike Pohjola. Pohjolan pitkätukkaisin kalju. :)

        Juicella oli pitempi.


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus.


    • Anonyymi

      Kansanuutiset on isänmaaton Kremlin renki jota Nliitto tuki se oli
      Tiedontantajan ohella ainoa lehti suomeksi jota sai Nliiton hotelleista

      Kyseessä on perseestä oleva vasemmistoliitto joka sitä julkaiseen ja vasemmistoliiton ääenstäjät ovat rasisteja

      Kansalla tämän lehden kanssa ei ole mitään tekemistä ja lehden nimi on kopioitu natsi-Saksasta, jossa oli Kansanhuomioitsija Völkischer Beobachter

      Kansan uutisten edeltäjät ovat tuominneet Väinö Linnan Tuntemattoman sotilaan Venäjää mollaavana kultuurisesti ja toimiteen yhteistyössä Neuvostoliiton ja natsi-Saksan liiton tukemiseksi
      ns. Molotov–Ribbentrop-sopimus 1939
      joka johti Nliiton rikolliseen hyökkäykseen Suomeen talvisodassa

      • Anonyymi

        Pässi toitelee itseään ja valeitaan monessa kepjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pässi toitelee itseään ja valeitaan monessa kepjussa.

        Ientulehdus voi edetessään johtaa hampaan heilumiseen ja jopa irtoamiseen. Siihen ei pitäisi suhtautua vähätellen. Suun ja hampaiden tutkimuksessa mitataan ientaskujen syvyys ja arvioidaan hampaiden kiinnityskudosten tulehduksen aste sekä vaurioiden laajuus. Potilas itse ei osaa tilanteen vakavuutta arvioida koska välttämättä ei ole muita oireita kuin punoittavat, hiukan turvonneet tai herkästi vertavuotavat ikenet.


      • Anonyymi

        Nykyään persut ovat Kremlin renkejä.

        Ennen oli ennen ja nyt on nyt-

        Persut tulleet kommunistien tilalle Kremlin rengeiksi.


      • Anonyymi

        Mutta Tynkkynenhän hankki itsellee miesmorsiamen Afrikasta!


      • Anonyymi

        No oliko uutisointi jotenkin uskottavampaa, kun sen luki Suomen Uutisista?

        Kansan Uutiset? -> propagandalehti

        Suomen Uutiset? -> propagandalehti


    • Anonyymi

      Afrikkalainen miesmorsian on nyt persulassa pop?
      Persu saa olla suvakki, mutta ei kukaan muu????????

      • Anonyymi

        Höpö, höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö!

        Sebastian Tynkkynen. Puolueen puheenjohtajistoon kuuluva.

        Siinä sinulle höpö höpöä höpöttelilä höpönassu.


    • Anonyymi

      Tarviiko vasemmistomiehen hallita vaimon kehoa ja ottaa vaikka viisi vaimoa?

      jos kerran syyriairak miehiä ihannoi ja haluaa maahan

    • Anonyymi

      Niinpä, nämä Persukriittisen palstahäiriköt vain peräänkuuluttavat kokoajan asiallista ja älykästä keskustelua, kuitenkaan itse kykenemättä siihen koskaan.

    • Anonyymi

      Minä olen ylpeä realisti ja Perussuomalainen! Puolueen jäsenet ovat niin kuin nimikin kertoo tavallisia Suomalaisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Älä anna sen nousta päähän.


    • Anonyymi

      Täällä ei taida puolue kirjotella, eikä kyllä taida suuremmin PerusSuomalaisetkaan täällä viihtyä. Aloittaja ei varmaan oikein ole päässyt jyvälle ja ymmärtänyt, että ne valheelliset ja Persuja haukkuvat kirjoitukset joita tämä palsta on täynnä, eivät ole Persujen kirjoittamia, vaan itseään "persukriittiseksi" kutsuvan, asiallista ja älyllistä keskustelua kaipaava antipersu.

    • Anonyymi

      Persujen trolliarmeijan heikoimmat lenkit esiintyvät tällä palstalla?

      • Anonyymi

        Kuitenkin kiinnostaa käydä katsomassa.. :)


    • Anonyymi

      Mikä vassareissa on niin mukavaa, kun meidän pikkutyttöjä käyttää ulkomailta tulleet äijät hyväkseen? Mua ällöttää tuollainen touhu, yäks!

    • Anonyymi

      Mike Pohjolalta erittäin hyvä kirjoitus ja täyttä faktaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe