Liikaa valinnanvaraa viikonloppuisin

Anonyymi

Pitkävedossa on aivan liian monta kohdetta ja maata valttavana pitkävedon kohteisiin.
Tässä menee pää sekaisin, kun pitäisi malttaa kohtuus ja valita 1-3 kohdetta korkeintaan, että jää monta kohdetta vetämättä.
Kun kohteita on julmetusti viikonloppuna, niin iskee vetosokeus ja valitsee ne kohteet, jotka päättyykin lopulta vähämaalisesti, vaikka tilastoissa joukkeet on vetäneet peleissä minimi 3 maalia ja keskinäisissä peleissä aina minimi 4 maalia, että kun vetää yli 2,5 maalia, niin kas kummaa, niin sit ei saada, kuin 1 maali.

t. Tappiokundi

5

170

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi huolella valikoitu kohde riittää mainiosti.

• Anonyymi

Kyllä, niinkuin esim. hyvään pelivireeseen äitynyt Rosenborg.

• Anonyymi

Rosenborgilla on aika pahoja eurokiireitä. Taavetti kertoi tästä jo toissapäivänä minun omaan henk.koht. sähköpostiini. Hän oli lukenut Svenskafans.comia, jossa neuvottiin betsaamaan tasapeliä. Taas tuli rahaa.

• Anonyymi

Juu, yksi huolella valittu kohde ja isolla panoksella, kuin monta kohdetta pienillä panoksilla.
        Kerroin ei tarvi olla iso, koska isolla panoksella saa pienelläkin kertoimella paljon rahaa. Tärkeintähän on, että kohde osuu, ei kohteen kerroin.

• Anonyymi

Kannattaa keskittyä oleelliseen, sulkea silmät täytekohteilta, niin onnistumisprosentti paranee kun kohdeähky ei ahdista kropassa.

https://www3.veikkaus.fi/kohteet/pdf/ebet/valioliiga.pdf?filters=[{sportId:1,categoryId:[2],tournamentId:[1]}]&drawType=["main","handicap","over_under","result","winner"]

Maailman paras ja tasaisin brittien Valioliiga on varma valinta koko talvikaudeksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      800
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe