Lääriä suositella

Anonyymi

Olisiko täällä kenelläkään suositella nivelvaivoista tietävää kuuntelutaitoista lääkäriä. Minulla on monta ikävää vaivaa, merkittävimpänä nivelkivut, jotka vaivaavat varsinkin öisin. Minulta on verikokein suljettu pois monta sairautta, mutta ei se ettei vaivaan ole syytä löytynyt ole niitä lopettanut. Lääkärit tuntuvat kuvittelevan, että minulla on heikko työmoraali ja se loukkaa. Eläkettä en ole hakemassa. Pidän paljon työstäni ja koska olen yksinäinen ihminen on se minulle myös ainoa tapa kohdata muita. Olen siis aikonut pysyä töissäni. Painoa minulla on 56kg ja pitutuutta 161cm. Liikun arkisin pyörällä noin 20 km/päivä kesät talvet. Hoidan siis kuntoani. Ikää 50 vuotta. Jos vanhenen tätä tahtia ja en saa apua kipuihini olen eläkeikäisenä pyörätuolissa. Välillä ihan itken tätä ongelmaa. Asun Etelä-Suomessa. Iso kiitos vastaajille.

2

206

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko selvitetty verikokein mahdollinen reuma? Se kun ei aina näy edes verikokeissa. Minulla alkoivat ranteiden nivelkivut 3v sitten ja todettiin reumaksi.. Sormien nivelet, olkapäät ja lonkat olivat seuraavaksi kipujen kohteena. Siitä lähtien on kokeiltu jo 4 eri reumalääkettä, eikä ole löytynyt kivut poistavaa lääkitystä. Terveyskeskuslääkärin kautta sain lähetteen reuman polille keskussairaalaan. Reumalääkäri tulee ensisijaisesti mieleeni kohdallasi.

• Anonyymi

Hei! Kiitos vastauksestasi, minulle reumalääkäri teetti jokin aika sitten reumakokeet. Niissä ollut mitään. Myös borrelia on poissuljettu. Itse en usko ms-taudin mahdollisuuteen, koska en ole ikinä kärsinyt ms-taudissa melko yleisestä iriitistä. Tutkittu on myös erilaisien suolistosairauksien mahdollisuuksia. Turhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      152
      853
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      726
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      718
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      603
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      41
      601
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      562
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      536
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      515
    10. 26
      511
    Aihe