Olisiko täällä kenelläkään suositella nivelvaivoista tietävää kuuntelutaitoista lääkäriä. Minulla on monta ikävää vaivaa, merkittävimpänä nivelkivut, jotka vaivaavat varsinkin öisin. Minulta on verikokein suljettu pois monta sairautta, mutta ei se ettei vaivaan ole syytä löytynyt ole niitä lopettanut. Lääkärit tuntuvat kuvittelevan, että minulla on heikko työmoraali ja se loukkaa. Eläkettä en ole hakemassa. Pidän paljon työstäni ja koska olen yksinäinen ihminen on se minulle myös ainoa tapa kohdata muita. Olen siis aikonut pysyä töissäni. Painoa minulla on 56kg ja pitutuutta 161cm. Liikun arkisin pyörällä noin 20 km/päivä kesät talvet. Hoidan siis kuntoani. Ikää 50 vuotta. Jos vanhenen tätä tahtia ja en saa apua kipuihini olen eläkeikäisenä pyörätuolissa. Välillä ihan itken tätä ongelmaa. Asun Etelä-Suomessa. Iso kiitos vastaajille.
Lääriä suositella
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
Onko selvitetty verikokein mahdollinen reuma? Se kun ei aina näy edes verikokeissa. Minulla alkoivat ranteiden nivelkivut 3v sitten ja todettiin reumaksi.. Sormien nivelet, olkapäät ja lonkat olivat seuraavaksi kipujen kohteena. Siitä lähtien on kokeiltu jo 4 eri reumalääkettä, eikä ole löytynyt kivut poistavaa lääkitystä. Terveyskeskuslääkärin kautta sain lähetteen reuman polille keskussairaalaan. Reumalääkäri tulee ensisijaisesti mieleeni kohdallasi.
- Anonyymi
Hei! Kiitos vastauksestasi, minulle reumalääkäri teetti jokin aika sitten reumakokeet. Niissä ollut mitään. Myös borrelia on poissuljettu. Itse en usko ms-taudin mahdollisuuteen, koska en ole ikinä kärsinyt ms-taudissa melko yleisestä iriitistä. Tutkittu on myös erilaisien suolistosairauksien mahdollisuuksia. Turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901