Ihanan kovana nyt ja stayupit vain jalassa. Antaisin imeä, haluaisitko? tyttöilevä TV-Jaana!
Stayupeissa kovana
15
87
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin ottaa sun kostean kalun suuhuni. Missä saisin imeä sua?
- Anonyymi
<<tule minun luokse saat imeä ja minä myös imen sinua,saatpeppu panotkin jos tahdot
imisin,nuolisin,ja nielisin
- Anonyymi
Missäpäin tv-jaanaa saisi imeskellä
- Anonyymi
Lahti - Kouvola ;) ajelulla. Tv-Jaana
- Anonyymi
Pukedutko asuihin ajellessa? Nyt stayupit jalassa! Tv-Jaana
Anonyymi kirjoitti:
Lahti - Kouvola ;) ajelulla. Tv-Jaana
äh pahus että menikin tuo herkku ohitse
- Anonyymi
Olisko tv-jaana huomena liikenteessä jos niin imisin mielelläni 55v ukm
- Anonyymi
Missä päin 55ukm ajelt huomenna? Tv-Jaana
- Anonyymi
Vaihdoin jalkaan ihanat ohuet sukkahousut.. nyt tosi kovana sukkisten sisällä. Odota pieni hetki........ laitoin mös liivit pikkurintojeni päälle ja tiukan trikoomekon!... nyt näyttää peilistä katsoen tosi tyttömäiseltä! Nyt kostuuu... Tv-Jaana
- Anonyymi
Lahti huomenna ke klo 12 ..radiomäki ?? ukm 62v
- Anonyymi
Ois kiva tulla kurkkaamaan mitä mekon alta löytyy ;)
Anonyymi kirjoitti:
Lahti huomenna ke klo 12 ..radiomäki ?? ukm 62v
tapahtuiko sillä mitään jännää tai tuhmaa?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486208Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694075Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t193102- 343025
- 1932898
- 402522
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132449törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192390- 1501469
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3201468