Moikka
Olen 36-vuotias cd, pitkä tytöksi (noin 188cm). Vatsassa kai ylimääräistä mutta muuten hoikka. Rakastan pukeutua yksin ollessani, vaimo tietää fetissini mutta ei miehen kyrvän haluani. Olen toisinaan saanut kullia sisääni ja imenyt spermaa suuhuni, ihanan rietas olo naisen roolissa antautua miehelle naitavaksi ja tyydytää toisiamme.
Olen aina kiihottunut toisen nautinnosta, juuri täysi-ikäisenä myös ihan livenä miehen nautinnosta. Ensimmäisten kertojen jälkeen häpesin itseäni, monta kertaa meinannut lopettaa koko touhun viime aikoinakin. Mutta en pysty, jossain vaiheessa kuitenkin alan kaipaamaan...olla miehelle narttu, saada miehen kalu kovenemaan. Nähdä kuinka kiihotan häntä, siihen asti että saan joko spermat suuhuni tai "pilluuni".
Miehen puute cd:llä
7
134
Vastaukset
kullin himo ,tiedän se on kiihoittavaa vastustamatonta ihanaa
Mistäpäin olet?
Itse myös hoikka cd myös asuissa viihtyvä ja korot pitää olla vaikka pituutta 195cm.
- Anonyymi
Olisi kiihoittavaa tavata tai nähdä kuviasi! Oletko laittanut nettiin? Tv-Jaana
- Anonyymi
Hei! Top miestä haluaisin minäkin. Tykkään käyttää naisten kumppareita ja sadeasuja erityisesti t.S
- Anonyymi
Haluaisin tavata sut..
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1013258Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo82647HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752536Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k731488Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?931486Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.161065Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N335975Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184975Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s11880- 50834