Myöntäkää ihastuksenne sille ihastuksen kohteelle :)

Anonyymi

Elämäntilanteesta huolimatta.Mikään ei oo pahempaa,kun katua,että ei pystyny kertomaan...Puhu tai kirjota vaikka ette suhdetta hänen kanssa haluaisi.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä, jos se kohde ei ole tavoitettavissa. ei vastaa viestihin, s-postiin, mihinkään. aikalailla kädet sidotut silloin. kun saisi edes tiedon, onko hänellä uusi suhde tms. voisi silloin paremmin hyväksyä asian ja niellä surunsa. epätietoisuudessa pito on epäreilua.

      • Anonyymi

        Tuollainen käytös on törkeää. Oot ansainnut parempaa kohtelua. Jokainen on.


      • Anonyymi

        Tai mä ennemmin ajattelisin näin nais ihmisenä asian, et jollei mitään vastausta tule, niin ei sitä kiinnostusta ole yhtään, eikä myös halua sitä kertoa tai selitellä


    • Anonyymi

      Tuollanen käytös on tosi kurjaa :(.Sä olet ainakin yrittänyt.Jos toinen käyttäytyy noin moukkamaisesti,niin hän ei ole arvoisesi.

    • Anonyymi

      Yleensä ihastuminen, jos se on molemmin puolista johtaa seurusteluun. Eipä ole viisasta kaikkia ihastumisia kertoa kenellekään, niitä kun joillakin tulee aika paljon.
      Parisuhteissakin olevat ihastuu, mutta voi mennä parissa päivässä ohi. Ihastunutkaan ei välttämättä edes halua mitään kontaktia.
      Joku voi vaikka säikähtää, jos lurittelee heti kaikki tunteensa toisel vaikka ei ole paljoa yhdessä ollutkaan.
      Viisainta olisi jättää kännyt ja tietokoneet, facet ja apit vähäksi aikaa ja mennä ihmisten kanssa tekemisiin, siellä voi olla se ihastuskin. Tämän päivän feikkimaailma ei anna todellista kuvaa ihmissuhteista.

      • Anonyymi

        En usko, että ap tarkoitti salamaihastumisia tai impulsiivistä joka hymyn perään kyselyä. Jos on sinkku ja noin tekee, kukaan ei kohta ota tosissaan. Jos on varattu, on vastuuton ja lyhytjänteinen.

        Luulen, että ap tarkoitti tilanteita, jossa tunne pyysyy, vaikka aika kuluu. Tunne vahvistuu, kestää aikaa ja pitkiäkin aikoja ettei nähdä. Silti se ei poistu. Osalla tuo on vahvaa ihastumista, ja osalla voi jo puhua rakastumisesta tai alkavasta rakkaudesta. Ihastumiset, omasta näkökulmastani, on sellaisia että niitä voi järjellä määrätä tai vain yksinkertaisesti päättää mennä toiseen suuntaan. Rakkaus taas on sellainen, että se vie vaikka elämäntilanne ei olisi sopiva tai rakkaus olisi yksipuolinen eikä sitä voi järjellä käskeä. Sen kanssa on vaan tultava toimeen.

        Vuoden olen näitä asioita pohtinut. Ja pohtinut oikeutta omaan onneen. Kun on peruskiltti ihminen, jonka periaatteisiin kuuluu vahvasti uskollisuus, ei pohdinta ollut kovin helppo tai lyhyt. Voin sanoa olevani kiitollinen, että sain tuntea näin suuresti. Olen tyytyväinen, että sain oman prosessiin loppuun ilman, että jouduin omia uskollisuus periaatteita rikkomaan. S


    • Anonyymi

      Jos vaikka perheellinen ihastuu toiseen perheelliseen, miksi pitäisi kertoa? Tekeekö se tilanteesta helpomman vai vaikeamman. Kumpi on pahempi: miettiä onko sillä saavuttamattomalla tunteita sua kohtaan vai että se saavuttamatonkin on tulisesti ihastunut suhun?

      • Anonyymi

        Joo jos tuntee ihastuksen kohteen voi kyllä sanoa, et oon ihastunut sinuun ja pohtia hänen kanssa onko toisellakin tunteita. Kahden keskinen keskustelu asiasta voi avata tien jatkoon tai sitten ei.
        Voipa olla pitkään ihastunut ja nähdä silloin tällöin, mutta sitten kun alkaa ns. seurustelun, niin se ihastuksen kupla puhkeaakin ja huomaa ettei ihastuksen kohde ollutkaan sitä mistä oli haaveillut. Tai sitten siitä tulee se loppuelämän ihastus ja rakastus. Kaikki tietenkin riippuu siitä, että saako sitä vastakaikua ja millainen elämäntilanne toisella on. Se vahva ihastus on kuitenkin melkein aina suhteen alku, jos se on molemmin puolista.


      • Anonyymi

        Joo ja puhuin nyt vapaista ihmisistä, en perheellisistä, en salasuhteista.


      • Anonyymi

        Mutta jos tilanne on se, että kumpikaan tuskin jättäisi puolisoaan ja perhettään. Onko tunteista kertomisesta silloin enemmän hyötyä vai haittaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos tilanne on se, että kumpikaan tuskin jättäisi puolisoaan ja perhettään. Onko tunteista kertomisesta silloin enemmän hyötyä vai haittaa....

        ..aloitukseen viitaten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos tilanne on se, että kumpikaan tuskin jättäisi puolisoaan ja perhettään. Onko tunteista kertomisesta silloin enemmän hyötyä vai haittaa....

        Hyötyä. Ei tarvitse miettiä: "Mitä jos?" Jos molemmat haluaa tunteista huolimatta jatkaa vanhassa, se on ok. Olisi silti parempi elää ystävällisissä väleissä ja tietäen toisen tunteet.


      • Anonyymi

        Kukin tyylillään, itse en kertoisi. En haluais rikkoa mitään omien ihastusteni vuoksi. Aina ei omat tunteet ole etusijalla, varsinkin kun kyse on perheistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyötyä. Ei tarvitse miettiä: "Mitä jos?" Jos molemmat haluaa tunteista huolimatta jatkaa vanhassa, se on ok. Olisi silti parempi elää ystävällisissä väleissä ja tietäen toisen tunteet.

        Minäkin haluaisin ehdottomasti tietää. Vasta silloin voi oikeasti päättää, mitä haluaa. Ja vaikka asiassa ei olisi mitään päätettävää, niin silti se toisi lohtua, kun tietäisi. Helpompi elää oman tai toisen valinnan kanssa kuin epätietoisuuden kanssa. Ja asian selväksi puhumisesta on pelkästään hyötyä. Kumpikin tietää sitten, missä mennään. Ei vaikeita välejä tai muuta vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluaisin ehdottomasti tietää. Vasta silloin voi oikeasti päättää, mitä haluaa. Ja vaikka asiassa ei olisi mitään päätettävää, niin silti se toisi lohtua, kun tietäisi. Helpompi elää oman tai toisen valinnan kanssa kuin epätietoisuuden kanssa. Ja asian selväksi puhumisesta on pelkästään hyötyä. Kumpikin tietää sitten, missä mennään. Ei vaikeita välejä tai muuta vastaavaa.

        Minua estää kertomasta lähinnä se, etten halua aiheuttaa perheelliselle ihastukselleni mitään harmia tai ahdistusta. Riittää, kun itse kärvistelen. Näen kyllä vastapuolellakin jonkinlaisia merkkejä, mutta mitäs jos tunteistani kertominen syöksee vastapuolen samanlaiseen kurjuuteen, jossa itse ryven.
        En sille ihanalle miehelle halua mitään pahaa ❤


    • Anonyymi

      Meneekö T naiselle?

      • Anonyymi

        En tiedä kenelle menee mutta eräs T-nainenkin kyllä voisi jo tuon tehdä :) Minä ainakin odotan sitä kuin kuuta nousevaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle menee mutta eräs T-nainenkin kyllä voisi jo tuon tehdä :) Minä ainakin odotan sitä kuin kuuta nousevaa :)

        Jos odotat, mikset itse mene kertomaan hänelle?


      • Anonyymi

        Kerro joku vihje minkä vain me tiedämme ja sen jälkeen paljastan heti,


    • Anonyymi

      Olen myöntänyt. 15 vuotta yritin ottaa yhteyttä ja pitää taukoa. Mies antoi ymmärtää että voisimme nähdä ja jutella toisinaan ja ehkä muutakin kun opimme tarkemmin toisiamme tuntemaan.
      Nyt oli aktiivisempi vaihe. Hän ollut tässä välissä parisuhteessa ja eronnut joitakin aikoja sitten.
      Hän laittoi lomamatkaltaan kuvia ym. Käyttäytyi taas kiinnostuneesti minua kohtaan ja taas hiljeni.
      Ilmeisesti luottaa että olen aina ns. Saatavilla kun hänelle sopii.
      Vaikka olenkin ihastunut, lyön hanskat tiskiin enkä ole enää saatavilla. 15 vuoden odottelu on nyt loppu.

    • Anonyymi

      Noh, onpahan jotakin mitä vanhana jossitella ja sadatella

      • Anonyymi

        Joo olis tosi tylsää jos ei olis mitään kaduttavaa, siinähän vanhana pitkästyy !


    • Anonyymi

      Kertoisin, jos hän antaisi siihen mahdollisuuden olipa elämäntilanne mikä tahansa. Mutta en pelkkää ihastumista vaan vahvemmat tunteet, jotka kestäneet jo useamman vuoden. Niiden kanssa on välillä vaikea elääkin eli pyrkivät kyllä tulemaan esiin, vaikka niitä yrittääkin piilottaa.

      • Anonyymi

        Jos häneltäkin löytyy vahvempia tunteita sinua kohtaan? Kumpikaan ei uskalla elää ja kuitenkin meillä on vain tämä yksi elämä.


      • Anonyymi

        Siinäpä se. Olen tehnyt osani, mutta jos toinen ei tule vastaan, niin muutakaan ei voi.


    • Anonyymi

      Haluaisin kuulla. Epätietoisuus on raastavinta

    • Anonyymi

      No miten se pitäis kertoa?

      • Anonyymi

        No suoraan vain kertoa kuinka tuntee. Turha tehdä asioista liian monimutkaisia. Jos "tulee turpiin" niin sitten tulee, mutta ei ainakaan tarvitse jossitella.


      • Anonyymi

        Olenpas samaa mieltä tässä.


    • Anonyymi

      Kyllä ne tunteet on jo täysin selvästi sanoilla ja tekstillä myönnetty. Minulla ei ole jossiteltavaa ja odottelenkin nyt vain ikävän laantumista.

    • Anonyymi

      Minä olin ihastunut kuukausia yhteen mieheen.Kerroin "melkein" kaiken ajatuksistani ja tuntemuksistani.Itselle tuli aika vapauttava olo.Se helpottaa suuresti oman elämän jatkamista,kun ei pidä kaikkea sisällään.

      • Anonyymi

        Sama juttu!

        Olin erääseen naiseen salavihkaa ihastunut. Hän pörräsi mielessäni enemmän ja enemmän. Aina kun näin häntä niin jäljelle jäi ikävä.

        Onneksi ehdittiin siinä tutustua ja tuli aika selväksi ettei ole minua varten. Yritin pari kertaa varovasti lähestyä, mutta vastassa oli vuorotellen ok lämpöä ja sellaista välinpitämätöntä kylmyyttä.

        Ihastukseni onneksi sitten hälveni.
        Kannattaa siis kertoa tai ainakin yrittää selvittää asiaa.
        Aluksi se kirpaisee, mutta sitten tulee vapautunut olo.


    • Anonyymi

      Itse olen naimissa ja lapsiakin on. Välillä sitä ihastuu uuteen ihmiseen. Pidän vain enemmän hauskaa oman mieheni kanssa, niin äkkiä ihastus taas unohtuu. :) Minusta olisi typerää pilata kaikki jonkun pöhkön ihastumisen takia.

    • Anonyymi

      Olen ollut imarreltu, kun joku on kertonut ihastumisestaan, vaikka se ei johtaisi mihinkään. Mitään ei voi saada jos ei yritä. Mikä on pahinta mitä voi sattua? Menettää jotain mitä ei ole koskaan saanutkaan. Opin itse kantapään kautta, panttasin tunteita vuoden verran ja kun lopulta sain vihjattua toiselle, hän kertoi, että hänkin on ollut ihastunut minuun, se oli yllätys. Mutta hänellä oli jo toinen.

    • Anonyymi

      Harmi kun aina ei voi. Tapasimme olosuhteissa joissa ei voi mennä henkilökohtaisuuksiin. Ja nimikin on tietosuojan piirissä:( Odotan koko ajan että nähtäisiin muualla mutta huonolta näyttää.

    • Anonyymi

      No riippuen tilanteesta, ihastus ja flirtti voi olla joskus ihan terveellinen tapa piristää omaakin suhdetta. Mitään ei tarvitse silti tapahtua. Kokisin kiusallisena, jos eräs mies kertoisi.. Siinä menisi rikki monta hyvää ihmissuhdetta. Pikkuflirtti piristää..

    • Anonyymi

      Naisten ei kannata missään nimessä. Miesten juttu tuo.

      • Anonyymi

        Jep samaa mieltä. Jos esim nainen on varattu niin se on sen miehen tehtävä sanoa kiinnostuneisuutensa. Jos siis tarkoitit sitä. Nainen menettää äkkiä arvonsa ja muuttuu halvaksi horoksi. Olen nainen mutta ajattelen näin enkä muuta kantaani. Jos nyt viehätyn suhteessa ollessa jostakusta ja hän minusta, en ala mokailemaan ja käyttäydyn asiallisesti. Tuskin koskaan haluaisin pettää hyvää miestä mutta esimerkki vain oli tämä!!!


    • Anonyymi

      Siis miksi tuo pitäisi myöntää? Ensinnäkin täytyisi tietää onko toisella samat ajatukset ennenkuin tuollaista voisi myöntää. Tuostahan ei seuraa miehelle kuin se, että menettää naisen ystävyyden, tuttavuuden, hyvänpäiväntuttuna olon yms sellaista.
      Naisen tehtävä on tehdä aloite. Se yksinomaan naisen tehtävä. Jos mies sen menee tekemään niin osoittautuu, että nainen onnvain testannut viehätysvoimaansa ja mies menee tekeen aloitteen ja nainen nautiskellen nauttii kun katkoo välit mieheen vaikka olisi sitä ennen flirttailu, esitellyt rintojaan, peppuaan, jatkuvasti törmäilly, tungeksinut miehen lähelle vain mitä uskomattomalla syyllä, tilanteita tehden että pääsee liki.

    • Anonyymi

      Mites jos ihastuksen kohde on varattu ja on itekki varattu? Mutta samaan aikaan en ole koskaan ennen kokenut samanlaista tunnetta kun kohtaan miehen ensikertaa ja kosketan hänen kättänsä. O.o

      Punastuin hänen katseensa alla kuin koulutyttö konsanaan ja kun me kättelimme niin minun lävitseni virtasi voimakas sähkövirta.

      O.o Oooh mitkä hauikset ja se pieni potku pöydän alla, joka tapahtui kyllä vahingossa mutta sai tuntemaan paljon~<3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe