Sunnuntai aamuun

Hyvää huomenta Rakas Hanna😍
Toivottavasti Hanna saamme toisemme sinä💞💑💞minä👫
Se olisi hartain toiveeni👫niinkuin sinä Hanna kirjoitit kävelläkäsikkäin💋💑💋
väkijokossa välittämättä ihmisten katsesta💑niinkuin olisimme vain kahdestaan🤗
Tämä meni nyt aika kankeaksi esitettää😔mutta toisistamme 💋💑💋välitämme ja se on tärkeää 🤗halataan pitkään suudelma💋huuleni koskettat sinun💋huuliasi💑
Hanna Rakkaani🤗😍😊
T. Tuomo

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos Rakas Tuomo❤️😘
      Hyvää huomenta myös sinulle Rakkaani😍😘
      Ei ollut kirjoituksesi yhtään kankeaa. Ymmärsin joka sanan ihastellen🤗😍miten ihanasti kirjoitit ja ajattelet meistä👫ja toiveestasi joka on meidän yhteinen💞💑💞
      Olisipa hienoa herätä viereltäsi💑aamulla sinun toivottaessa
      ”Hyvää huomenta Rakas Hanna”😍❤️ Viettää kanssasi Rakkaani tätä kaunista sunnuntai päivää❤️👫❤️💑❤️
      Pitkä lämmin halaus🤗 ja suudelma💋huulillesi💋
      Tuomo Rakkaani💞😍😘
      T. Hanna

• Kiitos Hanna Rakkaani❤😍
        Saman taivaan alla viettäen tätä kaunista päivää💞sinä💑minä💞ajatellen👫yhteistä aikaa❤jonka uskon tulevan 💑meille silloin me halamme ja pidämme toistamme hyväänä❤
        Hanna Rakkaani💞😍😘 minä matkin sinua Hanna🙃😜
        T. Tuomo

• Anonyymi
        moose kirjoitti:

Kiitos Hanna Rakkaani❤😍
        Saman taivaan alla viettäen tätä kaunista päivää💞sinä💑minä💞ajatellen👫yhteistä aikaa❤jonka uskon tulevan 💑meille silloin me halamme ja pidämme toistamme hyväänä❤
        Hanna Rakkaani💞😍😘 minä matkin sinua Hanna🙃😜
        T. Tuomo

Kiitos Rakas Tuomo😘💋
        Laitos sinulle viestin musiikkitervehdyksellä💌🎶 Se on poistettu joten en tiedä ehditkö nähdä sitä. Laitan sen siis uudelleen😊 vaikka luultavasti tämäkin menee hyvin pian poistoon😞

Olet ajatuksissani Rakas Tuomo❤️
        https://youtu.be/1BRWjNILZa4
        Unelmia joihin yhdessä kurkotetaan👫

Nyt olisi hieno sää olla kahdestaan👫vaikka siellä lammen rannalla. Ei ehkä uimassa mutta vaikka muuten vaan istuksimassa ja nauttimassa💞 toistemme💑seurasta
        halaillen🤗 ja suudellen💋💑💋Toisiamme hellien💞💑💞
        Tuomo Rakkaani💞😍😘 Sinulla on lupa matkia😜
        T. Hanna

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5304
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3865
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2800
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1303
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1183
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      213
      1086
    Aihe