Hyvää huomenta Rakas Hanna😍
Toivottavasti Hanna saamme toisemme sinä💞💑💞minä👫
Se olisi hartain toiveeni👫niinkuin sinä Hanna kirjoitit kävelläkäsikkäin💋💑💋
väkijokossa välittämättä ihmisten katsesta💑niinkuin olisimme vain kahdestaan🤗
Tämä meni nyt aika kankeaksi esitettää😔mutta toisistamme 💋💑💋välitämme ja se on tärkeää 🤗halataan pitkään suudelma💋huuleni koskettat sinun💋huuliasi💑
Hanna Rakkaani🤗😍😊
T. Tuomo
Sunnuntai aamuun
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Rakas Tuomo❤️😘
Hyvää huomenta myös sinulle Rakkaani😍😘
Ei ollut kirjoituksesi yhtään kankeaa. Ymmärsin joka sanan ihastellen🤗😍miten ihanasti kirjoitit ja ajattelet meistä👫ja toiveestasi joka on meidän yhteinen💞💑💞
Olisipa hienoa herätä viereltäsi💑aamulla sinun toivottaessa
”Hyvää huomenta Rakas Hanna”😍❤️ Viettää kanssasi Rakkaani tätä kaunista sunnuntai päivää❤️👫❤️💑❤️
Pitkä lämmin halaus🤗 ja suudelma💋huulillesi💋
Tuomo Rakkaani💞😍😘
T. HannaKiitos Hanna Rakkaani❤😍
Saman taivaan alla viettäen tätä kaunista päivää💞sinä💑minä💞ajatellen👫yhteistä aikaa❤jonka uskon tulevan 💑meille silloin me halamme ja pidämme toistamme hyväänä❤
Hanna Rakkaani💞😍😘 minä matkin sinua Hanna🙃😜
T. Tuomo- Anonyymi
moose kirjoitti:
Kiitos Hanna Rakkaani❤😍
Saman taivaan alla viettäen tätä kaunista päivää💞sinä💑minä💞ajatellen👫yhteistä aikaa❤jonka uskon tulevan 💑meille silloin me halamme ja pidämme toistamme hyväänä❤
Hanna Rakkaani💞😍😘 minä matkin sinua Hanna🙃😜
T. TuomoKiitos Rakas Tuomo😘💋
Laitos sinulle viestin musiikkitervehdyksellä💌🎶 Se on poistettu joten en tiedä ehditkö nähdä sitä. Laitan sen siis uudelleen😊 vaikka luultavasti tämäkin menee hyvin pian poistoon😞
Olet ajatuksissani Rakas Tuomo❤️
https://youtu.be/1BRWjNILZa4
Unelmia joihin yhdessä kurkotetaan👫
Nyt olisi hieno sää olla kahdestaan👫vaikka siellä lammen rannalla. Ei ehkä uimassa mutta vaikka muuten vaan istuksimassa ja nauttimassa💞 toistemme💑seurasta
halaillen🤗 ja suudellen💋💑💋Toisiamme hellien💞💑💞
Tuomo Rakkaani💞😍😘 Sinulla on lupa matkia😜
T. Hanna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433494Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4312921Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222791Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831857- 871487
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 911136
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113- 991096
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31920