Miten nykyään ihmiset nykyisin löytävät kumppanin itselleen? Vai löytävätkö edes? Onhan noita parisuhteita olemassa joten eiköhän niitä synny sitten jotenkin kuten ystävien ja ystävien kautta, ehkä myös nettimaailman kautta ym.ym. mitä mieltä olette tästä aiheesta?
Muumimamma
Anonyymi
1
2060
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikohan jokin parisuhdepalsta parempi paikka tälle aiheelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480