Laittakaas Kouvolan runkkupaikkoja. Muutamaan vuoteen ei ole tullut käytyä eikä enää ole mitään käryä missä nykyään harrastellaan..
Kouvolan runkkupaikat
9
435
Vastaukset
- Anonyymi
Tule runkkaamaan ABC Koria Nappa [email protected]
- Anonyymi
Liian julkinen paikka omaan makuun, pieni jännitys tottakai kuuluu harrastukseen että jos joku ullättäisi, mutta Korian ABC on kuitenkin aina niin paljon porukkaa että varmasti tulee nähdyksi.
- Anonyymi
Kauppakeskus Valtarin parkkiksella
- Anonyymi
Tarkoitatko tunnelikadun parkkipaikkaa? Vähän ehkä turhan julkinen paikka jo jopa minun makuun, ainakin viikonloppu öisin taitaa nuoria oleskella paljon siellä.
Aseman kahvilan vessa on ihan hyvä runkkupaikka.. mikä päivä tulisit ? Huomaa tulisin Karhulasta.. ja eikö myös Anjalankosken Kouvolantien risteyksen kahvila ole aika hyvä vetopaikka.? Vastatkaa milloin..?? päivällä .
- Anonyymi
Kotkantien varrella olisi monia mielenkiintoisia paikkoja ulkoilmarunkulle, sinne johonkin kun saisi isot sessiot sovittua niin olisi todella jees.
- Anonyymi
Korian ABC:tä hesaan levhdyspaikalla. Olis hyvä huilata!
- Anonyymi
Tämä paikka kuulostaisi itseä kiinnostavalta, koskas siellä olisi meininkiä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510392
- 816933
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445074- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724336Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161932