Joukkoammuskelut on naisten syytä. Naiset ovat tunkeneet kaikille aloille ja tuoneet sinne "suvaitsevaisuuden" joka oikeastaan syrjii heteromiehiä. Näin ollen 19 vuotiaalla nuorealla miehellä ei ole minkäänlaisia tulevaisuuden näkymiä yhteiskunnassa joten ainoa mitä voi tehdä on ampua mahdollisimman monta ihmistä ja toivoa että he menisivät itseensä sen sijaan että syyttäisivät "vihapuheita"
Joukkoammuskelut johtuvat Feminismistä
5
68
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat kait, että feminismi syrjii VALKOISIA miehiä ja tarkemmin valkoisia heteromiehiä?
- Anonyymi
Jos se 19-vuotias mies on fiksu, hän opiskelee itselleen kunnon ammatin ja hankkii sitten kunnon työpaikan. Hänellä on koko elämä edessään ja kaikki tiet avoinna jos hän vain itse asian ymmärtäisi.
Mutta no sehän tiedetään millaisia ns. isänmaalliset vähäpojat ovat: jätetään koulut käymättä ja sitten luullaan että kun olet valkoinen heteromies niin silloin jotenkin automaattisesti sinulle kuuluu hieno auto alle ja pääset suoraan sikariportaaseen käskyttämään alaisia.- Anonyymi
Hehheh!? Miten sinä päättelet, että tuollainen ajattelu pätisi VAIN valkoisiin heteromiehiin??? ;-)
Eiköhän luuseri-ajattelu koske kaikkia rotuja, molempia sukupuolia ja jokaista seksuaalista suuntautuneisuutta?
Kommenttisi paljasti taas kerran femakkoajattelun valkoisen miehen halveksunnan...
"Joukkoammuskelut on naisten syytä. Naiset ovat tunkeneet kaikille aloille ja tuoneet sinne "suvaitsevaisuuden" joka oikeastaan syrjii heteromiehiä. Näin ollen 19 vuotiaalla nuorealla miehellä ei ole minkäänlaisia tulevaisuuden näkymiä yhteiskunnassa joten ainoa mitä voi tehdä on ampua mahdollisimman monta ihmistä ja toivoa että he menisivät itseensä sen sijaan että syyttäisivät "vihapuheita""
Olipas typerä kirjoitus.
Mutta jatketaan asiassa, vaikka ihan huvin vuoksi.
Ehkä feminismi pakottaa myös arabit raiskaamaan ja terrorismiin, koska eivät kykene vastustamaan feminismin kylmää nyrkkiä.- Anonyymi
Aloittaja on aivan oikeassa. Nuoret miehet eivät ole minkään arvoisia feministien dystopiassa ja heille kerrotaan heidän olevan syyllisiä kaikkeen ja vielä haukutaan loosereiksa ja vähäpojiksi jos tämän takia putoavat kelkasta. Lisäisin vielä listaan isättömyyden, joka on myös pitkälti feminismin syytä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453