Miten selittäisin vanhemmilleni oman hevosen hankinnasta?

Anonyymi

Moikka! Mä olen haaveillut hevosilla kilpailu urasta, niin pitkään kuin muistan, ja tällä hetkellä kokisin olevani valmis omaan hevoseen (tietenkin valmentajan avustuksella olen nimittäin 12). Ennen on ollut ylläpito ja vuokraponi, ja ratsastanut olen kohta 4 vuotta, mutta siihen nähden olen nopeasti kehittynyt (HeB ja esteillä 95cm hypännyt, maasto taidot hyvät ja pärjään hieman haastavampien hevosten kanssa). Kysymyshän tosiaan kuuluu, että millä tavalla minun kannattaisi puhua vanhemmilleni asiasta? Haluaisin selittää heille kuluista, ja oikeasti siitä että olisin valmis hoitamaan hevosen jos saan heiltä tukea ja valmentajan. Olen lähiaikoina kärsinyt myös hetkistä jolloin ahdistaa todella paljon, ja syyhän on se että pelkään etten pääse toteuttamaan unelmiani, kilpailu uran suhteen...

0

<50

Vastaukset

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuosi Tinderissä oli järkytys

Ei mikään ihme. Tinder on ihan syvältä. https://yle.fi/uutiset/3-11212319
        Sinkut
        174
        9052
      2. Tietäisittepä

Mitä meidänkin työpaikalla varatut touhaavat työpäivän aikana... Kesken työpäivän ottavat vapaata pari tuntia että puolisot luulevat olevan töissä ja
        Uskottomuus
        118
        3843
      3. Marin: Meillä on kaksi ongelmaa keskusta ja vihreät

Hallituksella oli tiukka tammikuu, Marin kiteytti jo omilleen: ”Meillä on kaksi ongelmaa: keskusta ja vihreät” https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b
        Maailman menoa
        130
        3632
      4. Sara Siepin "työt" ?

Sieppi on lomalla noin kolmen viikon välein. Koska hän tekee töitä ? Mitä työtä? Miten voi siis olla koko ajan lomamatkoilla, ja ei mitää las palmas h
        56
        847
      5. Johanna Tukiainen viety hoitoon?

Vuosien sekakäyttö ja perintönä kulkeva mielisairaus johti lopulta hullujen huoneelle. Siellä on hyvä harhaisen hoitaa päänsä kuntoon.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        33
        717