Eka kerta millon?

Anonyymi

Oon 18v ja oon muutaman kerran ollu tilanteessa missä on ollu tosi lähellä että tulee se ns eka kerta..mutta aina oon kummiskin ollu että ei vielä ei vielä...mua vaan ujostuttaa tosi paljon ja joskus ahistaa olla vähissä pukeissa saatikka alasti miehen eessä...joskus kans vähä alkaa naurattaan ja ujostuttaan jos mies puhuu että tahtois seksii...en oo oikeen varma siitä että oisinko ees valmis seksiin

25

2363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata kiirehtiä.ootko tutustunut jo omaan emättimeen?aloita vaikka siitä.vaihdetaan ajatuksia,eka kerta ei saisi sattua niinkun mulla.ehkä saatoin jännittää tai oot tiukka

    • Anonyymi

      Tosiaan mitään kiirettä ei pitäisi olla vaan odota kunnes olet varma.

    • Ei sekään ole aina hyvä neuvo, että vasta sitten, kun on varma. Jotkut eivät ole varmoja vielä viisikymppisinäkään. Jos ei varmistu ennen 20 vuotta, on korkea aika ryhtyä ilman varmuutta kokeilemaan. Sen jälkeen joka vuosi varmuus vähenee, kunnes sitä ei tule koskaan.

    • Suosittelen ekaa kertaa vanhemman miehen kanssa. Ei välttämättä ole se kaikkein kiihottavin ajatus, mutta kokeneempi mies jaksaa räplätä sut oikeasti märäksi ennen seksiä. Sitten kun on kiihottunut kunnolla, ts. märkä niin että valuu, niin ei se eka kertakaan satu. Oikeastaan sen ei kuuluisi sattua. Sattuminen on merkki siitä että on liian kuiva tai muuten vaan ei ole tarpeeksi kiihottunut. Nuori kolli joka on itsekin ekaa kertaa kyydissä, on niin hätäinen, että sisään pitää tunkea heti eikä kohta. Ja sitten ei tunnu ainakaan hyvältä. Tai jopa sattuu.

      Se vanhempi herrasmies saattaa myös antaa kotitehtäväksi tutustua omaan pimppiin etukäteen. Peilin avustuksella. Naisen pitäisi ensin itse opetella löytämään isot häppärit, pienet häppärit ja klitoris.

      • Esileikit ja liukuvoide on tärkeää neitsyyden poistossa, mutta kyllä se kipukin saattaa kuulua asiaan ja on ihan luonnollista mikäli immen kalvo on tallella ja on hyvin kireä..Tällöin usein neitsyyden menetykseen liittyy myös lievää verenvuotoa kun immenkalvo repeää. Kipu helpottaa kotvasen kuluttua kun vaan ottaa rauhallisesti ja luottaa siihen ,että mies tietää mitä on tekemässä.
        Täysin tapauskohtaista ja yksilöllistä siis.


      • Anonyymi

        Tuo on täyttä totta,itselleni käynyt myöhemmin niin että enää en haluakaan nuorten kollien kanssa seksiä kun menee ihan hosumiseksi eikä esileikeistäkään koltiaiset ymmärrä mitään.

        Itse olen sikäli hyvässä asemassa että mulla on "suhde" itseäni 20 v vanhemman miehen kanssa,tapailemme säännöllisen epäsäännöllisesti ja herra osaa huomioida minut,ei suinkaan suinpäin sänkyyn vaan muutakin yhdessäoloa,ne tapaamiset kuitenkin johtaa huimaan seksiin ja todellinen herrasmies osaa saa olon huippuun.

        Olisin valmis ihan vakisuhteeseenkin ko herran kanssa...nainen ei ole mikään kapistus vaan herkästi ja hellästi lähestyttävä objekti.


      • Anonyymi

        Mun eka kerta 17-vuotiaana oli just vajaa 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Hän oli varmaotteinen ja hellä eikä ekalla kerralla edes sattunut kuin hieman lopuksi, kun hän tuli takaapäin. Muutaman päivän aikana, kun minulla oli seksisuhde hänen kanssaan, hän opetti monia asioita kädestä pitäen mm. miten otetaan suihin. Kokeiltiin myös kerran anaaliyhdyntää ja vaikka en juuri tykännyt, niin hän eteni siinäkin hitaasti ja rauhallisesti. Jälkeenpäin olen miettinyt, että jonkun teinin kanssa olisi voinut olla melkoista sähläämistä.


    • Anonyymi

      Oon hetero ja ei kokemuksia runkkuseurasta. 35v normaali ja normaali

      • Anonyymi

        Runkataan pienellä näkö etäisyydeltä? Ja heti pks.


    • Ei kannata ujostella. Rohkeasti vaan, sillä alastomuudessa ei ole mitään hävettävää.

    • Anonyymi

      Mä olen poika. Eka kerran sain munaa peppuuni kun olin kaksitoista. Pillua sain kun olin 22-vuotias.

    • Anonyymi

      Olet huomannut itsekin, että et ehkä ole vielä valmis ekaan yhdyntään. Sun pitäisi olla enemmän sinut itsesi kanssa ja tietää hieman edes, että mistä tykkäät.
      Älä riko itseäsi sellaisessa, mitä et olisi halunnut ja vain siksi, kun "kaikki muutkin ovat jo". Mä olin itse henkisesti valmis vasta 25-vuotiaana.

      • Anonyymi

        Juurikin niin että vasta sitten kun olet henkisesti valmis ja varma ja silloinkin vasta ns:sti papin aamenen jälkeen.


    • Anonyymi

      Voin korjata asian 17v poika

    • Anonyymi

      Ei kannata vanhojen pervojen löysillä kulleilla yrittää korkkausta.
      Hae omanikäisesi ei-muslimi ja hoida homma kuleksimasta. Muslimien kanssa tulee ongelmia jälkeen päin, siksi niihin ei kannata seota.

      • Anonyymi

        olen samaa mieltä ja vanhemmat urokset osaa hoitta mietä perheen isiä on varmasti hoituu ja luottamus 100 ja siesoo kyllä


      • Anonyymi

        Huono ohje muutoin paitsi mitä tulee muslimeihin: niiden kanssa läheisempiin tekemisiin ryhtyminen on venäläisen ruletin peluuta: voi jopa päästä hengestään ja moni on päässytkin (tosin voi päästä kantiksienkin kanssa, ja suuremmalla todennäköisyydellä jos ryhtyy intiimiksi ennen papin aamenta).


    • Anonyymi

      No jos haluttaa ja poika mies haluu sinuu sammuttakaa valot pimeä huone tunnustelkaa toisiannaa kiihotutte ja mies tai poika tyntää kullin sinuun ja rakastelee kuin ihana tunne kun orgasmin saatte joskus yhtä aikaa tähdet lentää silmissä eli pimeä hune pääset peloista ja käykää saunoissa alastomuus on upeaa jokaisella oma upee vartalo

    • Anonyymi

      Ex-tyttöystävä sanoi samaa, ettei ole valmis. Kerran ehdotin, että nukuttaisiin vain alasti. Aamulla oli pientä kiehnäämistä, hän makasi vatsallaan, olin hänen päällään, siitä sitten vain varoittamatta työnnyin hänen sisälleen. Yhdyntä kesti korkeintaan minuutin ja lopuksi piti vetää kalu ulos, kun ei ollut kondomia. Mutta tulipahan hoidettua eka kerta alta pois.

    • Anonyymi

      Tulee mamu kohdalle! Ei kysele. Kumpaankin reikään ja lopuksi imutta puhtaaksi,ilman kortsuu!

      • Anonyymi

        Useinnserkkupojat käy liukkailla!


    • Anonyymi

      Itse olin 18 vuotias kun menetin poikuuteni lähes kolme vuotta nuoremman tyttöystävän kanssa, hänellekin eka kerta.
      Mikä harvinaista me muutettiin yhteen ennen kuin oltiin harrastettu seksiä.

      • Anonyymi

        Kyllä hän pimeässä antoi minulle kättä mutta itse oikea seksi tuli vasta kun olimme jo muuttaneet yhteen.
        Muistan kun ensimmäisen kerran näin hänet alasti, hän oli niin kaunis siinä lattialla patjalla. Tämä oli siis ennen kuin harrastim,me seksiä kuitenkin.


    • Anonyymi

      Mä täytän kohta 54 ja pärjännyt parilla kerralla. Viimeisestä ja oikeastaan ainoasta ja pieleen menneestä melkein 30v.

      Olin 26 kun 22v kesäleikin kutsui kylään. Alkoi puhumaan seksiä ja kertoi omista ekoista kerroistaan lapsuuden kodin saunassa. Kieltäytyi kun pyysin, mutta ei aikaakaan kun itse teki aloitteen. Myöhemmin puhelimessa kertoi, että oli miettinyt jo paria päivää aiemmin, että olisi halunnut antaa pillua heti kun oltiin kahden. Siinä vaan oli yksi este joka siirsi asiaa sen tunnin ja sitten asia meni pieleen vaikka pillu oli valmis.

    • Anonyymi

      Olen kohta 80v ja muutaman ihanan neitsyyden sanut viedä elämäni aikana, tosin kaikki ne maistuvat kokemukset varattuna miehenä.;) Tärkeintä on todellakin se että nuori neitsyt saa häntä arvostavaa sekä kunnioittavaa nautintoa, monipuolisesti esileikin sekä hellimisen osilta. Nainen on aina ensiarvoinen, mikäli hän ei nauti niin silloin koko akti on turha, vain suorite.:) Ymmärrän hyvin miksi niin moni nuori nainen pelkää neitsyytensä puolesta sillä moni nuori mies on vain pikaiseen, hätiköityyn "panoon" sekä purkautumiseensa keskittynyt! Pidähän ihana neitsyt mielessäsi että sinun kaikki tunteesi sekä tarpeesi huomioidaan etkä halua vain "pistoa" josta jää vain ikävä muisto!:)

    Ketjusta on poistettu 99 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe