Viiltelevä huomiota hakeva pikku pissis
Jätkä muija
Anorektikko tai bulimikko jota pitää kehuskella koko ajan ettei romaha
Huume eukko
Inhokki naiseni
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi. Eksyin taas tieltä. Sinä et ole siihen syypää. Yritä kestää.
- Anonyymi
On sun elämäsi vaikeeta.
- Anonyymi
Onko jakarina olo sitten helppoa kun voi olla kuin aivoton aasi ihmisten keskellä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jakarina olo sitten helppoa kun voi olla kuin aivoton aasi ihmisten keskellä? :D
Minkä ihmisten keskellä? Oletko menettänyt järkesi tai ymmärryksesi vai onko se aina ollut tolla tolalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaan toimiiko ajatuksesi niin että kun itse näet jotain kuvittelet muiden näkevän saman? Vai onko ajatusmaailmasi pelkästään sadistinen?
<<Inhokki naiseni
Viiltelevä huomiota hakeva pikku pissis <<
Haluat siis lyödä lyötyä.
Välittänet tämän inhokkinaisellesi 🌹!- Anonyymi
Jee edustan juorujen perusteella kaikkia noita tyyppejä, mutta todellisuus taitaa olla aivan toinen.
- Anonyymi
Kyseessä on rikos. Miksi tällaista on annettu tapahtua?
- Anonyymi
En välitä pätkääkään juoruista, joita tehdään ulkonäöstä päätellen. Juorukellojen päähän ei tunnu pälkähtävän, kuin pelkkiä yliampuvia hetken improvisaatioita.
- Anonyymi
Aina kun mä todistan kiusaamista tai muuta tyhmyyttä todentavaa, mun tekee mieli vetää ranteet auki.
- Anonyymi
ilkeiden takia eikanata itseään rankaista.
- Anonyymi
Miten TÄYSIN YKSIN voi hakea huomiota?
- Anonyymi
Miten voi olla syömishäiriöinen jos kamppailee joka päivä ehtiäkseen syödä niin paljon kun keho tarvitsee?
- Anonyymi
En ole tähän kirjoittanut viestiäkään. Lyötyä lyödään, menkää lain mukaan ei mitään JEESUSTELUA!
Tallinnas ollut reilu 2 viikkoa. Paskin hostelli helposti Fat Margaret ja samaa ketjua kuin 16eur - Old Town Munkenhof.
Ihmiskauppaa ja pakkouskontoa kuin nämä Vikingline uskonto väkivalta laivatkin!
Tallinna muutenkin perseestä. Palaan vielä aiheeseen.- Anonyymi
Unohdin.
T h r j
- Anonyymi
Hmm kukas olet ja miksi noin katkera ?
- Anonyymi
Noista tulee ihan mieleen eräs nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514