Naisten hiustenleikkuu ja ajelu

Anonyymi

Olen nainen ja kiihotun siis hiustenleikkuusta ja ajelusta. En ole koskaan kertonut fetissistäni kellekkään. Itselläni on aina ollut pitkät hiukset joita ei koskaan ole leikattu lyhentämis mielessä.

Pienenä tykkäsin leikata nukeiltani hiukset pois kunnes löysin internetin ihmeellisen maailman ja youtuben head shave-videot. Nuorempana haaveilin lesboseksistä ja toistemme hiustenleikkuusta. Tosissani en ole koskaan ollut luopumassa omista hiuksistani, päinvastoin olen aina vaalinut hiuksiani enkä ole antanut edes kampaajan kajota niihin.

Nykytilanne on kuitenkin se, että nimenomaan omien hiusteni leikkuu kiihottaa. Haluaisin leikata itselleni lyhyen polkan, mutta en uskalla. Kaikista parasta olisi löytää saman mieltymyksen omaava mies joka leikkaisi ja ajelisi hiukseni. Ihmisten ilmoilla käyttäisin laadukasta peruukkia ja kaljua haluaisin vain kokeilumielessä kokeilla, mutta lyhyt sänkitukka tai pixiecut olisi ihana.

Onko siis olemassa miehiä jotka haaveilevat samasta asiasta?
Hyväksyvätkö miehet naisella lyhyen tukan, jopa millisiilin, olettaen että nainen on muuten kaunis ja naisellinen eikä mikään äärifeminismiä kannattava rekkalesbo?
Kuvitelkaa nyt siro ja lyhythiuksinen nainen istumassa ison kalun päälle, eikö muka kiihota?

12

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toimii kyllä ihan kiitettävästi tuo mulla. Muutaman kerran päässyt ihan kokeilemaan. Usein toi on kuitenkin eukoilla jonkin sortin vaihe.

Se hiusten ajelu on super-intensiivinen kokemus, silleen että sitä alkaa oikeen odottamaan :) Sano toki jos jotain yhteyksiä haluat ottaa.

• Anonyymi

Itseäni kiihoittaa olla parturin viitan alla. Muistan jo ala-asteella, kun kävin parturissa, niin tuon liukaspintaisen viitan päälle pukeminen kiihoitti kovasti. Taisin saada parturissa jopa stondiksen, jota yritin kädelläni peittää.
      https://fi.pinterest.com/barbarabakerhai/capes/

• Anonyymi

"Onko siis olemassa miehiä jotka haaveilevat samasta asiasta?"
      Kyllä on. Itsekin katselen säännöllisesti Youtuben head shave -videoita ja nimenomaan naisten hiusten leikkaamista ja ajeluita. Minua kiihottaa kovasti lyhythiuksiset ja siilitukkaiset naiset. Olen vuosia haaveillut, että pääsisin leikkaamaan/ajelemaan naisen pitkät hiukset siiliksi. Minulla on kaikki parturoinnissa tarvittavat välineet valmiiina.

Jään odottamaan vastaustasi.

• Anonyymi

Olisi muutenkin mukava keskustella aiheesta jonkun kanssa, jolla on samat mielenkiinnon kohteet.

• Anonyymi

Kyllä mua miehenä kiihottaa nainen jolla on lyhyt siilitukka tai jos olet oikein rohkea voisit vetää kaljuksi.

• Anonyymi

Lyhyttä siilitukkaa on kiva silittää, kuin kissan turkkia silittäisi😃

• Anonyymi

Jos siilin leikkaan niin onhan se kaljukin kokeiltava kokemuksen vuoksi, jos ei muuten! Voihan olla että tykästyisin ja pysyisin pääsääntöisesti siilissä ja välillä ajelisin kaikki pois. Äkkiäkös se kaljusta aina siiliksi kasvaa

-Ap

• Anonyymi

Ihan mukavinta olisi leikata suoraan pitkistä koneella siiliksi. Viitisen milliä olisi sopiva pituus. Tykkäisin leikata mahdollisimman pitkät hiukset ihanaksi siiliksi.

• Hoikka nainen, lyhyt tukka ja iso kulli, nam... Vielä jotain seksikästä asua päälle, esim stayupit ;-)

• Anonyymi

Olen mies ja itselläni on sama fetissi, eli päästä leikkaamaan naisen hiuksia. Aivan parasta olisi, jos toinen olisi samalla tavalla mukana. Laita viestiä, jos olet vielä kuulolla ja kiinnostaa jutella asiasta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      254
      5259
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2323
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      236
      2018
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1834
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      63
      1364
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1311
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe