70 000 euron edestä lihavaa ja huojuvaa sporttia SUV-korissa etuvetopainotteisella nelivetojärjestelmällä, joka suuremassa rasituksessa muuttuu yhä enemmän etuvetopainotteiseksi. Takavetoisella hybridillä iloisesti takavaloja näytellen kokemattomille ja kädettömille RS-faneille.
2018 Skoda Octavia RS 230hv etuveto:
0-50 km/h: 3,0s
0-100 km/h: 6,9s
2019 Skoda Kodiaq RS 4x4 240hv:
0-50 km/h: 2,4s
0-100 km/h: 7,2s
2015 Mercedes C350e hybrid takaveto:
0-50 km/h: 2,1s
0-100 km/h: 5,9s
2019 Mercedes C220dA 194hv takaveto:
0-50 km/h: 2,3s
0-100 km/h: 7,2s
Skoda RS Sport
66
155
Vastaukset
- Anonyymi
missä kohtaa skootassa on bodia, sporttia tai tsemppistä?
- Anonyymi
Takarontsassa se on ja sitä aina etitään, eikä löydy.
Käynnistysveivi on nimittäin piilotettu sinne takarontsiin.
- Anonyymi
Meset kiihtyy selvästi paremmin lähtönopeudessa. Sen turvin onkin mesellä mukava tiputtaa itäkippojaan revittelevät kaljut skodakääkkäset ja ottaa niiltä heti lähdössä turhat luulot pois.
Skeida-SUV:it on naurettavan näköisiä (kuin sika, jolla otsatukka), ja tosi kamalia ajaa (huojuvia ja pompottavia, sekä vetelevät urissa ja meluavat).- Anonyymi
Eikö tullut uni ja Skodan menestys ahdisti pahasti??
Kyllä sä vielä aikuiseksi kasvat (toivottavasti) ja ymmärrät asioita vähän laajemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tullut uni ja Skodan menestys ahdisti pahasti??
Kyllä sä vielä aikuiseksi kasvat (toivottavasti) ja ymmärrät asioita vähän laajemmin.Ei saanut poika (anteeksi, laatulänsiautotakavetoMies) unta, koska vain omia vastauksia ennen aamua...
- Anonyymi
Älkää hyvät Mese-kuskit alentuko vertaamaan laatuautojanne itäkippoihin tai näyttämään ylivertaista liikennevaloissa. Turhaa. Skodisteilla on tietysti tarve näyttää, Mese-kuskeilla ei mitään tarvetta oli sitten upouusi C350e tai vanhan liiton diisel-Mese viime vuosituhannella.
TV. Uudella länsiautolla ajava, ei kuitenkaan Mesellä.- Anonyymi
Onko sulla laatulänsiauto? Sporttinen takaveto? Näyttääkö takavaloja?
Eikös se mene niin, että Skodistilla on tarve näyttää ja kun itäkippanen hupojahdellen nöyryyttää isse isseään, antaa Mese-kuski hieman näyttöä takavaloista? Luin sellaisia juttuja tältä palstalta....
- Anonyymi
"antaa Mese-kuski hieman näyttöä takavaloista? "
Tuo on ihan totta! Olen palstalla nähnyt jopa linkkejä videotodisteisiin takavaloshowsta.
Olen kyllä todella kateellinen aloittajan taidoista, tietämyksestä ja älynlahjoista yleensäkkin. Mutta ajankin Skodalla. - Anonyymi
Paljonko tuo Mesen hybrid maksaa uutena???
Paljonko maksaa Kodiaqin kokoinen tehokas Mese uutena samoilla herkuilla??
Onko ison Möhkön kymmenysten kiihdytysarvojen välillä merkitystä?? No, eikös vieläkään näy niitä hapentuhoamislukemia ja kilohintoja? Niiden peräänhän on jo useasti uikutettu.
- Anonyymi
Onko jo sellasia mersuja missä takavalot toimii?
Mahtaa vehossa harmittaa kun joutuivat luopumaan voluumituotteista, kuten Skoda.- Anonyymi
Ei mersuissa toimi vilkutkaan.
Ei nuo Mersut ole mitään kiihdytysautoja. Niillä ajetaan arvokkaasti liikennesääntöjä noudattaen.
- Anonyymi
Täälläkin on siteerattu lehdissä julkaistua tutkimusta, jonka mukaan parhaat kognitiiviset kyvyt saavuttaneet henkilöt kiinnittävät auton valinnassa enemmän huomiota ympäristöasioihin. Nuo molemmat Skodat ovat mallistossa sen vuoksi, että malleja suunnitellaan myös heille, joiden kognitiiviset kyvyt ovat heikommalla puolella. Silloin tietysti vaikkapa kiihtyvyys viiteenkymppiin saattaa olla tärkeäkin kriteeri.
- Anonyymi
"70 000 euron edestä lihavaa ja huojuvaa sporttia SUV-korissa etuvetopainotteisella nelivetojärjestelmällä, joka suuremassa rasituksessa muuttuu yhä enemmän etuvetopainotteiseksi. Takavetoisella hybridillä iloisesti takavaloja näytellen kokemattomille ja kädettömille RS-faneille."
Pääsin viime talvena todistamaan MB:n ylivoimaa talvioloissa. Liukas katu, nousua muutama aste, liikennevalot, toisella puolella sulavalinjainen MB max 9km hybrid ajoa tarjoava takaaveto, toisella puolella luokkaa 70v harmaahapsi Nissan Notessa. Valot vaihtuvat vehreäksi. Note säntää karkuun ja kyykyttää peräpäätään nytkyttävän Merrsseedeksen.
Seuraavissa valoissa näki ettei todellakaan ollut mikään kädetön MB kuljettaja kyseessä, niin paljon oli pullukoita käsiä ja sormia kabiinissa.
Veikkaisin, ettei rouva huomannut kiihkeää kisatilannetta lainkaan ;)
Mutta onhan se Merrsseedes sentän jotakin, onhan?- Anonyymi
Autona MB ihan kiva, harmi vaan että puolet vuodesta sillä ei tee oikein mitään. Linkin kuvan mukainen tilanne kävi Mersulla turhan tutuksi.
https://hs.mediadelivery.fi/img/978/bf2db25457d24c97a49c363786c56e3d.jpg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autona MB ihan kiva, harmi vaan että puolet vuodesta sillä ei tee oikein mitään. Linkin kuvan mukainen tilanne kävi Mersulla turhan tutuksi.
https://hs.mediadelivery.fi/img/978/bf2db25457d24c97a49c363786c56e3d.jpgSiinä se kädetön pyörii jaloissa.
- Anonyymi
Ensimmäinen ilmoittautui, joka edes väittää, että on ajokokemusta takavetoisella. Muut eivät ole ilmeisesti kokemattomuudessaan uskaltaneet edes valehdella tätä, koska on ollut helpompaa ohjata keskustelu vain puutarhanhoitoon ja sosioekonomisiin arvailuihin.
AIka hauska seurata kokemattomien kirjoittelua ja lauseita kuten "Puolet vuodesta sillä ei tee mitään". Eli ensi kuussa tulee lunta ja sama lumipeite jatkuu maaliskuulle asti? Kuva on tietenkin kaapattu Helsingin pahimpina lumipäivinä viime vai toissa talvelta. Sellaisia päiviä on vuodessa ehkä kymmenen etelässä. Tuli vain mieleen kuinka työnnettiin parkkiruudusta "nelivetoista" Honda CR-V:tä viime talvena. Oikeanpuoleiset pyörät sutivat tyhjää eikä voimaa mennyt yhtään vasemmalle puolelle. Siinä oli parkkiruudussa jumissa eikä lähtenyt ilman työntöapua tämä "neliveto"
"Autona MB ihan kiva" eikä mitään muuta ole laitettu. Todennäköisesti tämänkin kädettömän jannun kokemus on jollakin 2002 vuosimallin C-sarjalaisella. Pyytäisin huomioimaan, että takavetoinen hybridi vuosimallia 2019 on melkoisen eri peli. Talvella hieman takapainoinen painonjakauma takaa sen, että etuvetoiset hybridit kuten Passat GTE katselevat takavaloja. Kuten myös millä tahansa muulla kelillä. Takavetoinen 2015 C350e on suorituskyvyltään aivan eri tasolla kuin etupyörillä eteenpäin hakkaava GTE. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen ilmoittautui, joka edes väittää, että on ajokokemusta takavetoisella. Muut eivät ole ilmeisesti kokemattomuudessaan uskaltaneet edes valehdella tätä, koska on ollut helpompaa ohjata keskustelu vain puutarhanhoitoon ja sosioekonomisiin arvailuihin.
AIka hauska seurata kokemattomien kirjoittelua ja lauseita kuten "Puolet vuodesta sillä ei tee mitään". Eli ensi kuussa tulee lunta ja sama lumipeite jatkuu maaliskuulle asti? Kuva on tietenkin kaapattu Helsingin pahimpina lumipäivinä viime vai toissa talvelta. Sellaisia päiviä on vuodessa ehkä kymmenen etelässä. Tuli vain mieleen kuinka työnnettiin parkkiruudusta "nelivetoista" Honda CR-V:tä viime talvena. Oikeanpuoleiset pyörät sutivat tyhjää eikä voimaa mennyt yhtään vasemmalle puolelle. Siinä oli parkkiruudussa jumissa eikä lähtenyt ilman työntöapua tämä "neliveto"
"Autona MB ihan kiva" eikä mitään muuta ole laitettu. Todennäköisesti tämänkin kädettömän jannun kokemus on jollakin 2002 vuosimallin C-sarjalaisella. Pyytäisin huomioimaan, että takavetoinen hybridi vuosimallia 2019 on melkoisen eri peli. Talvella hieman takapainoinen painonjakauma takaa sen, että etuvetoiset hybridit kuten Passat GTE katselevat takavaloja. Kuten myös millä tahansa muulla kelillä. Takavetoinen 2015 C350e on suorituskyvyltään aivan eri tasolla kuin etupyörillä eteenpäin hakkaava GTE.No ihmisiä asuu muuallakin kuin Helsingissä, ja kuvan kaltainen tilanne syntyy helposti jos joudut talvikelillä ajamaan taskuparkkiin kadun varteen ylä/alamäkeen. Ahtaammasta välistä etuvetoisen saa pyöriä kääntelemällä yleensä kikkailtua pois, takavetoisella menee työntöhommiksi jos sattuu kerrankin sutaisemaan tyhjää (jokainen takavetoisella on ajanut tietää kyllä tämän).
Tietysti jos ajelee vain kuivia tai märäksi suolattuja valtaväyliä pitkin sittenhän tuo ylläoleva ei ole ongelma. - Anonyymi
Tämä sinun 6kk lumipeite ja jatkuva lumisade ei toteudu missään Suomessa. Siellä missä näin voisi olla eli esim. Huippuvuorilla nauretaan haldex-nelivedoilla. Siellä pärjää parhaiten aidolla 4x4 mallilla joka maantiellä takavetoinen, kytkettävä neliveto ja lukot sekä alennusvaihteisto.
Sellaisellakaan ajamisesta et sitten tiedä mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sinun 6kk lumipeite ja jatkuva lumisade ei toteudu missään Suomessa. Siellä missä näin voisi olla eli esim. Huippuvuorilla nauretaan haldex-nelivedoilla. Siellä pärjää parhaiten aidolla 4x4 mallilla joka maantiellä takavetoinen, kytkettävä neliveto ja lukot sekä alennusvaihteisto.
Sellaisellakaan ajamisesta et sitten tiedä mitään.Jos jollekin nauretaan niin sulle.
- Anonyymi
AwtoMotille nauraa sen oma äitikin :)
Sais ny poju hommattua sen ekan työpaikan jostain niin ei aika kuluis tyhjänpäiväiseen jankutukseen. - Anonyymi
Taas muutama kokematon ja kädetön ilmoittautui.
Kummassakaam viestissä ei mitään autoihin liittyvää sisältöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas muutama kokematon ja kädetön ilmoittautui.
Kummassakaam viestissä ei mitään autoihin liittyvää sisältöä."ei mitään autoihin liittyvää sisältöä."
Ei ole ei, kukapa ei huomaisi. Aika vähän siältöä noin muutenkaan, eiköstä? :) - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=d2QW2jFYFRE
Audi A8 4.2 FSI kahden parrakkaan kaljupään kera jäi E300 hybridille. Olivat aluksi niin roikkumassa perässä työmaa-alueella moottoritiellä ja sitten kun rajoitus vaihtui 100km/h niin sinne jäi juntit kaljupäät rinkelimossessaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=d2QW2jFYFRE
Audi A8 4.2 FSI kahden parrakkaan kaljupään kera jäi E300 hybridille. Olivat aluksi niin roikkumassa perässä työmaa-alueella moottoritiellä ja sitten kun rajoitus vaihtui 100km/h niin sinne jäi juntit kaljupäät rinkelimossessaanTunnetko nyt itsesi älykkääksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=d2QW2jFYFRE
Audi A8 4.2 FSI kahden parrakkaan kaljupään kera jäi E300 hybridille. Olivat aluksi niin roikkumassa perässä työmaa-alueella moottoritiellä ja sitten kun rajoitus vaihtui 100km/h niin sinne jäi juntit kaljupäät rinkelimossessaanVai tuommonen pullukka siellä ajelee kukkapaita päällä.
- Anonyymi
Kamera näköjään teipillä kiinni "Tom of Helsinki" tyylisissä nännilävistyksissä. Siksi vähän huojuva kuva :)
- Anonyymi
niinpä niin, kokemattomat autokeskustelijat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpä niin, kokemattomat autokeskustelijat
Käyhän pullukka välillä syömässä ettei sokerit laske.
- Anonyymi
"Ei nuo Mersut ole mitään kiihdytysautoja. Niillä ajetaan arvokkaasti liikennesääntöjä noudattaen."
Autoalan todellinen asiantuntija AwtoMULK on asiasta ihan toista mieltä, katso vailla aloitusviesti. - Anonyymi
Audi on siirtymässä S-malleissa yhä suuremmissa määrin diesel-moottoreihin. Uusin tulokas on juur iesitelty 2019 Audi S6 Avant. Suomessahan ei ole yhtään yksilöä vielä rekisteröity, mutta monilla rinkelibrändille kumartavalla esimerkiksi rahoitusalan "kingeillä" tai muilla sykkii jo vahvasti housujen etumuksessa samaan tyyliin kuin sillä yhtä kädettömällä Skoda RS fanilla, joka himoitsee Kodiaq RS tai Octavia RS mallia.
Saksassa mitattiin jo uuden 2019 Audi S6 Avantin suorituskyky. 350hv huipputeho ja 700Nm huippuvääntö yhdistettynä 8-pykäläiseen automaattivaihteistoon. Hintaa on autoverottomanakin suolaiset 79.500 euroa. Suomessa mennään heittämällä yli 100 000 euron.
Ja sitten jäät 60 000 euron takavetoiselle hybridille, joka Sport tilassa heilahtaa tasoissa S6 kanssa. Erona vain on, että tarvittaessa mennään sähköllä 50km ja toisaalta Audipellen liimautuessa takapuskuriin kiusataan lähes kaksi kertaa kalliimpaa ja tehokkaampaa rinkelimosaa.
Katsotaanpa sitten suorituskykypuolta:
2019 Audi S6 Avant TDi 350hv neliveto (Race Launch moodissa):
0-50 km/h: 2,0s
0-100 km/h: 5,5s
2019 Mercedes E300de 306hv takaveto:
0-50 km/h: 2,0s
0-100 km/h: 5,8s- Anonyymi
Tosi hyvältä näyttää nuo audin arvot.
- Anonyymi
Näyttääkö myös sekin, että tuleva noin 50 000-53 000 euron takavetoinen E-sarjaa pienempi ja kevyempi C300de 306hv malli on tuota E-sarjalaistakin ripeämpi? Sähköllä tarvittaessa 57km.
Siinä S6 Audipojulin alahuuli väpättää
- Anonyymi
"Siinä S6 Audipojulin alahuuli väpättää"
Otetaanko keskusteluun vielä M sarjan Bemari?
Siinä alkaa mesekuskin etupullotus kutistua ;)- Anonyymi
Audipoika yrittää naamioitua Bemaripojuliksi, ei siinä ajokädet parane, vaikka toisessa korvassa roikkuu rinkelimosse-korvakoru ja toisessa korvassa kiiltelee BMW-logolla varustettu korvakoru.
Montako M sarjalaista sinulla on tallissa, monella olet ajanut ja moneenko uuteen sinulla tulee olemaan optimistisessakaan tulevaisuudenskenaariossasi realistisesti varaa?
Voit toki hankkia esimerkiksi sinänsä klassikkoaineksia omaavan E92 BMW M3 noin kymmenen vuotta vanhana, 100tkm ajettuna 40 000 euron hintaan. Tai ehkä olet E46 korimallin perään ja coupe-versio R6 M3 olisi se juttu. Saat hyvän sellaisen parillakympillä. Muista huomioida myös, että ylläpitokulut ovat eri luokkaa kuin sinun BMW 318i mallissa tai Audi A3 1.6 "S3 look" ritsassasi.
Sitten kun asetut viereen valoissa sillä kaupunkiajossa 18 litraa hörppivällä V8 M3 niin kannattaa huomioida, että sinänsä upeat soundit omaavana ja kierrosherkkänä V8 koneena vääntö on lineaarista, mutta alavääntö hieman ohutta. 4,9 sekunnin sataseen vedoissa kierroksia on nostettava paikallaan, manuaalissa vaihdot osuttava kohdalleen. Vauhdista kiihdytettäessä esimerkiksi 40-100 km/h et saa juuri mitään eroa aikaiseksi tulevaan 2020 C300de malliin.
Lisäksi se, että pysyt edes C300de painavamman E300 hybridin rinnalla 0-80 km/h vaatii sen, että revit M3 kierrokset punarajalle onnistuneen lähdön jälkeen. Ja varsinkin matalasta vauhdista E300 EQ mallin rinnalla pysyminen esimerkiksi 50-100 km/h edellyttää että tunnet oikeasti E92 välitykset ja optimaaliset vetokohdat ja että sinulla on nopea vaihtokäsi tai jo valmiiksi vaihde kakkosella. - Anonyymi
Oletan jostakin kumman syystä ,että et ole metriäkään sinänsä fantastisella E92 M3 tai edes e46 M3 ajanut, mutta kerron sen, että vähänkin enemmän kiihdyttelemällä tuoi 18 litran kulutuskin on ylioptimistinen energiaa kuluttavassa epätasaisessa kaupunkiajossa.
Et ole selvästi myöskään ajanut metriäkään takavetoisella hybridillä - Anonyymi
Mistä me muut voimme tietää oletko sinä ajanut edes mopoautolla?
- Anonyymi
Huuli alkaa irrota, sano spitaalinen.
Skodan vika? Sekin, toki. - Anonyymi
"Et ole selvästi myöskään ajanut metriäkään takavetoisella hybridillä"
Hybridit ovat varmasti tulevaisuutta, mutta eikö takaveto ole teknologiana hiukan vanhanaikainen? - Anonyymi
Summa summarum; ei hyvältä näytä Mersun tulevaisuus.
- Anonyymi
https://tekniikanmaailma.fi/toyota-corolla-nousi-ylivoimaisesti-suomen-myydyimmaksi-autoksi-toyotan-myynti-oli-heinakuussa-ylivoimaista/
Toyotan myynti käy.Homeiset itälintat jäi kauas taa.
vaikka vähentäisi kaikkien corolloiden luvut pois..
Nooh.skeida onkin vain leasing linta.Ei kukaan hullu skeidaa omaksi halua.- Anonyymi
Ei kukaan hullu tojotaa työsuhdeautoksi halua.
- Anonyymi
Eihän vokkelolla ole tarjota edes nykyaikaisia moottoreitakaan..öljyä polttavat tdi ja tsi moottorit ovat muinaisjäänteitä..
räjähtävistä dsg laatikoista puhumattakaan..
ja vw.n hybriditkin keskeneräisiä susia..
heheehaahaa- Anonyymi
Öljyä polttavat tsi- ja tdi-moottorit ovat todellakin muinaisjäänteitä. Nykyiset tsi- ja tdi-moottorit eivät polta öljyä.
Myös räjähtävät dsg-laatikot ovat muinaisjäänteitä. Nykyiset dsg-laatikot eivät räjähdä.
Kaikkien merkkien hybridit ovat nykyään vielä keskeneräisiä.
heheehohoo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öljyä polttavat tsi- ja tdi-moottorit ovat todellakin muinaisjäänteitä. Nykyiset tsi- ja tdi-moottorit eivät polta öljyä.
Myös räjähtävät dsg-laatikot ovat muinaisjäänteitä. Nykyiset dsg-laatikot eivät räjähdä.
Kaikkien merkkien hybridit ovat nykyään vielä keskeneräisiä.
heheehohooJuurikin näin.
- Anonyymi
70000€ pitäisi maksaa Skodasta?No deal.
- Anonyymi
70000 euroa käytetystä Mersusta. No deal.
- Anonyymi
25000 uudesta Toyotasta. No deal.
- Anonyymi
Ei kai kukaan Skodasta 70 000 euroa maksa. Johan on! Olisiko ruplia sittenkin tuo summa?
- Anonyymi
60 000 eruoa uudesta yli 300hv takavetoisesta MB hybridistä, jolla 70 00 euron Skoda Kodiaq RS "sportti-SUV" katselee pahasti takavaloja. Ja kuluttaa enemmän.
- Anonyymi
"Skoda RS Sport"?
Fiksu jamppa tämä Automotivaattori, kun otsikoi aloituksen palstan mukaan, vaikka sisältö on pelkkää "rinkelimosse vs Mersu"-uhoa.- Anonyymi
Ajotaidottoman ja ajokortittoman uhoa;) Ei kannata ottaa finniposken kirjoituksia niin vakavasti.
Huumormiehii nää puzzihouzut :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajotaidottoman ja ajokortittoman uhoa;) Ei kannata ottaa finniposken kirjoituksia niin vakavasti.
Huumormiehii nää puzzihouzut :)Mutta Automotivaattorihan ON tosissaan... ;)
- Anonyymi
On on, Automotivaattori se kiihdyttelee jo 2020 vuoden uutuus Mersuilla..
- Anonyymi
Kaikenmoisia vähän kiinnostavia lukuja olet jostain haalinut juttuusi. Otanpa tähän taas uuden automerkin koeajon. Eipä taitaisi onnistua takavetohybridi sportilla. Ei edes länsimaisella.
https://www.facebook.com/OldtimersYoungtimers/videos/581543818683905/?v=581543818683905- Anonyymi
Loppumatkasta ei sisar enää näyttänyt takavaloja.
- Anonyymi
Miksi tänään oli räiskyvän vihreä farmari Ocu RS pysäköity hybridi- ja sähöautojen latauspisteelle?
Kusipäiset ja kädettömät palikat... - Anonyymi
"2016 BMW 430dA 258hv (takaveto):
0-50 km/h: 2,0s
0-100 km/h: 5,5s"
Hieno nähdä miten bemukka pieksee nuo homppelitähdet mennen tullen :)- Anonyymi
TM: "Uusi E350e on ajettavuuden aallonharjalla. Varsinkin ohjaus vakuuttaa, joka on parempi kuin BMW 530e"
Naurattaa hymiöpoika, koska minulla on ajokokemusta myös BMW:llä enemmän kuin sinulla. Mitäpä siihen sanot? Vingutko kuin sika narussa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TM: "Uusi E350e on ajettavuuden aallonharjalla. Varsinkin ohjaus vakuuttaa, joka on parempi kuin BMW 530e"
Naurattaa hymiöpoika, koska minulla on ajokokemusta myös BMW:llä enemmän kuin sinulla. Mitäpä siihen sanot? Vingutko kuin sika narussa?Tuliko pullukka iltavuorosta.
- Anonyymi
Audi Q5 55 TFSI e quattro plug in hybrid 367hv, 0 - 100 km/h 5,3!
Onpa ripeä pullukka. - Anonyymi
Voi näitä 0-100 amispoikia, kasvun paikka.
- Anonyymi
Tom of Helsinki taas haaveilee paksusta kardaanista ja urheilullisesta takaavedosta.
Laihduttaisit vähän niin olisi alan baareissa paremmin vientiä;) - Anonyymi
MuziNuzi? Mikset laita Teslan numeroita näkyviin?
- Anonyymi
"2016 Skoda Superb 2.0 TDI DSG 190hv etuveto:
0-50 km/h: 3,3s
0-100 km/h: 8,7s"
Ompa melkoisen ripeä perheauto. Tuommoinen taitaa tulla seuraavaksi.
Tuommoinen C mese on varustettu Fabiaa pienemmällä takakontilla, miksi ihmeessä listata sen arvoja perheauto säikeessä? Sinkku gayn auto.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376