Joku punastuu se voi olla merkki ihastuksesta?
Onkos se niin jos
15
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattele mikä... Huh...
- Anonyymi
Sitä nyt on tapahtunut ennenkin aina kun hän käy kylässä:)
Ei välttämättä. Tai sitten olin kouluaikoina ihastunut koko luokkaan samaan aikaan, sillä punastuilin aina esitelmiä pitäessä luokan edessä
- Anonyymi
Voi olla, mutta hymyily, katseet ja pupillien laajeneminen kertoo paremmin. Pupillien laajenemisessa on kyse seksuaalisesta vietistä.
- Anonyymi
Voihan se joskus olla 👋😊
- Anonyymi
Kerran kosketti " vahingossa " kun olin hänen vieressä, en tajunnut mitään. ..;)
- Anonyymi
Punastuminen on merkki hämmenntymisestä. 😳
- Anonyymi
Se voi olla myös merkki hermostuneisuudesta. Voit olla liian dominoiva ja hän ahdistuu seurassasi. Eli ei siis pidä seurassasi, vaan kokee sen ahdistavaa.
- Anonyymi
Kyllä se punastuminen on merkki ihastuksesta kun joutuu peittämään tunteensa ettei toinen (varattu ja töissä tapahtunut) huomaisi 😳😚😄😆
- Anonyymi
Näin sen näkisin myös, että ihastuksesta on kysymys. Toinen seikka on pukeutuminen ja laittautuminen kauniin näköiseksi halu tehdä vaikutus..
- Anonyymi
Työpaikka ei ole suhteille, vaan työntekoa varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sen näkisin myös, että ihastuksesta on kysymys. Toinen seikka on pukeutuminen ja laittautuminen kauniin näköiseksi halu tehdä vaikutus..
Ei kannata kuvitella mitään kenenkään pukeutumisesta, ellet halua näyttää tyhmältä.
- Anonyymi
Oon aina punainen, ei kerro mitään kellekään.
- Anonyymi
Itsellä punastuminen voi johtua monestakin eri seikasta. Kuumuus, kylmyys, ahdistus, nolostuminen, suuttumus, liikunta, stressi, kiire jne.
Mutta voihan se myös ihastumisestakin kertoa. - Anonyymi
Voi olla merkki ihastuksesta. Yleensä se on ainoa merkki omasta hämmennyksestä seuranneesta nolostumisesta tai sosiaaliseen kanssakäymiseen liittyvästä jännityksestä. Ujona yllättävät ja äkilliset tilanteet aiheuttavat epävarmuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161