Tämän sinulle kirjoitin

Anonyymi

Kirjoitan tämän sinulle koska tuskin tulet ottamaan minuun yhteyttä oikeassa elämässä. Varmasti pohdit, miksi otin sinuun yhteyttä kaikkien vuosien jälkeen? Mitkä ovat motiivini ja mitä haluan sinusta?

Otin sinuun yhteyttä, koska kykenen muistamaan sinut. Kokonaisen vuoden verran olet ollut ajatuksissani. Muistoni sinusta ovat yhä hajanaisia ja epämääräisiä. Luontoni on utelias ja se saa minut janoamaan vastauksia kysymyksiin joita mieleni esittää. Ymmärrykseni muiston palasista kasvaa päivä päivältä. Olen tiedostanut, että olin ja olen joltain osalta vieläkin julma ja tunteeton ihminen, jolla ei ole sydäntä. Olen elämäni aikana kylvänyt monet tuhon siemenet. Minussa on enemmän pahaa kuin hyvää. Tunnen itseni hirviöksi, joka tuhoaa kaiken minkä kanssa on tekemisissä. Olen ulkopuolinen, hylkiö, joukkoon sopimaton. Olen liian erilainen tähän maailmaan. Ymmärrän sen vihdoin.

Tiedän, että vihaat minua. Haluat kostaa minulle. Haluat satuttaa minua. Haluat minun kärsivän niin kuin sinä olet kärsinyt minun toimesta kaikki nämä vuodet. Ymmärrän kyllä. Voit olla varma, että olet saanut kostosi karman muodossa. Elämäni on kirjaimellisesti helvettiä. Voit olla varma, että kärsin joka ikinen päivä.

En tiedä onko maailmassa mitään niin julmaa kuin tulla oman mielensä hylkäämäksi? Kokea menneisyyden kauhut yhä uudelleen ja uudelleen pääsemättä niitä karkuun. Tietämättä mikä on totta ja mikä ei? Rikkinäisiä muistoja täynnä surua, kärsimystä, pelkoa, pelkkää tyhjyyttä, jossa ei ole liiemmin toivoa eikä valoa paremmasta. Pelkkä pimeys vallitsee mielessäni. Kärsin hiljaa itkien kenenkään näkemättä tuskaa, johon elämä on minut verhonnut. Kukaan ympärillä olevista ihmisistä ei ymmärrä sairauttani. Saan osakseni pelkkää ylimielistä vittuilua ja vähättelyä. Minua kohdellaan kuin jälkeenjäänyttä lasta. Kaiken kokemani jälkeen vieläkin ilkeät sanat satuttavat enemmän kuin fyysinen väkivalta aikoinaan. Terapeuttien mukaan en tule todennäköisesti koskaan muistamaan menneisyyttäni täysin. Parantumiseni mahdollisuudet ovat heikot. Sitoutumisesta huolimatta terapiaan hoidon tulokset ovat laihoja. Mitä enemmän yritän sitä enemmän satutan itseäni. Kehoni on jatkuvassa muutostilassa. Kipu kehossa on viiltävää. Kipukohtaukset vievät toisinaan tajun ja toisinaan keuhkot lamaantuu. Pahinta on kun ei tiedä milloin keho halvaantuu tai näkö- ja kuuloaisti häviää ja kuinka kauan kohtaukset kestää.

Terapeutit ovat yrittäneet vakuutella minulle ettei sairaus ole minun syytäni, vaan sen on toisten ihmisten harjoittaman pahuuden seuraamusta. Sairauteni on selviytymiskeino. Silti tunnen syylisyyttä, mutta en kykene muistamaan mistä? En kykene muistamaan menneisyyteni tekoja vain pieniä pirstoloituneita paloja. Palojen sisältävät muistot ovat järkyttäviä ja sydäntä repiviä. Käyn jatkuvaa taistelua rikkinäisen mieleni sisällä. Rehellisesti sanottuna, en tiedä kuinka kauan enää jaksan taistella, selviytyä. Ehkä on parempi maailmalle ja minulle, että päästän irti. Ehkäpä kuolemassa löydän tien takaisin kotiin johon olen tervetullut?

Mikä on motiivini yhteydenotolle? Se olet sinä ja sinun muistosi. Haluan saada vastauksia. Haluan ymmärtää tätä helvettiä, johon mieleni on jäänyt vangiksi. Tiedän, että sinulla on vastaukset joita tarvitsen. Se on asia erikseen suostutko auttamaan minua kaiken menneisyydessä koetun jälkeen. Se on sinun ja omatuntosi välinen asia.

Toivottavasti ymmärrät miten nöyryyttävää on kysyä muilta menneisyydestään? Kysymisessä piilee aina omat riskit kuten haavoittuvuus entisestään, hyväksikäyttö, alistaminen, väärien muistojen ruokkiminen ja moni muu pelottava asia. Jokin sisälläni sai minut ottamaan riskin sinun kohdalla. En vain tiedä mikä?

Mitä haluan sinusta? Rehellisesti sanottuna en osaa vastata tähän. Tiedän kuitenkin, että jossain sieluni uumenissa on säilynyt pala hyvyyttä. Kuoren alla on säilynyt kauniita ja syviä tunteita, jotka yhdistän sinuun. Toivon näiden olevan totta eikä julman mieleni luomaa ivaa. Antaa minulle edes hieman toivoa siitä etten ole täysin läpeeni paha ihminen jos olen joskus aidosti toista pystynyt rakastamaan.

Lopuksi, rehellisesti sanottuna en tiedä kuka olen ja tulenko edes koskaan tietämään? Toivon vain, että löydän kärsimyksestä tien sisäiseen rauhaan ja tasapainoon.

Haluan sinun tietävän. Ehkäpä syvällä sisimmässäsi löydät vielä anteeksiannon vaikka en sitä ansaitse. Nyt tiedät. Olen avannut sinulle rikkinäisen sielunmaisemani vailla taka-ajatuksia.

On sinun päätöksesi poistatko sokan ja räjäytät vai annatko sokan olla paikoillaan ja löydät sisäisen rauhan.

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa pysäyttävä kirjoitus. Kiitos. En nyt osaa vastata kuin pienin vaatimattomin sanoin tuohon nähden. Itselläni on vahva intuitio, tapa olla, elää ja kokea jotenkin tavallista syvemmin tai tämän näkyvän todellisuuden läpi ja sen vuoksi en helposti hätkähdä mitään. Olen nähnyt niin paljon vähän ehkä ulkopuolisen tarkkailijan ja kokijan silmin ja myös sukeltanut syvissä vesissä ja kokenut päälle kaatuvan todellisuuden ”kauhun”, mutta selvinnyt aina kaikesta omin voimin. Nykyisin tiedän ja olen täysin varma siitä että kaikesta selviää, eikä se ole naiiviutta vaan kokemuksen kehittämää luottamusta todellisuuden alati muuttuvasta luonteesta, jossa mikään ei ole pysyvää ja silti minussa vallitsee rauha ja turvallisuus. Alun alkaen omassakin tarinassani on muisto kasasta sirpaleita, joita olen koittanut vuosia koota ehjäksi tajuten lopulta ettei niistä saa ehjää, mutta se onkin juuri vastaus, niin ei ole tarkoituskaan. Nykyisin hyväksyn rikkinäisyyden ja epätäydellisyyden itsessäni ja muissa. Ja juuri se tekee meistä jokaisesta täydellisen juuri sellaisina kuin olemme. Se on varmaan myös armoa ja armollisuutta itseä kohtaan, jota on täytynyt harjoitella ja tajuta että oma arvo on enemmän kuin suoritukset ja se on riippumaton muiden hyväksynnästä. Ei se ole helppoa tai itsestäänselvää vieläkään, mutta kannattelee. Olen aina aistinut meissä jotain samaa, vaikka ei mulla ole muuta kuin intuitio tietonani. Vähän kuin tuntisin sinut tai sen kaiken takana piilossa olevan sinut, koska sillä tavalla kaukaa olen itsekin paljon katsellut elämää ja tunnistan jotain samaa. En tietenkään voi ymmärtää kaikkea, läheskään, mutta kirjoituksesi auttoi ymmärtämään vähän enemmän. Voin olla sulle läheinen ja rakastaa sinua, ja pahuuttakin voin ehkä ymmärtää, mutten tietenkään hyväksyä. Sun ei tarvitse pelätä mua. Mutta jos puhutaan ihan parisuhteesta, niin siinä en halua tulla kohdelluksi huonosti tai petetyksi. Sen onnistumisen suhteen en ehkä ole kovinkaan luottavainen tällä hetkellä. Mutta päivä kerrallaan ilman takeita mistään ikuisesta voin kanssasi ehkä ollakin. Loputtomaan anteeksiantamiseen en usko näissä asioissa. Enkä taas ole mikään sinua tai muita tuomitsemaan tai armahtamaan koko elämän edessä, se on jonkun muun tehtävä. Sen edessä seisomme lopulta kaikki yksin vastuussa teoistamme, olipa syyt niihin mitkä tahansa.
      Mulle olet tärkeä ja rakas, toivon että uskot sen.

      • Anonyymi

        Ei sovi, miksi poistat vastaukseni. Koita elää itsesi kanssa niin kuin parhaaksi näet. En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka loukkaa ja käyttää hyväksi rakkauttani. Olin valmis antamaan koko sydämeni ja sinä tallasit sen yli toisen syliin. Mitä ihmettä vielä elättelet tästä? En halua mitään yhteyttä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovi, miksi poistat vastaukseni. Koita elää itsesi kanssa niin kuin parhaaksi näet. En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka loukkaa ja käyttää hyväksi rakkauttani. Olin valmis antamaan koko sydämeni ja sinä tallasit sen yli toisen syliin. Mitä ihmettä vielä elättelet tästä? En halua mitään yhteyttä enää.

        Taas jonkun katkera EX vauhdissa 😂 Otahan lääkkeet ja kohta helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovi, miksi poistat vastaukseni. Koita elää itsesi kanssa niin kuin parhaaksi näet. En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka loukkaa ja käyttää hyväksi rakkauttani. Olin valmis antamaan koko sydämeni ja sinä tallasit sen yli toisen syliin. Mitä ihmettä vielä elättelet tästä? En halua mitään yhteyttä enää.

        Kerrohan, miksi sinä täällä nainen esiinnyt miehenä ja kirjoitat hänenä? Trollaat vastauksia toisen perään. Mitä luulet tällä saavuttavan??? Satutat vain itseäsi. Oletko kysynyt itseltäsi, miksi olet katkera? Miksi toimit niin kuin toimit? Tuhoamalla, estämällä, myrkyttämällä toisten ihmisten onnen, menestyksen ja rakkauden. Mitä lopulta voitat itsellesi? Koetko hallinnan tunnetta näin, kun et muuten elämääsi pysty hallitsemaan? Käytöksestäsi nousee selviä käytöshäiriöiden merkkejä. Surullisinta on ettei "häirikkö" ihminen itse tiedosta omaa käytöstä. Pahimmillaan tämmöinen käytös johtaa viattomien kuolemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovi, miksi poistat vastaukseni. Koita elää itsesi kanssa niin kuin parhaaksi näet. En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka loukkaa ja käyttää hyväksi rakkauttani. Olin valmis antamaan koko sydämeni ja sinä tallasit sen yli toisen syliin. Mitä ihmettä vielä elättelet tästä? En halua mitään yhteyttä enää.

        Kiitos vastauksestasi. Osoita se minulle estämällä minut sosiaalisessa mediassa. Kai tähän pystyt? Osoita seisovasi sanojesi takana.


      • Anonyymi

        Mitä saat trollaamalla ja matkimalla toisten kirjoituksia? Käsittämätöntä touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Osoita se minulle estämällä minut sosiaalisessa mediassa. Kai tähän pystyt? Osoita seisovasi sanojesi takana.

        Onko some sinulle olennaisempi kuin se mitä elämässä tekee ja miten toimii?
        Olisit itse osoittanut uskollisuudella seisovasi sanojesi takana. Ei, sinä osoitat toistuvalla pettämisellä olevasi pelkkä valehteleva kusipää.
        By the way, ei ollut vaikeata estää sinua somessa. Klik, niinkö ihmiset sinusta nakataan pihalle vaan?


      • Anonyymi

        Toivon sinun nyt ymmärtävän ja tiedostavan syyni yhteydenotolle IRL. Tämän pidemmälle en enää tule. Ei uutta yhteydenottopyyntöä eikä uutta kirjoitusta tänne. Olen osaltani tehnyt sen, mikä sovinnaisuuden rajoissa on mahdollista. Nöyränä kiitän sinua vastauksestasi. Tiedät mitä tehdä, jos niin päätät.

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Toistan. En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka loukkaa minua tarkoituksella. Siinä sulle vastaus. Olet itse vastuussa käytöksestäsi ja elämästäsi. Olen pahoillani en voi auttaa. Olet satuttanut minua jo tarpeeksi. En halua enää olla missään tekemisissä kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan, miksi sinä täällä nainen esiinnyt miehenä ja kirjoitat hänenä? Trollaat vastauksia toisen perään. Mitä luulet tällä saavuttavan??? Satutat vain itseäsi. Oletko kysynyt itseltäsi, miksi olet katkera? Miksi toimit niin kuin toimit? Tuhoamalla, estämällä, myrkyttämällä toisten ihmisten onnen, menestyksen ja rakkauden. Mitä lopulta voitat itsellesi? Koetko hallinnan tunnetta näin, kun et muuten elämääsi pysty hallitsemaan? Käytöksestäsi nousee selviä käytöshäiriöiden merkkejä. Surullisinta on ettei "häirikkö" ihminen itse tiedosta omaa käytöstä. Pahimmillaan tämmöinen käytös johtaa viattomien kuolemaan.

        Joopa joo, eiköhän tämä aloittajatunnistelija omalla utopistisella minäolenpahakoskaäänetkäskee paljastanut taas ilmeisesti jo vuosikymmeniä jatkuneen vihakampanjoinnin useita naisia kohtaan. Jos et kykene katsoman mitä huttua milloinkin kirjoitat ja itseksesi keskustelet (vastaukset on niinikään kuin jostain kuppaisesta telenovelasta) niin älä yritä tyrkyttää tuollaista maailmankuvaa, sillä se ei onnistu. Sinulle on jo eri foorumeilla lanseerattu useita lempinimiä p*rsereikähymiö, v*ttuilijaukko janiinedelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan. En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka loukkaa minua tarkoituksella. Siinä sulle vastaus. Olet itse vastuussa käytöksestäsi ja elämästäsi. Olen pahoillani en voi auttaa. Olet satuttanut minua jo tarpeeksi. En halua enää olla missään tekemisissä kanssasi.

        Miten se on sua loukannut? Ihmettelen, sä puhut nykyisessä muodossa ja muut menneessä. Sivusta vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan. En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka loukkaa minua tarkoituksella. Siinä sulle vastaus. Olet itse vastuussa käytöksestäsi ja elämästäsi. Olen pahoillani en voi auttaa. Olet satuttanut minua jo tarpeeksi. En halua enää olla missään tekemisissä kanssasi.

        Olet aika epätoivoinen nainen. Säälin sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan. En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka loukkaa minua tarkoituksella. Siinä sulle vastaus. Olet itse vastuussa käytöksestäsi ja elämästäsi. Olen pahoillani en voi auttaa. Olet satuttanut minua jo tarpeeksi. En halua enää olla missään tekemisissä kanssasi.

        Turhaan sä enää pyristelet kun paskat on jo housussa 😂🤪😂


      • Anonyymi

        6.8.2019 7:36.

        Kyl me ollaan ihan asemasodassa vieläkin. Niinhän mä sanoin.

        Toi kirjoitus ei ollut multa, vaikka osiltaan voisi sopiakin tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6.8.2019 7:36.

        Kyl me ollaan ihan asemasodassa vieläkin. Niinhän mä sanoin.

        Toi kirjoitus ei ollut multa, vaikka osiltaan voisi sopiakin tilanteeseen.

        Mikä ihmeen asemasota?


      • Anonyymi

        Mene itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan. En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka loukkaa minua tarkoituksella. Siinä sulle vastaus. Olet itse vastuussa käytöksestäsi ja elämästäsi. Olen pahoillani en voi auttaa. Olet satuttanut minua jo tarpeeksi. En halua enää olla missään tekemisissä kanssasi.

        Jos et halua yhteyttä, miksi tänne kirjoitat? Kenelle yleensä luulet kirjoittavasi? Taidat olla pelkkä katkeran yksinäinen trolli, jolla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et halua yhteyttä, miksi tänne kirjoitat? Kenelle yleensä luulet kirjoittavasi? Taidat olla pelkkä katkeran yksinäinen trolli, jolla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta 😂

        Ääh, pelkkä yksinäinen E-eukko siellä trollaa. Monella palstalla myrkyään levittää 🤢🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääh, pelkkä yksinäinen E-eukko siellä trollaa. Monella palstalla myrkyään levittää 🤢🤮

        Tuttua huttua aloitus ja useat vastaukset, eivätkä todellakaan Eeltä.

        Tämä kirjoittaa niinkuin Puhuu: Se minkä joku toinen tiivistäisi, tämä selittää ja kirjoittaa mahdollisimman pitkästi.
        Eikä lopulta muuta kuin tuhlaa omaa aikaansa. Mietin hetken, että onko tämä trollaus sittenkään toisena esiintymistä, mutta mukana on paljon häntä itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttua huttua aloitus ja useat vastaukset, eivätkä todellakaan Eeltä.

        Tämä kirjoittaa niinkuin Puhuu: Se minkä joku toinen tiivistäisi, tämä selittää ja kirjoittaa mahdollisimman pitkästi.
        Eikä lopulta muuta kuin tuhlaa omaa aikaansa. Mietin hetken, että onko tämä trollaus sittenkään toisena esiintymistä, mutta mukana on paljon häntä itseään.

        Mistäs sä sen tiedät? Tunnetko aloittajan sitten? Kun noin varmana kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan. En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka loukkaa minua tarkoituksella. Siinä sulle vastaus. Olet itse vastuussa käytöksestäsi ja elämästäsi. Olen pahoillani en voi auttaa. Olet satuttanut minua jo tarpeeksi. En halua enää olla missään tekemisissä kanssasi.

        Enkä mä halua olla sun kanssa missään tekemisissä! Oot yks helvetinmoinen ongelmatapaus! Terveisin, T mies.


      • Anonyymi

        Ethän sinä olekaan minun kanssa tekemisissä. Eikä tarvitse ollakaan. Antaisitpa mulle sanat tähän, mitä tarvitset?

        Annetaan ajan kulua kuin virtaava joki.

        Niin kuin elämä väkevänä joki virtaa.... Se on yksi parhaista, lemppareista ehdottomasti. Voi hyvin.


      • Anonyymi

        Jätä rauhaan! Otan vielä poliisiin yhteyttä! Ei tarkoittaa ei!


    • Anonyymi

      Jos sinä oikeasti tarvitset tuon naisen apua niin terapeutillasi on s i n u n l u v a l l a s i mahdollisuus ottaa yhteyttä häneen ja pyytää hänen apuaan sinun hoidossasi.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi

        Tässä tahtoisin olla kärpäsenä katossa kun joku limainen lekuri pyllistää narsistille vai tahtoisinko


      • Anonyymi

        Paitsi että tämän kirjoituksen on kirjoittanut nainen. Hmm... onkohan lesbo kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että tämän kirjoituksen on kirjoittanut nainen. Hmm... onkohan lesbo kyseessä?

        Ei ole nainen kuten hyvin tiedät ja mitä tulee toisten seksuaaliseen suuntautumiseen niin luuletko että se jotenkin lisää patologisuuskertoimia ja tekee maalituksestasi uskottavamman tai ylipäätään kiinnostaa ketään? Voit vaikka sumuisessa päässäsi ymmärtää asian niin jos haluat, että kaikki naiset on lesboja jos se helpottaa tuota elämäntuskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole nainen kuten hyvin tiedät ja mitä tulee toisten seksuaaliseen suuntautumiseen niin luuletko että se jotenkin lisää patologisuuskertoimia ja tekee maalituksestasi uskottavamman tai ylipäätään kiinnostaa ketään? Voit vaikka sumuisessa päässäsi ymmärtää asian niin jos haluat, että kaikki naiset on lesboja jos se helpottaa tuota elämäntuskaa

        En ajattele kaikkien olevan lesboja mutta tämän on kirjoittanut sellainen henkilö joka esiintyy välillä miehenä ja välillä naisena. Hmm... ehkä se on transu?


      • Anonyymi

        En tiedä mikä kokee olevansa, mutta ymmärtääkseni ap ja ap yksinpuheluineen on se suomen vaginakateellisin mies, haluaisi olla kuin vainon ja herjan kohteensa ja tavoittelee sitä tuolla pakkomielteisellä kirjoittelulla.


    • Anonyymi

      Kaikki tahtoo rakastaa, kaikki tahtoo rakastaa - laulaa Hector.

      • Anonyymi

        Siinähän rakastat sitten kaikki naisia. Niitähän riittää 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän rakastat sitten kaikki naisia. Niitähän riittää 😂

        Laajoja kaaria ja avaraa rakkautta


    • Anonyymi

      Onpa taas hämmästyttäviä vastauksia täällä. Jos alottaja (kuten itse oletan) ei ole trolli niin koskettava kirjoitus ja ihmettelen miten ihmiset pystyy vastaamaan aloitukseen noin, edes leikillään. Itse en pystyisi, vaan kuuntelisin.

    • Anonyymi

      aloitus ja 1. vastaus on samalta... arvaisin tyylin perusteella

      • Anonyymi

        Ei ole. Täysin eri tyyli.


      • Anonyymi

        Saman laitoin itsekin merkille, että samaltahan nuo olivat.


      • Anonyymi

        Ei ole niin uudenuutukaista täällä tämä itsekseen keskustelu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole niin uudenuutukaista täällä tämä itsekseen keskustelu...

        Ei ole ei ja tämä tapaus joka on tämän kirjoittanut jaksaa keksiä mitä ihmeellisimpiä juttuja.


      • Anonyymi

        Se on kyllä huomattu, mikään tarina tai sepustus ei enää yllätä


    • Anonyymi

      Koko ajan sinusta saa vain sairaamman kuvan. Ei tähän voi muuta todeta. Onneksi sinulla on se lohtu siellä T-kaupungissa. Voit aina siellä vierailtuasi tulla tänne taas keksimään jotain uutta.

    • Anonyymi

      Kyllä on ihmisten pääpöt sekaisin, ensimmäisestä vastauksesta alkaen . . . olet mulle rakas ja tärkeä . . . ja oikein kiittelyiden kera että mullehan se oli . . . ja sitten aloittaja puolestaan olettaa . . . ootteko te aikuisia ihmisiä?

      • Anonyymi

        Oletko varma ettei he tunne toisiaan? Aloittaja ja ensimmäinen vastaaja. Voihan kirjoituksissa olla piiloviesti ja tunniste toiselle.


      • Anonyymi

        Me ollaan Matti ja Teppo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan Matti ja Teppo

        😂😂😂 Toi oli hyvä!


      • Anonyymi

        Prikulleen samaa mieltä, kauhistuttaa joskus oikein että onko ihmiset oikeesti noin sekaisin mitä ketju osoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prikulleen samaa mieltä, kauhistuttaa joskus oikein että onko ihmiset oikeesti noin sekaisin mitä ketju osoittaa.

        Ihmisillä on pahoja henkisiä ongelmia 🙄 Ei ole enää kykyä käsitellä tunteita ja kokemuksia elämässä.


    • Anonyymi

      Tää on ihan sairas ketju! Aloitus kyllä oli ihan ok. Rohkeaa avata elämäänsä noin ja vielä täällä.

    • Anonyymi

      Sivusta seuranneena ketjua on suru lukea miten ilkeitä ja katkeria ihmiset ovat. Pelkkää pahaa halutaan toiselle kun itsellä on paha olla. En yhtään ihmettele miksi maailma on paska paikka elää.

    • Anonyymi

      Voin sua ehkä vähän ymmärtää,
      mutta en voi antaa sun tulla enää lähelleni. En usko enkä koe olevani sulle millään lailla erityinen ja tiedän että puhut samat valheet kaikille muillekin. Jos koko tänä aikana olisi yhtään näkynyt, että olisit sitoutunut minuun olisin ollut valmis kokeilemaan ja voinut sinua tukea ja rakastaa. Mutta petit luottamukseni kerta toisensa jälkeen. Kyllä sinä tiedät, turhaan tätä ehkä enää kirjoitankaan. Mutta haluan että ymmärrät että syy on loukkaavassa ja satuttavassa käytöksessäsi, ei sinussa, ei niissä syissä ja herkissä kohdissa jotka tuohon käytökseen kenties johtavat. Ei olisi ollut aihetta hävetä eikä olisi ollut aihetta pelätä hylkäämistä muun kuin loukkaavan käytöksen ja pettämisen vuoksi. Sellainen ei ole Ok toistuessaan yhä uudestaan tietoisesti ja tahallaan tarkoituksena satuttaa. Toivottavasti voit hengittä syvään ennen kuin vastaat tai reagoit tähän. Olen itsekin tosi surullinen, mutta en jää kantamaan sinulle kaunaa ja muistan sinua ja meitä lämmöllä, hauskoista jutuista ja hetkistä kumpuavalla naurulla ja kaipauksella.

      • Anonyymi

        Heh, heh, näytät heittelevän samaa tekstiä palstalta toiselle, kukaan ei reagoi tähän millään tavalla, samaa huuhaata kuin kaikki muukin täällä.!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh, näytät heittelevän samaa tekstiä palstalta toiselle, kukaan ei reagoi tähän millään tavalla, samaa huuhaata kuin kaikki muukin täällä.!!

        Samaa mieltä! Sairas tapaus! Trolli peikko vauhdissa 😂


    • Anonyymi

      Jännä juttu, että näin juurikin viime yönä unta meistä, tulit siinä luokseni fyysisesti hyvin sairaana, likaisena ja riutuneena. Sinulla oli jokin vakava sairaus ja tiesin, että tulet kuolemaan. Hait lämpöäni ja lohdutustani viimeisiin hetkiin. Pidin hajoavaa kehoasi sylissäni kunnes kuolet. Se oli hyvin kaunis ja intensiivinen hetki sekä uni, kuolema. Taivas värittyi sen jälkeen purppuraan ja talvitaivaan sieneen. Heräsin kyyneliin.

      • Anonyymi

        Kaunista. Kenties enneuni? Haluaisitko hänen kuolevan?


      • Anonyymi

        Mulla tuli mieleen, et sä oikeasti pelkäät hänen menettämistä. Jos toista noin rakastaa kerro se hänelle kasvotusten! Elämä harvoin antaa toista mahdollisuutta.


    • Anonyymi

      millä tavalla aloittaja otti yhteyttä siihen toiseen?

      tällä aloituksellako???

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe