Keskittykää itsenne ja paranemiseenne

Anonyymi

Olen seurannut tätä palstaa 4-5kk. Aluksi hyvin aktiviisesti ja nykyään vain satunnaisesti. Aluksi etsin tietoa ja kokemuksia. Hyvin pian päätin keskittyä vain omaan itseeni ja siihen, että parannun suhteestani narsistin kanssa. En tietenkään tiedä varmuudella oliko kyseessä narsisti, narsistisia piirteitä omaava henkilö vai muutoin vain henkilö, joka kanssa suhde oli tuhota minut lopullisesti.

Oman kokemukseni pohjalta antaisinkin ohjeen kaikille niille, jotka haluavat päästä takaisin jaloilleen. Lopettakaa narsismista ja narsisteista keskusteleminen. Minkään sortin riitely ja möyhääminen tällä palstalla tai muualla ei vie teitä yhtään eteenpäin. Päinvastoin. Viha, kiukku ja pettymys jää asumaan teihin, jos sitä koko ajan ruokitaan. Väittely täällä vie teiltä enegiaa, jonka voisi suunnata uuteen.

Miettikää edes hetki tätä ehdotusta.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ongelmana on usein se että narsisti on sekoittanut uhrinsa pään totaalisesti. Kaksoisviestintä, manipuloiminen ja pelon luominen saa ihmettelemään mistä oikein on kysymys. Ennenkuin narsistista voi parantua pitää ymmärtää mistä siinä oikein on kysymys.

      • Anonyymi

        Totta.
        Siis tavallaan tämän ketjun molemmat viestit. Aivot ei välttämättä heti pysty lopettamaan mitä siellä on pitkään pyöritetty,, vaikka asian ymmärtäisikin.
        Riitely on aivan turhaa. Sitä en ymmärrä miksi sitä pitää olla täällä tai luureissa.
        Eikö täällä jokainen saisi olla omaa mieltänsä, ja mun mielestäni semmosissa luureissa pitäisi mennä enemmän sen henkilän ehdoilla kenestä on kyse inttämättä vastaan-

        "poiuytrfdcvbn"

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.
        Siis tavallaan tämän ketjun molemmat viestit. Aivot ei välttämättä heti pysty lopettamaan mitä siellä on pitkään pyöritetty,, vaikka asian ymmärtäisikin.
        Riitely on aivan turhaa. Sitä en ymmärrä miksi sitä pitää olla täällä tai luureissa.
        Eikö täällä jokainen saisi olla omaa mieltänsä, ja mun mielestäni semmosissa luureissa pitäisi mennä enemmän sen henkilän ehdoilla kenestä on kyse inttämättä vastaan-

        "poiuytrfdcvbn"

        "poiuytrfdfghj"

        Juu se on huomattu, että sinun kassasi pitäisi olla kaikesta kertomastasi samaa mieltä, muuten jankutat asiasta loputtomiin. Hyvänä esimerkkinä käy juurikin tämä luurijuttu. Sieltä et saanut vastakaikua mielipiteillesi, niin siirryit nettiin valittaan vuorostaan luurista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.
        Siis tavallaan tämän ketjun molemmat viestit. Aivot ei välttämättä heti pysty lopettamaan mitä siellä on pitkään pyöritetty,, vaikka asian ymmärtäisikin.
        Riitely on aivan turhaa. Sitä en ymmärrä miksi sitä pitää olla täällä tai luureissa.
        Eikö täällä jokainen saisi olla omaa mieltänsä, ja mun mielestäni semmosissa luureissa pitäisi mennä enemmän sen henkilän ehdoilla kenestä on kyse inttämättä vastaan-

        "poiuytrfdcvbn"

        "poiuytrfdfghj"

        "Sitä en ymmärrä miksi sitä pitää olla täällä tai luureissa. "
        Sinä, painu hemmettiin tästä ketjusta.
        HETI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se on huomattu, että sinun kassasi pitäisi olla kaikesta kertomastasi samaa mieltä, muuten jankutat asiasta loputtomiin. Hyvänä esimerkkinä käy juurikin tämä luurijuttu. Sieltä et saanut vastakaikua mielipiteillesi, niin siirryit nettiin valittaan vuorostaan luurista.

        Jos et ole tuon toisen dissosiatiivinen toinen persoona, niin lopeta jankkaaminen tai tee teille oma ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se on huomattu, että sinun kassasi pitäisi olla kaikesta kertomastasi samaa mieltä, muuten jankutat asiasta loputtomiin. Hyvänä esimerkkinä käy juurikin tämä luurijuttu. Sieltä et saanut vastakaikua mielipiteillesi, niin siirryit nettiin valittaan vuorostaan luurista.

        Mun mielestäni on täysin luonnollista että ihmisen kanssa tulee olla samaa mieltä hänen omasta asiastaan. Niin minä kohtelen tytärtänikin pääsääntöisesti. Ja se on osoittautunut hyväksi asiaksi.kaikinpuolin.


        "poiuytfdvbn"


      • Anonyymi

        Semmosen luurin tarkoitus on tukea soittajaa, Niin he asia ilmaisee. Niin ei kai siltä nyt mitään erimielistä riitelyä odota omista asioistaam. Eikö se ole ihan luonnollista ?

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        En mä ole edes narsistien kanssa koskaan riidellyt heistä itsestään. Annan narsistienkin itsensä määritellä itse,
        Koska näin kunnioitam toisia, miksi minulla ei olisi minkäänlaista oikeutta samaan ?
        Siksi että he kohtelevat minua narsistisen vallanhaluisesti käyden minun persoonaani.


      • Anonyymi

        En ole koskaan edes vanhemoieni kanssa riidellyt heistä. Kyllä he ihan itse itsensä kuvailee,

        Mä vaan kerron mitä he on itse sanoneet. Niinkuin muissakin asioissa.

        "poiuytfrsdfg"


      • Anonyymi

        Mutta selittäkääpä järkevästi mitä järkeä on soittaa jonnekin missä tuntemattomat anonyymit henkilöt vaittävät itsestäsi muuta kuin itse kerrot ?
        Eikö se ole täysin absurdia, siis TÄYSIN ABSURDIA ???

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Mutta semmoseem voi joutua esim hyvin vakavasti vammautuneena ja siten puolustuskyvyttömänä

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        En niin hermostovaurioituneena pystynyt inttämään luurissa, (mihin mielestään minun olisi pitänyt pystyä siinäkin kunnossa. ) Joten intän nyt kun on vähän enempi hermostoa jolla inttää. .

        "poiuytfrdfgh"


    • Anonyymi

      "Minkään sortin riitely ja möyhääminen tällä palstalla tai muualla ei vie teitä yhtään eteenpäin. "
      Päätit nyt kuitenkin tulla viisauttasi sinäkin jakamaan meille tyhmemmille.
      Kiitos avustasi, se on kovaamattoman suuri kun ihan elmäämme tarkoitusta tuot.

    • Anonyymi

      Niin totuushan lopulta on että narsistit eivät pärjää parisuhteessaan, kun kumpikaan ei viitsi palvella toista. Sitten lähtee kaksi narsistia hakemaan uusia uhreja joita heitäkään eivät kuuntele vaan duunailevat juttuja joita ovat tehneet jonkun muun kanssa.

      Hienosti heittämällä syyt ulkopuolisten niskaan he oikeuttavat toimintansa ja muissa on vikaa. Ja muut kantavat ja käyvät terapiassakin narsisti parin puolesta.

      • Anonyymi

        Mun mielestä ei kannata käydä terapiassa narsistien puolesta.
        Minä en ainakaan aio käydä.

        "poiuytredsdfgh"


      • Anonyymi

        Mun mielestä se on narsismin voitto jos oikeen vielä lähtee terapiaan toisen tilalta.

        "poiuytfdfgh"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe