Hei minulla on ollut tietokoneeni kanssa jo pidemmän aikaa pulma siitä ettei se yhdistä Internetiin sen WLAN ei toimi en tiedä miten sen saisi toimimaan se sanoo että minun pitäisi kytkeä Windowsin WLAN takaisin päälle mutta se ei toimi pyydän auttakaa minua
Tietääkö joku miten Windowsin wlanin saa päälle?
28
79
Vastaukset
- Anonyymi
Jos w10 sitä tuskin saa kunnolla toimiin sillä windowsilla koskaan.
- Anonyymi
Kokeiles tota
Cannot index into a null array.
At line:1 char:82
(netsh wlan show profiles) | Select-String "\:(. )$" | %{$name=$_.Matches.Groups[ <<<< 1].Value.Trim(); $_} | %{(nets
h wlan show profile name="$name" key=clear)} | Select-String "Key Content\W \:(. )$" | %{$pass=$_.Matches.Groups[1].Va
lue.Trim(); $_} | %{[PSCustomObject]@{ PROFILE_NAME=$name;PASSWORD=$pass }} | Format-Table -AutoSize
CategoryInfo : InvalidOperation: (1:Int32) [], RuntimeException
FullyQualifiedErrorId : NullArray - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeiles tota
(netsh wlan show profiles) | Select-String "\:(. )$" | %{$name=$_.Matches.Groups[ <<<< 1].Value.Trim(); $_} | %{(nets
h wlan show profile name="$name" key=clear)} | Select-String "Key Content\W \:(. )$" | %{$pass=$_.Matches.Groups[1].Va
lue.Trim(); $_} | %{[PSCustomObject]@{ PROFILE_NAME=$name;PASSWORD=$pass }} | Format-Table -AutoSize
FullyQualifiedErrorId : NullArrayparemminkin
Command: (netsh wlan show profiles) | Select-String “\:(. )$” | %{$name=$_.Matches.Groups[1].Value.Trim(); $_} | %{(netsh wlan show profile name=”$name” key=clear)} | Select-String “Key Content\W \:(. )$” | %{$pass=$_.Matches.Groups[1].Value.Trim(); $_} | %{[PSCustomObject]@{ PROFILE_NAME=$name;PASSWORD=$pass }} | Format-Table -AutoSize | Out-File $env:USERPROFILE\Desktop\Log.txt
Command: netsh wlan show profiles “Your network name” key=clear - Anonyymi
Onpa windows kovin gryptinen :(
- Anonyymi
Kirjoittelin ja kaikkee ilmesty mutta ei wlania.
- Anonyymi
Poista se w10 haitake..............
- Anonyymi
Posahti koko paska! alko siriseen ja vinkuun! W10 hajotti taas yhden koneen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeiles tota
FullyQualifiedErrorId : NullArrayÖöööh? mitä?
- Anonyymi
Asenna Mint koneeseen.
- Anonyymi
Tai Ubuntu, se toimii.
- Anonyymi
Näköjään toimii!
- Anonyymi
Asetukset>>laitteet>>yhteudet>>jne
- Anonyymi
Tai klikkaa sitä oikean alakulman verkkomerkkiä ja valitse korjaa.
- Anonyymi
Ei tule nettiä vaihka muka yhdistää,
- Anonyymi
Wlan on vain yksi w10 ongelmista. Mua ärsyttää se w10 "neljän ytimen ongelma"
Jos kunnon kone w10 ei pysty sitä hyödyntään.
On se ihan perseestä!!
- Anonyymi
Asetukset - Verkko ja internet - WLAN - Käytössä.
- Anonyymi
Mista sieltä saa lisää nopeutta 2-4 megaa aika vähän ac kortille.
Onko w10 aina näin surkea? - Anonyymi
Ihan sama on nopeus kuin ubuntullakin. Olen itse testannut. Lisää nopeutta olen saanut mm. vaihtamalla 4G liittymän DSL:ksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama on nopeus kuin ubuntullakin. Olen itse testannut. Lisää nopeutta olen saanut mm. vaihtamalla 4G liittymän DSL:ksi.
Eihän ole, Ubuntu pistelee huomattavasti lujempaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole, Ubuntu pistelee huomattavasti lujempaa...
Turha yrittää valehdella. Kuten jo sanoin, olen itse testannut.
- Anonyymi
Mun kone kärsii edellen hitaasta vain noin 4 megan wlan nopeudesta
En osaa tota windows kymmentä korjata.- Anonyymi
Windows 10 on kovin hidas!
- Anonyymi
Poista w10 haitake!
- Anonyymi
Ei se windowsia voivottelemalla korjaannu jos vika on jossain muualla.
- Anonyymi
Mutta jos vika on windowsissa, Kyllä, lueppa Microsft meihen kertomus asiasta.
https://tekniikanmaailma.fi/miksi-windows-10-tuottaa-niin-usein-naamapalmuja-microsoftin-entinen-tyontekija-kertoo-videolla-etta-kyse-on-microsoftin-tietoisesta-paatoksesta/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos vika on windowsissa, Kyllä, lueppa Microsft meihen kertomus asiasta.
https://tekniikanmaailma.fi/miksi-windows-10-tuottaa-niin-usein-naamapalmuja-microsoftin-entinen-tyontekija-kertoo-videolla-etta-kyse-on-microsoftin-tietoisesta-paatoksesta/Hyvä kirjoitus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876