Tietääkö joku miten Windowsin wlanin saa päälle?

Anonyymi

Hei minulla on ollut tietokoneeni kanssa jo pidemmän aikaa pulma siitä ettei se yhdistä Internetiin sen WLAN ei toimi en tiedä miten sen saisi toimimaan se sanoo että minun pitäisi kytkeä Windowsin WLAN takaisin päälle mutta se ei toimi pyydän auttakaa minua

24 kommenttia

Äänestä

Vastaukset

• Jos w10 sitä tuskin saa kunnolla toimiin sillä windowsilla koskaan.

• Kokeiles tota
      Cannot index into a null array.
      At line:1 char:82
      + (netsh wlan show profiles) | Select-String "\:(.+)$" | %{$name=$_.Matches.Groups[ <<<< 1].Value.Trim(); $_} | %{(nets
      h wlan show profile name="$name" key=clear)} | Select-String "Key Content\W+\:(.+)$" | %{$pass=$_.Matches.Groups[1].Va
      lue.Trim(); $_} | %{[PSCustomObject]@{ PROFILE_NAME=$name;PASSWORD=$pass }} | Format-Table -AutoSize
      + CategoryInfo : InvalidOperation: (1:Int32) [], RuntimeException
      + FullyQualifiedErrorId : NullArray

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeiles tota
      Cannot index into a null array.
      At line:1 char:82
      + (netsh wlan show profiles) | Select-String "\:(.+)$" | %{$name=$_.Matches.Groups[ <<<< 1].Value.Trim(); $_} | %{(nets
      h wlan show profile name="$name" key=clear)} | Select-String "Key Content\W+\:(.+)$" | %{$pass=$_.Matches.Groups[1].Va
      lue.Trim(); $_} | %{[PSCustomObject]@{ PROFILE_NAME=$name;PASSWORD=$pass }} | Format-Table -AutoSize
      + CategoryInfo : InvalidOperation: (1:Int32) [], RuntimeException
      + FullyQualifiedErrorId : NullArray

paremminkin
      Command: (netsh wlan show profiles) | Select-String “\:(.+)$” | %{$name=$_.Matches.Groups[1].Value.Trim(); $_} | %{(netsh wlan show profile name=”$name” key=clear)} | Select-String “Key Content\W+\:(.+)$” | %{$pass=$_.Matches.Groups[1].Value.Trim(); $_} | %{[PSCustomObject]@{ PROFILE_NAME=$name;PASSWORD=$pass }} | Format-Table -AutoSize | Out-File $env:USERPROFILE\Desktop\Log.txt

Command: netsh wlan show profiles “Your network name” key=clear

• Onpa windows kovin gryptinen :(

• Kirjoittelin ja kaikkee ilmesty mutta ei wlania.

• Linkeitä voi löytyä apu.
      Se on kaikkien aikojen vakoiluohjelma
      http://www.verkonvaarat.fi/windows-10-ja-sen-tietoliikenne-kaikkien-aikojen-haittaohjelma/
      mahtuu sinne
      https://www.reddit.com/r/Windows10/comments/7vsng0/why_does_windows_10_suck_soooo_badly/
      Kysyn, kun Microsoft ei vastaa koneelle tuli outoja nsa scripti tiedostoja päivityksen mukaan ja virus analyysin mukaan lähetää tietoja jonnekin? https://www.hybrid-analysis.com/sample/4e502ee6d3bc0f03b7ee84e5c10ba789ecbfa492920a4f723e86175a1015d698 muka ei olle virus, vaikka on epäilyttävä scripti? Mitä nämä ovat?

• Poista se w10 haitake..............

• Posahti koko paska! alko siriseen ja vinkuun! W10 hajotti taas yhden koneen!

• Asenna Mint koneeseen.

• Tai Ubuntu, se toimii.

• Näköjään toimii!

• Asetukset>>laitteet>>yhteudet>>jne

• Tai klikkaa sitä oikean alakulman verkkomerkkiä ja valitse korjaa.

• Ei tule nettiä vaihka muka yhdistää,

• Wlan on vain yksi w10 ongelmista. Mua ärsyttää se w10 "neljän ytimen ongelma"
      Jos kunnon kone w10 ei pysty sitä hyödyntään.
      On se ihan perseestä!!

• Asetukset - Verkko ja internet - WLAN - Käytössä.

• Mista sieltä saa lisää nopeutta 2-4 megaa aika vähän ac kortille.
      Onko w10 aina näin surkea?

• Ihan sama on nopeus kuin ubuntullakin. Olen itse testannut. Lisää nopeutta olen saanut mm. vaihtamalla 4G liittymän DSL:ksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama on nopeus kuin ubuntullakin. Olen itse testannut. Lisää nopeutta olen saanut mm. vaihtamalla 4G liittymän DSL:ksi.

Eihän ole, Ubuntu pistelee huomattavasti lujempaa...

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän ole, Ubuntu pistelee huomattavasti lujempaa...

Turha yrittää valehdella. Kuten jo sanoin, olen itse testannut.

• Mun kone kärsii edellen hitaasta vain noin 4 megan wlan nopeudesta
    En osaa tota windows kymmentä korjata.

• Windows 10 on kovin hidas!

• Poista w10 haitake!

• Ei se windowsia voivottelemalla korjaannu jos vika on jossain muualla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.