Isoa klitorista etsiskelen

Anonyymi

Olen aina haaveillut pääseväni nuolemaan kunnon kokoista klitorista, olen tähän ikään kohta 50v. kyllä muutaman pesän nähnyt mutta vielä sitä isoa odotellessa.....Olisiko täälä rohkeita naisia jotka haluaisivat nauttia vikkelästä kielihoidosta ajan kanssa..........

30

1027

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meinaatko todella että naiset rupeaisivat täällä mainostamaan klitoristensa kokoa? Taitaapa olla turha toive.

    • Anonyymi

      Mulla olis iso klitta ja runsaat häpyhuulet?Nautin kun mies nuolee

      • Tääl olis 40 tykkään nuolla kunnolla


      • Mistäpäin olet


      • Ihana olisi imeskellä ja nuolla.


    • No en ole ennen näihin vastaillut, nyt on ihan pakko. Siis miulla on niin valtava klitoris että oon saanu hävetä sitä koko ikäni (38vee).
      Mie en oo antanu suhteiden mennä seksiin asti ihan tästä syystä. Muuten ihan sopusuhtainen blondi, vientiäkin olis mutta ei vaan sänkyyn asti tuon klitoriksen takia uskalla. Mie oon välillä oikein miettiny, uskaltasko tästä jutella jollekin tai oisko joku leikkaus sitten vaihtoehto. No nyt olis kait sitten kielihoitoon kai oikein tervetullutkin...

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin tahtoisin nuolla isolla klitalla olevaa pimppiä, olisi erittäin kiihottavaa leikitellä ja imeä sitä. Olisi myös todella nautinnollista ihan hieroa sitä....


      • Anonyymi

        Etkö ole kokenut seksiä ollenkaan? Minä jumaloin isoa klitorista, olisi niin ihanaa nuolla sinua. Antaa nautintoa oikein kunnolla.


      • Mistäpäin olet


      • Anonyymi

        Hei Jaana
        Olen ketjun aloittaja, olisi ihana päästä antamaan sinulle hyvää suuseksiä ajan kanssa. Haluaisitko kirjoitella asiasta sähköpostitse jos vaikka pääsisit turhista
        estoista ja voisit olla ylpeä isosta ilonappulastasi.


      • Pelko pois, rohkeasti vaan toimiin.


      • Anonyymi

        ai hyvä ihme, löytyykö vielä noin ihania naisia :-)


      • Heips Jaana ;-) Olisit kielihoitoon enemmän kuin tervetullut !! Nauttisin aivan valtavasti jos pääsisin maistelemaan ...……….


    • Isoa klitorista on helpompi "käsitellä". Yhtä kiihoittava se on kuin pienenpikin

      • Isoa on mukavampi pyöritellä ja imeskellä, kun saa suuhun kunnolla.


      • Kokeilemassako kirjoitti:

        Isoa on mukavampi pyöritellä ja imeskellä, kun saa suuhun kunnolla.

        Mistä sellaisen naisen löytää?


    • Anonyymi

      Voi Jaana meitä on todella paljon miehiä jotka tykkää isosta klitorisesta. Itsekin tykkäisin nuolla,imeä paisunutta klittoa. Jos olet lähellä savoa voin antaa kyllä sinulle kielihoitoa?

    • Savonlinnassa asun :)
      Jopas jotakin, ihan tykätäänkin...

      • Anonyymi

        Todellakin, ihan suotta jännität aiheesta. Olisko sulla kiinnostusta rikkoa taikapeili ja saada tuntea kuinka paljon sun iso klitoris kiihottaa. Mua kiinnostais tutustua suhun ja näyttää sulle, kuinka paljon kiihotun susta. Voisin tulla imeskelemään sun ihanaa klittaa.......
        Mites suhun sais yhteyden, et vois jutella privant?


      • Televisio-ohjelmissakin on myöhäisillan aikaan näytetty, miten monenlaisia naisten sukupuolielimet ovat, vaan siti miesten silmissä äärettömän kauniita ja kiihottavia. Miehet, joille joku ei kelpaa, ovat niin harvinaisia, että heitä on todella syytä pitää poikkeavina.

        Täälläkin nettikeskusteluissa miehet ovat kertoneet, kuinka he pitävät rehevistä naisen elimistä. Naistenlehdet vain väittävät, että miesten mielestä pitäisi olla amerikkalaisen ihanteen mukainen viivavittu, mutta EI YKSIKÄÄN mies ole tällaista sanonut, ei koskaan. Pelkkää kuvittelua.

        Sen sijaan USEAT miehet ovat kertoneet, miten miellyttävää on pyöritellä suussaan naisen runsaita elimiä. Vittusi on häkellyttävän kaunis. 🌹👀


      • Anonyymi

        Täällä olis mies Savonlinnasta antamaan sun klitalle hyvää


    • Anonyymi

      Kuinka iso lasketaan isoksi? Sentin pituinen?

      • Ulkoneva klitta on aina nuollessa ihana 😘


      • Anonyymi

        Kunpa pääsis nuoleen kunnolla


      • Mistäpäin olet


    • Mie asun Savonlinnassa, Nätkissä tarkemmin. Voi miulle herrasmiehet tietysti postii laittaa...


      • Anonyymi

        Moi,
        Kiihkeä, intohimoinen kielimies olisi vierailemassa heinäkuussa Savonlinnassa. Iso klitta, suuseksi, sen antaminen on intohimoni, haluaisitko tavata 180/90 sporttisen miehen ja esitellä herkkuasi? Suukottelisin, nuolisin, imisin hellästi klittaasi ja huuliasi samalla kun käteni vaeltelisivat vartalollasi etsien herkimmät paikkasi..
        [email protected] osoitteesta saat mut kiinni...


    • Anonyymi

      Hämeenlinnassa 50 mies mieluusti nuolisi isoa klitorista..haaveeni.. alaston.hml(at)gmail.com

    • Anonyymi

      Jyväskylässä olisi intohimoinen, 47v. 180/90 sporttinen kielimies, joka myös haaveilee naisesta, jolla iso klitta, Onko teitä täällä kesisuomessa? [email protected] , odotan yhteydenottojanne. Olisi ihanaa päästä nauttimaan klittasi käsittelystä pitkään, kiusoitellen huulillani, kielelläni... NAM ;)

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe