Mitä on tapahtunut VV?

Anonyymi

Itämaan viisas alias varjovalmentaja ei ole valistanut kansaa aikoihin, alkaa suoraan sanottuna jo huolestuttamaan.

Villit huhut kuitenkin kertovat, että tehtävistä on kuitenkin jälleen mielenosoituksellisesti erottu. Olisihan eroon johtaneista syistä jo bloginkin kirjottanut, joten missä vika? No, syksyllä on sitten sitäkin enemmän syytä runoilla.

5

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä nyt höpöjä kirjoita. Onnellinenhan hän on, kun kohta saa kaikki upeat urheilijansa maajoukkueeseen.

• Anonyymi

Jaa niinkuin samaa tasoa olevia, mitä kadettien kisoihin lähetettiin...Hohhoijaa... Liki oli taas, ettei syvä uni tullut.

• Anonyymi

No mitä muuta odotit, kun lajin parissa puuhastelee kaverit, jotka itse eivät ole välttämättä edes lajia treenanneet. Suomi nousuun!

• Anonyymi

Onpas taas katkeraa vuodatusta. Onhan valmennusportaalla kokemusta vuosikymmenien ajalta ja arvokisamitalejakin plakkarissa vaikka muille jakaa. NOV esim. on kahdeksankertainen Suomen mestari taekwondossa. Mistä näitä dissaajia aina nousee, ei ymmärrä.

• Anonyymi

Kokemusta on, mutta mistä? Kun joku joskus ajattelisi oikeasti muutakin kuin omaa etuaan. Lajin taso Suomessa sukeltaa, mutta uskotellaan kaikille, että hyvin menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4155
    2. 66
      3413
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3054
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2529
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      199
      2105
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2051
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      860
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      72
      768
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      756
    Aihe