Mielialat vaihtelee kokoajan

Tunnen vuoron perään sekä vihaa että suurta surua siitä että tulin jätetyksi. Välillä raivoan kiukkuani ulos ja esim nyt taas pillahdin itkuun ja itkin lohduttomasti.

AhdistunutMies
Ilmoita

33 Vastausta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Molemmat tuntemukset ovat ihan normaaleja suru- ja luopumisprosessin osia. Kannattaa vain antaa tunteiden tulla, eikä vältellä tai peitellä niitä, siitä se helpottaa ajan kanssa. Voi kestää jopa kauankin ennen kuin helpottaa, mutta koita jaksaa, kyllä se jossakin vaiheessa tuntuu paremmalta. Kunhan et pura vihaasi muihin ihmisiin tai asioihin, vaan käsittelet vihan rakentavasti.
Ilmoita
Asut siis Loimaalla ja kissa toisaalla.
Kisa nai massuu anna tassuu

Tissutassu
1 VASTAUS:
Syö sinä vaikka tikkaria, kun sairastut vakavasti? Eh heh.
+Lisää kommentti
Rakentavasti sisua hyvää musiikkia.
Ilmoita
Voi voi Sauli-parkaa, tekeekö arkaa??
6 VASTAUSTA:
No ei kai nyt sinulla. Olet menettänyt tatsin jo? Hyvin menee...
Ei tee.
Aloittajalla kylläkin.
Taitaa olla joku alunperinkin jossain suojatyössä/työkyvyttömyyseläkkeellä sinnittelevä onneton tapaus, niin ei ihmekään että nainen jättää.
Enempikin ihme, että on saanut alunperinkään naisen itselleen tai naista ylipäätään.
No sillä on kai tunne-elämä, ei tarvi trollaa...

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Et varmaan ite oo saanut naista koskaan kun pitää trollata.

AhdistunutMies
Anonyymi kirjoitti:

AhdistunutMies
En trollaa.
Ja saan kyllä naista sen verran, mitä yksi mies tarvitsee.
Vaikka ei sen puoleen, ei mun tarvitse pitää mekkalaa naisasioistani netissä varsinkaan. Ei menestyksestä sen enempää kuin pettymyksistäkään.
Kumpikin kuuluu elämään ja niiden kanssa vain pitää elää.
Ja mikä muuten tuossa nyt on trollausta...?
Anonyymi kirjoitti:

AhdistunutMies
Ja ei kai sitä nyt naisen takia kuitenkaan seota tarvitse, vaikka olisi ollut tunteitakin pelissä?
Niitä kuitenkin tulee ja menee, kuten ihmisiä ylipäätäänkin.
Epätoivoisuus ei ainakaan auta asiaa.
Ja jos naisen saanti on vaikeata, eikä se yksi onnenkantamoinen pysy rinnalla, niin silloin täytyy vain osata olla yksin ja ottaa siitä ilo irti.
+Lisää kommentti
Miten menee/ meni niinku omasta mielestäsi ? Kopiointi onnituu, entä jos pitää itse tuottaa, niin putki on tukossa. 🙄
7 VASTAUSTA:
Niin mikä meni ja minne, noin niinku omasta mielestäsi?
Ei ihme, että tulit sauli jätetyksi, kun kerta putkesi on tukossa.
Toisen ystävän veli nykyään vuorossa.
Syö ihmeessä päärynää. Parempaa juttuseuraa.
Outo..
Mutta ei sitä kai voikaan muuta tällaisessa ketjussa, paitsi juurikin outoa.
Anonyymi kirjoitti:
Outo..
Mutta ei sitä kai voikaan muuta tällaisessa ketjussa, paitsi juurikin outoa.
Niin. Ei tuohon voinut oikein.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ei tuohon voinut oikein.
Oikein mitä siis..?
Anonyymi kirjoitti:
Oikein mitä siis..?
Ihan ihme juttuja kirjoiteltu tähänkin ketjuun, juttujen perusteella taitaa olla päästään vieläkin kipeämpää porukkaa mitä itse olen.

AhdistunutMies
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ihme juttuja kirjoiteltu tähänkin ketjuun, juttujen perusteella taitaa olla päästään vieläkin kipeämpää porukkaa mitä itse olen.

AhdistunutMies
Näemmä, mitä helvettiä päärynänsyönti tänne kuuluu...?
Kipeätä on tosiaan.
+Lisää kommentti
Tavallaan homman pitäisi lähteä siitä, ettet saa lapsena vanhemmiltasi ollenkaan mitään eväitä liikaa tunteisiin saati niiden ilmaisuun tolkullisesti, ja tulet sitten tänne nettiin trollaamaan muiden avauksiin.

Koska nyt teit kuitenkin virheen ja yritit keskustella, niin sanon vain, että kannattaa tuntea. Olet jo väärässä, joten anna mennä.
10 VASTAUSTA:
Osuu kyllä aloittajaan.
Ei mikään ihmekään, että meni huonosti suhteessa, jos/kun mies ei osaa mitään muuta tapaa ilmaista tunteitaan, kuin itkeminen ja raivoaminen vuoron perään.
Anonyymi kirjoitti:
Osuu kyllä aloittajaan.
Ei mikään ihmekään, että meni huonosti suhteessa, jos/kun mies ei osaa mitään muuta tapaa ilmaista tunteitaan, kuin itkeminen ja raivoaminen vuoron perään.
Kertoo siitä, miten vähän sinulla on kokemusta suhteista?

Älä nyt tänne viitsi alkaa trollata, vaan hanki vieläkin harmaampi elämä itsellesi?

Nössö.
Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt tänne viitsi alkaa trollata, vaan hanki vieläkin harmaampi elämä itsellesi?

Nössö.
Niinkö?
Meinaatko oikein tosissasi?
Taisi sauli-rassukkaa oikein osua ja upota kunnolla.
Ja toisekseen, suhde vaatii muutakin kuin itkemistä ja raivoamista. Mutta jos ihmisen tunne-elämä on noin suppea, ettei siihen mahdu muuta tunneskaalaa, niin ei sellainen voi pärjätäkään suhteissa. MISSÄÄN suhteissa.
Surkeeta..
Anonyymi kirjoitti:

Nössö.
No, kuinka hullun suhteet toimii?
Kaiketi tiedät niistä paljon..? Kommenttisi perusteella ainakin.
Tunne-elämässä on paljon muitakin tunteita kuin raivo ja itku.
Se tekee elämästä harmaata, jos asioihin ei osaa suhtautua muuten kuin parilla kolmella eri tunteella.
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö?
Meinaatko oikein tosissasi?
Taisi sauli-rassukkaa oikein osua ja upota kunnolla.
Ja toisekseen, suhde vaatii muutakin kuin itkemistä ja raivoamista. Mutta jos ihmisen tunne-elämä on noin suppea, ettei siihen mahdu muuta tunneskaalaa, niin ei sellainen voi pärjätäkään suhteissa. MISSÄÄN suhteissa.
Surkeeta..
"Ja toisekseen, suhde vaatii muutakin kuin itkemistä ja raivoamista. Mutta jos ihmisen tunne-elämä on noin suppea, ettei siihen mahdu muuta tunneskaalaa, niin ei sellainen voi pärjätäkään suhteissa. MISSÄÄN suhteissa.
Surkeeta.."

Kai mä nyt sen tiedän, luuseri!!! Kyllä mun tunne-elämään mahtuu paljon muutakin kuin raivo ja itku mutta ei se nyt paljon naurata kun tulee jätetyksi ilman hyvää syytä.

AhdistunutMies

AhdistunutMies
Todennäköisesti joku toinen mies on kuvioissa.
Sehän se yleisin syy on tuohon, että ero tulee eikä syytä edes sanota selvästi ja suoraan.
Mahtaako uusi tyyppi majaillakin jo exäsi luona? Todennäköisesti kyllä.
Voi voi, tasan ei käy onnen lahjat..:/
Olitko kauankin exäsi pyöriteltävänä?
Anonyymi kirjoitti:
"Ja toisekseen, suhde vaatii muutakin kuin itkemistä ja raivoamista. Mutta jos ihmisen tunne-elämä on noin suppea, ettei siihen mahdu muuta tunneskaalaa, niin ei sellainen voi pärjätäkään suhteissa. MISSÄÄN suhteissa.
Surkeeta.."

Kai mä nyt sen tiedän, luuseri!!! Kyllä mun tunne-elämään mahtuu paljon muutakin kuin raivo ja itku mutta ei se nyt paljon naurata kun tulee jätetyksi ilman hyvää syytä.

AhdistunutMies

AhdistunutMies
No kuningas sauli, mites on asiat?
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti joku toinen mies on kuvioissa.
Sehän se yleisin syy on tuohon, että ero tulee eikä syytä edes sanota selvästi ja suoraan.
Mahtaako uusi tyyppi majaillakin jo exäsi luona? Todennäköisesti kyllä.
Voi voi, tasan ei käy onnen lahjat..:/
Olitko kauankin exäsi pyöriteltävänä?
Mistä minä varmaksi voisin tietää, käsittääkseni sillä ei ole mitään toista miestä ja tää nyt on muutenkin liian vaikea asia selitettäväksi. Oli meillä juttua jotain 6-vuotta mut eipä ollut muutenkaan mikään helpoimmasta päästä oleva suhde.

AhdistunutMies
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minä varmaksi voisin tietää, käsittääkseni sillä ei ole mitään toista miestä ja tää nyt on muutenkin liian vaikea asia selitettäväksi. Oli meillä juttua jotain 6-vuotta mut eipä ollut muutenkaan mikään helpoimmasta päästä oleva suhde.

AhdistunutMies
Aika pitkään olitte yhdessä..
Vai oliko kuinka vakavaa muuten sitten loppupeleissä..?
Meinaan kun tuo kirjoituksesi "Oli meillä juttua jotain 6-vuotta" viittaisi vähän siihen suuntaan, että ei nyt ehkä ollut ihan, no miten sen sanoisin, "täyttä asiaa".
En nyt tarkoita pahalla enkä loukata, mutta jokin tuossa nyt vähän kuulostaa metkalta. Vaikka silti tosiaan, en väheksy enkä tarkoita loukata, olisi kiinnostava vaan kuulla ajatuksiasi tuosta ja ehkä se auttaisi kuitenkin sinun oloasi myöskin, jos edes hieman valoitat asiaa.
Vaikka eihän se nyt tietenkään ole ihan sama kuin esim ystävälle puhuminen, mutta kuitenkin..
Jatkoa tuohon edelliseen, eli olen tuo anonyymi, joka epäili, ettei olisi vaan joku toinen äijä tupannut teidän väliin.
+Lisää kommentti
Oletko varma..?
Yritä nyt kuitenkin. Selittää meinaan.
Muuttuiko yllättäen (taas?) sanotaan vaikka keväällä tms.. Tapaamiset yms.
Välillä tiivisti yhdessä ja sopi käydä ja välillä ei ollut mitään asiaan esim hänen luokseen. Selitykset ihmeellisiä ehkä..?
Ilmoita
laura. Osuiko?
1 VASTAUS:
Eikö kestä kantti kertoa..
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mielialat vaihtelee kokoajan

Tunnen vuoron perään sekä vihaa että suurta surua siitä että tulin jätetyksi. Välillä raivoan kiukkuani ulos ja esim nyt taas pillahdin itkuun ja itkin lohduttomasti.

AhdistunutMies

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta