Mielialat vaihtelee kokoajan

Anonyymi

Tunnen vuoron perään sekä vihaa että suurta surua siitä että tulin jätetyksi. Välillä raivoan kiukkuani ulos ja esim nyt taas pillahdin itkuun ja itkin lohduttomasti.

AhdistunutMies

66

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Molemmat tuntemukset ovat ihan normaaleja suru- ja luopumisprosessin osia. Kannattaa vain antaa tunteiden tulla, eikä vältellä tai peitellä niitä, siitä se helpottaa ajan kanssa. Voi kestää jopa kauankin ennen kuin helpottaa, mutta koita jaksaa, kyllä se jossakin vaiheessa tuntuu paremmalta. Kunhan et pura vihaasi muihin ihmisiin tai asioihin, vaan käsittelet vihan rakentavasti.

      • Anonyymi

        Kollimaattorille elämän tehtävä on trollata ja haukkua ihmisiä suomi 24 palstoilla ja poistella niiden kirjoituksia miten sattuu.
        Vihapsykoosissako?
        Kännissä haukun kaikki niin pahasti kuin osaa, ne saatanan linuks vajakit.
        Ja mulle ei tarvi vastata, poistan ne heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kollimaattorille elämän tehtävä on trollata ja haukkua ihmisiä suomi 24 palstoilla ja poistella niiden kirjoituksia miten sattuu.
        Vihapsykoosissako?
        Kännissä haukun kaikki niin pahasti kuin osaa, ne saatanan linuks vajakit.
        Ja mulle ei tarvi vastata, poistan ne heti!

        Siis mitä sä nyt oikein horiset..??..
        Skitsofrenia-ketju on toisaalla, se ei ole tämä.
        Ihan varmuuden vuoksi, jos et oikein ymmärrä lukemaasi.


    • Anonyymi

      Asut siis Loimaalla ja kissa toisaalla.
      Kisa nai massuu anna tassuu

      Tissutassu

      • Anonyymi

        Syö sinä vaikka tikkaria, kun sairastut vakavasti? Eh heh.


    • Anonyymi

      Rakentavasti sisua hyvää musiikkia.

    • Anonyymi

      Voi voi Sauli-parkaa, tekeekö arkaa??

      • Anonyymi

        No ei kai nyt sinulla. Olet menettänyt tatsin jo? Hyvin menee...


      • Anonyymi

        Ei tee.
        Aloittajalla kylläkin.
        Taitaa olla joku alunperinkin jossain suojatyössä/työkyvyttömyyseläkkeellä sinnittelevä onneton tapaus, niin ei ihmekään että nainen jättää.
        Enempikin ihme, että on saanut alunperinkään naisen itselleen tai naista ylipäätään.


      • Anonyymi

        No sillä on kai tunne-elämä, ei tarvi trollaa...


      • Anonyymi

        Et varmaan ite oo saanut naista koskaan kun pitää trollata.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan ite oo saanut naista koskaan kun pitää trollata.

        AhdistunutMies

        En trollaa.
        Ja saan kyllä naista sen verran, mitä yksi mies tarvitsee.
        Vaikka ei sen puoleen, ei mun tarvitse pitää mekkalaa naisasioistani netissä varsinkaan. Ei menestyksestä sen enempää kuin pettymyksistäkään.
        Kumpikin kuuluu elämään ja niiden kanssa vain pitää elää.
        Ja mikä muuten tuossa nyt on trollausta...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan ite oo saanut naista koskaan kun pitää trollata.

        AhdistunutMies

        Ja ei kai sitä nyt naisen takia kuitenkaan seota tarvitse, vaikka olisi ollut tunteitakin pelissä?
        Niitä kuitenkin tulee ja menee, kuten ihmisiä ylipäätäänkin.
        Epätoivoisuus ei ainakaan auta asiaa.
        Ja jos naisen saanti on vaikeata, eikä se yksi onnenkantamoinen pysy rinnalla, niin silloin täytyy vain osata olla yksin ja ottaa siitä ilo irti.


    • Anonyymi

      Miten menee/ meni niinku omasta mielestäsi ? Kopiointi onnituu, entä jos pitää itse tuottaa, niin putki on tukossa. 🙄

      • Anonyymi

        Niin mikä meni ja minne, noin niinku omasta mielestäsi?
        Ei ihme, että tulit sauli jätetyksi, kun kerta putkesi on tukossa.
        Toisen ystävän veli nykyään vuorossa.


      • Anonyymi

        Syö ihmeessä päärynää. Parempaa juttuseuraa.


      • Anonyymi

        Outo..
        Mutta ei sitä kai voikaan muuta tällaisessa ketjussa, paitsi juurikin outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo..
        Mutta ei sitä kai voikaan muuta tällaisessa ketjussa, paitsi juurikin outoa.

        Niin. Ei tuohon voinut oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ei tuohon voinut oikein.

        Oikein mitä siis..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein mitä siis..?

        Ihan ihme juttuja kirjoiteltu tähänkin ketjuun, juttujen perusteella taitaa olla päästään vieläkin kipeämpää porukkaa mitä itse olen.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ihme juttuja kirjoiteltu tähänkin ketjuun, juttujen perusteella taitaa olla päästään vieläkin kipeämpää porukkaa mitä itse olen.

        AhdistunutMies

        Näemmä, mitä helvettiä päärynänsyönti tänne kuuluu...?
        Kipeätä on tosiaan.


    • Anonyymi

      Tavallaan homman pitäisi lähteä siitä, ettet saa lapsena vanhemmiltasi ollenkaan mitään eväitä liikaa tunteisiin saati niiden ilmaisuun tolkullisesti, ja tulet sitten tänne nettiin trollaamaan muiden avauksiin.

      Koska nyt teit kuitenkin virheen ja yritit keskustella, niin sanon vain, että kannattaa tuntea. Olet jo väärässä, joten anna mennä.

      • Anonyymi

        Osuu kyllä aloittajaan.
        Ei mikään ihmekään, että meni huonosti suhteessa, jos/kun mies ei osaa mitään muuta tapaa ilmaista tunteitaan, kuin itkeminen ja raivoaminen vuoron perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuu kyllä aloittajaan.
        Ei mikään ihmekään, että meni huonosti suhteessa, jos/kun mies ei osaa mitään muuta tapaa ilmaista tunteitaan, kuin itkeminen ja raivoaminen vuoron perään.

        Kertoo siitä, miten vähän sinulla on kokemusta suhteista?

        Älä nyt tänne viitsi alkaa trollata, vaan hanki vieläkin harmaampi elämä itsellesi?

        Nössö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo siitä, miten vähän sinulla on kokemusta suhteista?

        Älä nyt tänne viitsi alkaa trollata, vaan hanki vieläkin harmaampi elämä itsellesi?

        Nössö.

        Niinkö?
        Meinaatko oikein tosissasi?
        Taisi sauli-rassukkaa oikein osua ja upota kunnolla.
        Ja toisekseen, suhde vaatii muutakin kuin itkemistä ja raivoamista. Mutta jos ihmisen tunne-elämä on noin suppea, ettei siihen mahdu muuta tunneskaalaa, niin ei sellainen voi pärjätäkään suhteissa. MISSÄÄN suhteissa.
        Surkeeta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo siitä, miten vähän sinulla on kokemusta suhteista?

        Älä nyt tänne viitsi alkaa trollata, vaan hanki vieläkin harmaampi elämä itsellesi?

        Nössö.

        No, kuinka hullun suhteet toimii?
        Kaiketi tiedät niistä paljon..? Kommenttisi perusteella ainakin.
        Tunne-elämässä on paljon muitakin tunteita kuin raivo ja itku.
        Se tekee elämästä harmaata, jos asioihin ei osaa suhtautua muuten kuin parilla kolmella eri tunteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö?
        Meinaatko oikein tosissasi?
        Taisi sauli-rassukkaa oikein osua ja upota kunnolla.
        Ja toisekseen, suhde vaatii muutakin kuin itkemistä ja raivoamista. Mutta jos ihmisen tunne-elämä on noin suppea, ettei siihen mahdu muuta tunneskaalaa, niin ei sellainen voi pärjätäkään suhteissa. MISSÄÄN suhteissa.
        Surkeeta..

        "Ja toisekseen, suhde vaatii muutakin kuin itkemistä ja raivoamista. Mutta jos ihmisen tunne-elämä on noin suppea, ettei siihen mahdu muuta tunneskaalaa, niin ei sellainen voi pärjätäkään suhteissa. MISSÄÄN suhteissa.
        Surkeeta.."

        Kai mä nyt sen tiedän, luuseri!!! Kyllä mun tunne-elämään mahtuu paljon muutakin kuin raivo ja itku mutta ei se nyt paljon naurata kun tulee jätetyksi ilman hyvää syytä.

        AhdistunutMies

        AhdistunutMies


      • Anonyymi

        Todennäköisesti joku toinen mies on kuvioissa.
        Sehän se yleisin syy on tuohon, että ero tulee eikä syytä edes sanota selvästi ja suoraan.
        Mahtaako uusi tyyppi majaillakin jo exäsi luona? Todennäköisesti kyllä.
        Voi voi, tasan ei käy onnen lahjat..:/
        Olitko kauankin exäsi pyöriteltävänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja toisekseen, suhde vaatii muutakin kuin itkemistä ja raivoamista. Mutta jos ihmisen tunne-elämä on noin suppea, ettei siihen mahdu muuta tunneskaalaa, niin ei sellainen voi pärjätäkään suhteissa. MISSÄÄN suhteissa.
        Surkeeta.."

        Kai mä nyt sen tiedän, luuseri!!! Kyllä mun tunne-elämään mahtuu paljon muutakin kuin raivo ja itku mutta ei se nyt paljon naurata kun tulee jätetyksi ilman hyvää syytä.

        AhdistunutMies

        AhdistunutMies

        No kuningas sauli, mites on asiat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti joku toinen mies on kuvioissa.
        Sehän se yleisin syy on tuohon, että ero tulee eikä syytä edes sanota selvästi ja suoraan.
        Mahtaako uusi tyyppi majaillakin jo exäsi luona? Todennäköisesti kyllä.
        Voi voi, tasan ei käy onnen lahjat..:/
        Olitko kauankin exäsi pyöriteltävänä?

        Mistä minä varmaksi voisin tietää, käsittääkseni sillä ei ole mitään toista miestä ja tää nyt on muutenkin liian vaikea asia selitettäväksi. Oli meillä juttua jotain 6-vuotta mut eipä ollut muutenkaan mikään helpoimmasta päästä oleva suhde.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minä varmaksi voisin tietää, käsittääkseni sillä ei ole mitään toista miestä ja tää nyt on muutenkin liian vaikea asia selitettäväksi. Oli meillä juttua jotain 6-vuotta mut eipä ollut muutenkaan mikään helpoimmasta päästä oleva suhde.

        AhdistunutMies

        Aika pitkään olitte yhdessä..
        Vai oliko kuinka vakavaa muuten sitten loppupeleissä..?
        Meinaan kun tuo kirjoituksesi "Oli meillä juttua jotain 6-vuotta" viittaisi vähän siihen suuntaan, että ei nyt ehkä ollut ihan, no miten sen sanoisin, "täyttä asiaa".
        En nyt tarkoita pahalla enkä loukata, mutta jokin tuossa nyt vähän kuulostaa metkalta. Vaikka silti tosiaan, en väheksy enkä tarkoita loukata, olisi kiinnostava vaan kuulla ajatuksiasi tuosta ja ehkä se auttaisi kuitenkin sinun oloasi myöskin, jos edes hieman valoitat asiaa.
        Vaikka eihän se nyt tietenkään ole ihan sama kuin esim ystävälle puhuminen, mutta kuitenkin..


      • Anonyymi

        Jatkoa tuohon edelliseen, eli olen tuo anonyymi, joka epäili, ettei olisi vaan joku toinen äijä tupannut teidän väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minä varmaksi voisin tietää, käsittääkseni sillä ei ole mitään toista miestä ja tää nyt on muutenkin liian vaikea asia selitettäväksi. Oli meillä juttua jotain 6-vuotta mut eipä ollut muutenkaan mikään helpoimmasta päästä oleva suhde.

        AhdistunutMies

        Vieläkö masentaa/ahdistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö masentaa/ahdistaa?

        Aina vaan enemmän. Itsemurha olis houkutteleva vaihtoehto.

        AhdistunutMies


    • Anonyymi

      Oletko varma..?
      Yritä nyt kuitenkin. Selittää meinaan.
      Muuttuiko yllättäen (taas?) sanotaan vaikka keväällä tms.. Tapaamiset yms.
      Välillä tiivisti yhdessä ja sopi käydä ja välillä ei ollut mitään asiaan esim hänen luokseen. Selitykset ihmeellisiä ehkä..?

    • Anonyymi

      laura. Osuiko?

      • Anonyymi

        Eikö kestä kantti kertoa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kestä kantti kertoa..

        Ei ole ja kyllä kestää mutta en ala täällä kenenkään asioita levittelemään.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi
        dreamer89 kirjoitti:

        Ei ole ja kyllä kestää mutta en ala täällä kenenkään asioita levittelemään.

        AhdistunutMies

        Älä viitsi...


    • Anonyymi

      Taisi osua kohdalleen, tuo nainen nimeltään laura nimittäin.
      Ihmeesti ahdistunut mies katosi ketjusta ainakin...
      Oliko "too soon, too close"-tapaus..?

      • Anonyymi

        En mihinkään lähtenyt ainakaan vielä, pidin vain taukoa.

        AhdistunutMies


    • Anonyymi

      No juu, taisi osua.
      Jos laura on tuo nainen niin on uus mies ollut jo aika pitkäänkin kuvioissa.
      Majoittaa häntä luonaan jne ja aloittaja sai vissiin lähteä myt muutaman kuukauden päällekkäispelaamisen jäljiltä.
      Ei ihme että ahdistaa.

      • Anonyymi

        Ei ole Laura mutta kai niitä kaikenlaisia "Lauroja" on Suomi täynnä.


    • Anonyymi

      Mutta älä pelkää, ryssii tuonkin, niin kuin ryssi viimeisimmänkin yrityksensä viime syksyltä ja taas pääsee aloittaja taas kuvioihin mukaan.
      Piti muuten mekkalaa jo 6v sitten netissä tyyliin arvostakaa työttömiä jne, ne masentuu muuten ja alkaa juomaan jne.
      Eli tuonkin puolesta sopii aloittajan tilanteeseen.

    • Anonyymi

      Hittoako sä sauli poraat ja raivoat lauran perään.
      Se muija on sekaisin kuin seinäkello, kuten myös muut jotka ovat noinkin kovin hänen peräänsä.
      Useampikin hänen terve exänsä minut mukaan lukien ovat huomanneet, ettei sellaista ihmistä kukaan huoli riesoikseen.
      Huvitti tuo sirkus jo viime syksynä, kun itse erehdyin kuvioihin mukaan.
      Onneksi tajusin lähteä ja pääsin siitä paskasta jo reilu 2kk jälkeen pois.
      Ja tosiaan tämän vuoden pelleilyt ovat olleet surkuhupaista seurattavaa.
      Valitettavasti lauralla on henk.koht. syitä kulkea sillä alueella, millä nyt ainakin vielä asun, joten olen pakostikin joutunut näkemään vieläkin tuota paskaa, mitä ko ihmisen ja ihmisten touhut ovat.
      Juurikin tuo sinun osuutesi ja tämän uuden tyypin mukana roikkumiset.
      Hänellä on myös treffipalstalla vieläkin ilmoitus, joten vissiin haku jatkuu, kun ei näemmä parikaan tyyppiä riitä pyöriteltäväksi.
      Kai hänellä on samanlainen viikkoviikko-systeemi miesasioissaan, mitä hän selittää tuossa ilmoituksessaan olevan myös tässä huoltajuusasiassaan.
      Mutta aloittaja-saulille vinkki, laita taas siskosi asialle, kuten laitoit syksyllä jo. Eihän se mitään auta, mutta saapahan ainakin asianosaiset taas hyvät naurut huurupäiden touhuista.

      • Anonyymi

        Ensinnäkään en ole Sauli enkä poraa kenenkään Lauran perään.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole Sauli enkä poraa kenenkään Lauran perään.

        AhdistunutMies

        Ainiin eikä mulla ole siskoa, ihan sekopäisiä noi sun juttus.

        AhdistunutMies


    • Anonyymi

      Oletko jo saanut selvitettyä erosi syyn?
      Toinen mies on tosiaan.

      • Anonyymi

        En ole enkä usko että saan selville koskaan.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole enkä usko että saan selville koskaan.

        AhdistunutMies

        Kuin?
        Jos asut samoilla suunnilla edes, saati lähellä exääsi niin kai nyt näet häntä edes joskus erosta huolimatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin?
        Jos asut samoilla suunnilla edes, saati lähellä exääsi niin kai nyt näet häntä edes joskus erosta huolimatta?

        En näe, on niin pitkä välimatka.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe, on niin pitkä välimatka.

        AhdistunutMies

        Asutteko edes samassa kaupungissa/paikkakunnalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe, on niin pitkä välimatka.

        AhdistunutMies

        No kai voisit tuon sentäs kertoa. Ja onhan tuo aikamoinen aika olla kimpassa tuo 6v, jos välimatkaa on vaikka nyt jotain 100-200km luokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole enkä usko että saan selville koskaan.

        AhdistunutMies

        Mites Sauli nykyään jakselee?
        Olet vissiin hävinnyt kisan lopullisesti Laurasta..
        Vai oletko vielä päässyt käymään edes "iltasutaisulla" välillä?
        Autoremontin verukkeella jos et muuten..


    • Anonyymi

      Kai olet saanut pidettyä tämän suojatyöpaikkasi ainakin/edes?

      • Anonyymi

        Mulla ole koskaan ollut minkäänlaista työpaikkaa ei edes suojatyöpaikkaa. Mä olen nyt eläkkeellä ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ole koskaan ollut minkäänlaista työpaikkaa ei edes suojatyöpaikkaa. Mä olen nyt eläkkeellä ja hyvä niin.

        Niin olet tämä AhdistunutMies-nimimerkillä kirjoittanut tyyppi?
        No on kyllä hyvä, jos olet tosiaan eläkkeellä.
        Mitä sitä töihin menee jos töitä ei pysty tekemään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet tämä AhdistunutMies-nimimerkillä kirjoittanut tyyppi?
        No on kyllä hyvä, jos olet tosiaan eläkkeellä.
        Mitä sitä töihin menee jos töitä ei pysty tekemään..

        Juu, on se täysin oikeutettua olla eläkkeellä kun kerran on täysin työkyvytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, on se täysin oikeutettua olla eläkkeellä kun kerran on täysin työkyvytön.

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Hei nyt menet kiinalainen lääketiede akupunktioon.Sieltä saat apua ruokavalio mikä vaikuttaa koko kehoon.Kukaan muu ei kunnolla auta sinua kun sinä itse.Ruoka aineet vaikuttavat elimistöön.Väärin syömällä saa aikaan kehon tilan missä se ei palaudu surusta eikä vihasta.Tätä asiaa et löydä mistään ellet ala lukea kiinalainen lääketiede ruokavalion vaikutukset elimistöön.Mistään et saa tietoa. Suosittelen tätä.Lue vielä kiinalainen lääketiede Elina Hytönen masennus.Saat tietoa lääkkeistä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa surutyöltä.

      Nää miesten rakkaussurut yllättää, kun luulin ettei miehet tunne mitään,
      eikä varsinkaan kiintymystä mihinkään.
      Luulin, että mies tuntee ainoastaan omistussuhdetta asioihin, esineisiin ja ”naisiin”- eli joskus myös ihmissuhteessa.
      Ja se menee aina jotenkin ylpeyden tai oman egon kautta.
      Nuorilla miehillä se menee näköjään pilkkaharjoittelun kautta.

      Ei siis kuten vanha sielu ajattelisi
      ihmissuhde ja yhteys ihmiseltä toiselle
      ( joka sisältäisi myös lojaliteetin, luotettavuuden ja rehellisyyden).

      Onko se niin, että mies on lojaali vain toiselle miehelle?

      Tunnen vain muutaman miehen joilla perhe menee kaiken edelle.

      • Anonyymi

        Ootko nyt ihan tosissas siinä että kuvittelet kaikkien miesten olevan jotain robotteja joilla ei ole tunteita tai empatiaa lainkaan? Ihmisiähän me miehetkin ollaan. Ja voin sanoa että kyllä tunsin syvää kiintymystä ja varmaan rakkauttakin tätä naista kohtaan vaikka kyse olikin enemmän monivuotisesta seksisuhteesta. Mut jos rakastuu ja kiintyy niin eipä sille mitään voi. Ehkäpä tämä poikkeuksellinen kiintyminen omalla kohdalla johtuu osittain siitä että mulla on todettu myös asperger tai mene ja tiedä.

        "Nuorilla miehillä se menee näköjään pilkkaharjoittelun kautta. "

        Tuotakaan en nyt ihan ymmärtänyt, ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta pilkata naisia ellei siihen oikeasti ole todella hyvää syytä, no ei välttämättä silloinkaan.

        AhdistunutMies


    • Anonyymi

      Parasta yrittää ottaa jätetyksi jääminen positiiviselta kannalta, vaikkapa että toinen oli typerys kun jätti sinut, mutta itse voit nyt alkaa uusiksi. Voi olla myös karmallinen juttu, sinun piti oppia miltä tuntuu jätetyksi tuleminen ettet tulevaisuudessa itse lähde raaasti käveleen enää niin kuin olet saattanut edellisessä elämässä tehdä.

      Kaikki ongelmat kasvattavat ihmistä, jos ne osaa ottaa positiivisesti.

    • Anonyymi

      raitista ilmaa!!!!

    • Anonyymi

      Mites Ahdistunut Mies jakselee nykyään?

    • Anonyymi

      Normaalia kriisireaktiota! Kaikki tunteet kuuluu eroon. Aika auttaa. Tietenkin voit käydä puhumassa jollekin tai ilmainen eron omahoito-opas voi auttaa myös.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe