Olen nyt neuvoton ja toivoton, ja siksi yöllä valvon ja tällaisia kirjoitan. Niin yksin tämän asian kanssa, jota ei kukaan ymmärrä, ja vielä pahempaa, ei halua ymmärtää. Vierelläkulkijaa ei ole eikä löydy.
Sitä etsin, mutta hän katosi rinnaltani, jonne oikeastaan hän ei edes koskaan tullutkaan. Ihana tunne. Kuvitella omaavansa vierelläkulkijan, jota ei sitten koskaan ollutkaan ja joka alusta lähtien on ehkä inhonnut minua. Eikö olekin mieltä piristävä ajatus? Niin hän viskasi minut pohjattomaan kaivoon, pimeään yöhön, jonne ei toivon valo paista. Yritän nousta, mutta ei ole voimia, yritän piristyä, mutta en löydä yhtään syytä, yritän lähteä liikkeelle, mutta minne. Hänkin, jonka luokse voisin kääntyä on lähtenyt minusta pakoon, hylännyt minut, heittänyt halpana kaivoon kuin roskan.
En löydä syytä elää. Yön pimeys kutsuu minut kuolemaan.
Neuvoton ihminen yössä
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aina löytyy hyvä syy elää. Paskaa se välillä on, mutta et ole ainoa (jos lohduttaa), joka joutuu sitä paskaa nielemään ja paljon. Mutta jatkan silti.
- Anonyymi
Ei. Kaikki on menetetty.
- Anonyymi
Tämä on varmasti sulle hyvää mielenpurkua ja auttaa saamaan unen päästä kiinni. Toivottavasti ei tarvitse mennä aamulla töihin.
- Anonyymi
Voitte odottaa kuolinsanomaa.
- Anonyymi
Kaikki järjestyy, älä vaivu epätoivoon. On olemassa toivoa ja iloa vielä.
- Anonyymi
Tuo on täyttä paskaa. Tähän mennessä kaikki on mennyt aina vaan pahempaan suuntaan, kohti äärimmäistä helvettiä. Miten ihmiset pystyy lupaamaan toisen puolesta? Mistä edes tiedätte olevan kyse? Toivon herätteleminen ilman että mitään toivoa seuraa johtaa entistä suurempaan toivottomuuteen. Sama ilon kanssa. Ehkä puhutkin itsestäsi ja omasta elämästäsi. Minä en kaipaa teitä mestaroimaan elämääni. Aina on niitä, jotka tietää toisen elämästä paremmin, ne on niitä, jotka kiipeävät toisten yläpuolelle polkemalla toiset maahan. Hyi helvetti!
Häipykää neuvomasta! Anonyymi kirjoitti:
Tuo on täyttä paskaa. Tähän mennessä kaikki on mennyt aina vaan pahempaan suuntaan, kohti äärimmäistä helvettiä. Miten ihmiset pystyy lupaamaan toisen puolesta? Mistä edes tiedätte olevan kyse? Toivon herätteleminen ilman että mitään toivoa seuraa johtaa entistä suurempaan toivottomuuteen. Sama ilon kanssa. Ehkä puhutkin itsestäsi ja omasta elämästäsi. Minä en kaipaa teitä mestaroimaan elämääni. Aina on niitä, jotka tietää toisen elämästä paremmin, ne on niitä, jotka kiipeävät toisten yläpuolelle polkemalla toiset maahan. Hyi helvetti!
Häipykää neuvomasta!<<Häipykää neuvomasta!>>
Ongelmissa olevaa ihmistä ei ole helppo auttaa, mutta edelliset ihmiset tunsivat empatiaa sinua kohtaan ja yrittivät. Sinä vastasit aggressiolla. Kuitenkin tulit tälle palstalle kertomaan vaivoistasi. Käännät vihasi niitä vastaan, jotka yrittävät auttaa sinua.
Poistu palstalta. Maailmassa on riittävästi vihaa ilman sinua.- Anonyymi
Keitkä ihmiset ovat yrittäneet auttaa? Ei ole näkynyt eikä kuulunut. Puhut nyt kyllä jostain muusta ihmisestä. Minua ei ole yritetty auttaa, ilkeilty on kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keitkä ihmiset ovat yrittäneet auttaa? Ei ole näkynyt eikä kuulunut. Puhut nyt kyllä jostain muusta ihmisestä. Minua ei ole yritetty auttaa, ilkeilty on kyllä.
Kannattaa mennä juttelemaan ammattiasiantuntijan kanssa omista asioista ja omasta tilanteesta, eikä kirjoitella tänne, jos et koe saavasi tätä kautta mitään apua ja sulle vain omasta mielestäsi ilkeillään.
- Anonyymi
Jos haluat piruilla lisää, niin parempi pysyä ketjusta pois. Tiedätkö edes, mistä on kyse ja mitä minä tarvitsen? Miksi sitten tarjoat minulle apua, jolla voi pyyhkiä perseensä eli tahoa, joka ei voi auttaa ja jota en todellakaan tarvitse. Katselet nyt sieltä ylempää parempana ihmisenä tällaista yhteiskunnan pohjasakkaa.
Parasta olisi tarjota ymmärtämystä, mutta eihän sellaista voi odottaa taholta, joka on elänyt elämänsä pumpulissa.
Jos nyt jatkossa haluat loukata enemmän, niin tarjoa vielä kerran ammattiapua. - Anonyymi
Viha on valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viha on valinta.
Vielä sinä jaksat syytellä. Vihani on oikeutettua. Vihaan niitä ihmisten tekoja, joilla he minua vahingoittavat ja ovat vahingoittaneet ja ilmeisesti aikovat vielä vahingoittaa, kuten tuo sinun syytöksesi. Sydämettömyyttä, ilkeyttä ja kaikkea pahaa mitä ihmiset ovat minulle tehneet. Pitäisikö minun kiitellä esimerkiksi sinua, kun piikittelet minua ja ilmeisesti aiot jatkaa? Oletko ylpeä tekosistasi, jos minä teen itsemurhan kaltaistesi ihmisten rakkaudettomuuden tähden?
Mieti itseäsi. Oletko valmis ymmärtämään minua ja asemaani? Haluaisitko kulkea rinnallani, antaa aikaa, kuunnella ja edes yrittää lohduttaa? Kysyä, mikä minua vaivaa ja yrittää ottaa selvää, miten voisit auttaa. Vai valitsetko laittaa vielä tuhansien kilojen taakan päälle satoja kiloja lisää. Tiedätkö, se on saatanallista.
Et sinä, eivätkä muutkaan ole tehneet niin, vaan te olette ruvenneet tietämään miten minun asiani ovat paremmin kuin minä itse ja jakelemaan tuomioita, ilkkumaan ja piikittelemään. Eli mene vain peilin eteen ja katso uudelleen.
- Anonyymi
Voi voi voi. Onneksi sinulla on se lohduttaja. Mene sen luokse niin suru unohtuu.
- Anonyymi
Mistä lohduttajasta puhut? Jos sellainen olisi, niin en roikkuisi täällä. Miten jotkut kuvittelevat tietävänsä tuntemattomien asioista netissä?
Voisitko pysyä tästä erillään kun sinulla ei selvästikään ole mitään annettavaa muuta kuin piruilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lohduttajasta puhut? Jos sellainen olisi, niin en roikkuisi täällä. Miten jotkut kuvittelevat tietävänsä tuntemattomien asioista netissä?
Voisitko pysyä tästä erillään kun sinulla ei selvästikään ole mitään annettavaa muuta kuin piruilla?Tai sitten sinä roikut täällä silloinkin kun olet lohduttajasi luona...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten sinä roikut täällä silloinkin kun olet lohduttajasi luona...
Mikä tässä oli epäselvää? Vai onko verikoira saanut vainun henkilöstä, joka juoksunsa päätteeksi kuolee kohta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tässä oli epäselvää? Vai onko verikoira saanut vainun henkilöstä, joka juoksunsa päätteeksi kuolee kohta?
Tänä päivänä pääsee internettiin ihan missä vain... ja tämä keskustelupalsta on käsittääkseni internetissä.
- Anonyymi
Juuri tuollaiset kaikentietävät kyttääjät ja nuuskijat tekevät vaikeuksissa olevan ihmisen elämästä helvettiä. "Auttamishalu" näkyy ilmenevän niin monella tavalla.
- Anonyymi
Emme koskaan kasvaisi tai oppisi mitään, ellemme kokisi vaikeita aikoja.
Vastoinkäymiset kuuluukin olla, jokaisella on, toisilla vain tuntuu olevan toisia enemmän. Vaikeat ajat kannustavat meitä muuttumaan ja kasvamaan.- Anonyymi
Höpö, höpö. Et sanoisi noin jos olisit kokenut vastaavaa. Minä paskannan sille kasvulle ja oppimiselle, mitä tarjoat. Muutosta todella tapahtuu, jatkuvasti pahempaan suuntaan.
Kiitos nyt kuitenkin oksennuksestasi! En minä neuvojia ja opettajia tänne kaipaa, niitä on ollut jonottamassa viisastelemaan.
Missä viipyy aito välittäminen ja myötätunto? Te ihmiset olette susia! Ei ihme, ettei täällä Suomessa haluta elää vaan etsitään sopiva hirsipuu. Painakaa nyt visusti paksuun kalloonne, että jos hirsipuu osaa lohduttaa paremmin kuin te, niin onhan tämä yhteiskunta mätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2823369BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532164- 682049
- 721708
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421342MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251117- 651069
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166993