Hyvää huomenta Rakas Hanna💞😘
Hanna jos vielä laitot jotain eillen minun jälkeeni, viesti on poistettu, jos sinulta😥en nähnyt sitä😔
Kiitos Hanna oikein paljon eillisestä visteistäsi ne aina piristävät iltaan😊
Aamu halit🤗 jos poskesi tuntuu kostealta herättyäsi se on minun antama pusu💋poskellesi😘😜
Hanna Rakkaani ❤😍😊
T. Tuomo
Keskiviikko aamuun
4
<50
Vastaukset
Hyvää iltaa Rakas Hanna💞😘
Olisi taas niin halasta vailla💋💑💋samalla suudella voisi🤗halas oiken pitkään😁😍
Hanna Rakkaani❤🤗😍
T. Tuomo- Anonyymi
Vastasin illalla viestiisi~Jään odottamaan että kannat minut sänkyyn ja että saan sen iltahalin ja iltapusun🤗😘💋 Nuku hyvin Rakkaani😴❤️
Kiitos Rakas Tuomo aamuviestistäsi💞🤗💌😘
Kiitos poskipususta💋Rakkaani❤️ Hiukan ihmettelinkin aamukosteutta poskella herätessäni😜😊💞
Tuomo Rakkaani olet mies minun makuuni😋😜
Sinut omakseni tahtoisin😍💘🤪
Kiitos iltaviestistä🤗💌Rakas Tuomo❤️Hyvää iltaa myös sinulle Tuomo😊😘
Halataan oikein pitkään💞💑💞vaihdetaan paljon suudelmia💋💋💋
Tuomo Rakkaani❤️😍💋
T. Hanna Anonyymi kirjoitti:
Vastasin illalla viestiisi~Jään odottamaan että kannat minut sänkyyn ja että saan sen iltahalin ja iltapusun🤗😘💋 Nuku hyvin Rakkaani😴❤️
Kiitos Rakas Tuomo aamuviestistäsi💞🤗💌😘
Kiitos poskipususta💋Rakkaani❤️ Hiukan ihmettelinkin aamukosteutta poskella herätessäni😜😊💞
Tuomo Rakkaani olet mies minun makuuni😋😜
Sinut omakseni tahtoisin😍💘🤪
Kiitos iltaviestistä🤗💌Rakas Tuomo❤️Hyvää iltaa myös sinulle Tuomo😊😘
Halataan oikein pitkään💞💑💞vaihdetaan paljon suudelmia💋💋💋
Tuomo Rakkaani❤️😍💋
T. HannaKiitos Rakas Hanna💞😘
Olisi kiva herät vierestäsi Rakas, sanoa hyvää huomenta Rakas Hanna, ja antaa pusu poskelle🙃🤗😘 Hanna💑Tuomo
Hyvää yötä Hanna Rakkaani kauniita unia💋💑💋meistä💘👫
Halataan🤗Suudelma💋💋💋
Hanna Rakkaani ❤😍💞
T. Tuomo- Anonyymi
moose kirjoitti:
Kiitos Rakas Hanna💞😘
Olisi kiva herät vierestäsi Rakas, sanoa hyvää huomenta Rakas Hanna, ja antaa pusu poskelle🙃🤗😘 Hanna💑Tuomo
Hyvää yötä Hanna Rakkaani kauniita unia💋💑💋meistä💘👫
Halataan🤗Suudelma💋💋💋
Hanna Rakkaani ❤😍💞
T. TuomoKiitos Rakas Tuomo💞😘💋
Eilen odottelin niin myöhässeen sinua Tuomo kantamaan minut sänkyyn😜🤪Nyt väsy ja unille lähdössä😴
Toiveena saada joku kaunis aamu herätä💑viereltäsi
💋suudelmiisi💋
Hyvää yötä Tuomo Rakkaani ja kivoja😊😴unia sinulle👫meistä💘💞
Tuomo halataan💞💑💞suudellaan💋💋💋
Tuomo Rakkaani❤️😘
T. Hanna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704