Löydä sisäinen rasistisi!

Anonyymi

Kannata sinäkin perussuomalaisia.
Tie vapauteen olla määritelmällisesti rasisti - pesussuomalaisuus!

26

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kansallismielisyys on husun mielestä rasismia niin olkoon sitten niin olen avoimesti rasisti?

    • Anonyymi

      Eläköön rasismi! Eläköön Suomi!

    • Olisiko sinulla neuvoja miten saan ystäväpiirini vakuuttuneeksi siitä, että olen rasisti?

      • Anonyymi

        Se voi olla hyvin vaikeaa koska nuo ter ro rismin rakastajat eivät ole vieläkään julkituoneet selitystä ja kuvausta sille salaperäiselle rasismille. Onhan silloin vaikea olla asian kannattaja kun sillä ei ole edes ilmenemismuotoja.
        Ter ro rismin kannattajat sentään tuovat joka päivä ilmi omia tekojaan joten heidät on helpompi tunnistaa.


      • Anonyymi

        Se voi olla hyvin vaikeaa koska nuo ter ro rismin rakastajat eivät ole vieläkään julkituoneet selitystä ja kuvausta sille salaperäiselle rasismille. Onhan silloin vaikea olla asian kannattaja kun sillä ei ole edes ilmenemismuotoja.
        Ter ro rismin kannattajat sentään tuovat joka päivä ilmi omia tekojaan joten heidät on helpompi tunnistaa.


      • Anonyymi

        Toki eräs määritelmän osa-alue saattaa sisältyä asiaan "teot vastaan puheet".

        Huomasin nimittäin eräästä keskustelusta että asian ydin saattaakin olla se että puhuminen on suurempi rikos kuin teko.
        Eräs nimittäin sanoi että tappajan nimittäminen ter ro ristiksi on hirveämpää kuin että terr oristo oikeasti heittää lapsen alas 10nnestä kerroksesta! Ymmärrätkö!?
        Siihen ehkä juuri perustuu heidän salaperäinen kieroutensa!? Murhaajan nimeäminen murhaajaksi on suurempi pahuus kuin se itse murha! Siksi he mielellään asettuvat kahdessa rintamassa sen terr roris tin puolelle kuin sen "rasistin" puolelle. Koska toisella on teot ja toisella puheet.

        Muistatteko mitä oli rasismi muinoin amerikassa? Siellä se merkitsi ampumista ja eristämistä. Mutta euroopassa se on muuttunut puheiden tarkkailuksi. Täällä ampuminen ei ole rasismia vaan puheet. Ja rasismin vastustajat eivät siis vastusta tappamista vaan puhumista.

        Uskomatonta mutta näin kieroksi on pahuudelle antautunut yhteiskunta mennyt. Eikä se voi muuttua. Sen ainoa kohtalo on tuhoutua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla hyvin vaikeaa koska nuo ter ro rismin rakastajat eivät ole vieläkään julkituoneet selitystä ja kuvausta sille salaperäiselle rasismille. Onhan silloin vaikea olla asian kannattaja kun sillä ei ole edes ilmenemismuotoja.
        Ter ro rismin kannattajat sentään tuovat joka päivä ilmi omia tekojaan joten heidät on helpompi tunnistaa.

        Husseinin twiittailujen jälkeen olen ajatellut, että ehkä minä alan toimia niin kuin Hussein väittää. Alan käyttäyä kuten tänne tulleet elintasoshopparit. Nyt minun ei tarvitse enää hillitä katsettani, ilmeitäni tai puheitani ja voin unohtaa kaikki hyvät tavat, jotka jo kotoa matkaan annettiin. Kyynärpäätaktikalla julkisissa liikennevälineissä ja käskytän musukakarat seisomaan bussissa tai kävelen päin rullaportaiden edessä möykkääviä "alaikäisiä" partajeesuksia. Tietenkin provoisoimisella on seurauksensa, mutta naisena minun on mentävä turvallisuus edellä, joten itsepuolustus on kaiken a ja o. Liikun paljon yksin ja shopparit jengeissä, joten pelkällä potkutekniikalla heidän kanssaan ei pärjää.

        Toinen asia on se, miten kohtaan hunnutettuja naisia sekopää kakaralaumojensa kanssa. Saan kai minä nykäistä huivin helvettiin, jos se minua häiritsee. Emmehän me tiedä, mikä meikattu asemies kaavun alla lymyää. tai nainen on kävelevä itsemurhapommittaja.

        Rasisti mikä rasisti.


      • persusussu kirjoitti:

        Husseinin twiittailujen jälkeen olen ajatellut, että ehkä minä alan toimia niin kuin Hussein väittää. Alan käyttäyä kuten tänne tulleet elintasoshopparit. Nyt minun ei tarvitse enää hillitä katsettani, ilmeitäni tai puheitani ja voin unohtaa kaikki hyvät tavat, jotka jo kotoa matkaan annettiin. Kyynärpäätaktikalla julkisissa liikennevälineissä ja käskytän musukakarat seisomaan bussissa tai kävelen päin rullaportaiden edessä möykkääviä "alaikäisiä" partajeesuksia. Tietenkin provoisoimisella on seurauksensa, mutta naisena minun on mentävä turvallisuus edellä, joten itsepuolustus on kaiken a ja o. Liikun paljon yksin ja shopparit jengeissä, joten pelkällä potkutekniikalla heidän kanssaan ei pärjää.

        Toinen asia on se, miten kohtaan hunnutettuja naisia sekopää kakaralaumojensa kanssa. Saan kai minä nykäistä huivin helvettiin, jos se minua häiritsee. Emmehän me tiedä, mikä meikattu asemies kaavun alla lymyää. tai nainen on kävelevä itsemurhapommittaja.

        Rasisti mikä rasisti.

        Suurimpiin kasvukeskuksiin pitäisi perustaa rankkurivaunut Aku Ankan mallin mukaan. Ne kiertelisivät kaupungilla ja kun näkyy matuporukka lorvimassa niin kiinni vaan ja laitokseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki eräs määritelmän osa-alue saattaa sisältyä asiaan "teot vastaan puheet".

        Huomasin nimittäin eräästä keskustelusta että asian ydin saattaakin olla se että puhuminen on suurempi rikos kuin teko.
        Eräs nimittäin sanoi että tappajan nimittäminen ter ro ristiksi on hirveämpää kuin että terr oristo oikeasti heittää lapsen alas 10nnestä kerroksesta! Ymmärrätkö!?
        Siihen ehkä juuri perustuu heidän salaperäinen kieroutensa!? Murhaajan nimeäminen murhaajaksi on suurempi pahuus kuin se itse murha! Siksi he mielellään asettuvat kahdessa rintamassa sen terr roris tin puolelle kuin sen "rasistin" puolelle. Koska toisella on teot ja toisella puheet.

        Muistatteko mitä oli rasismi muinoin amerikassa? Siellä se merkitsi ampumista ja eristämistä. Mutta euroopassa se on muuttunut puheiden tarkkailuksi. Täällä ampuminen ei ole rasismia vaan puheet. Ja rasismin vastustajat eivät siis vastusta tappamista vaan puhumista.

        Uskomatonta mutta näin kieroksi on pahuudelle antautunut yhteiskunta mennyt. Eikä se voi muuttua. Sen ainoa kohtalo on tuhoutua.

        Tuohon puheiden tarkkailuun ja rasistisuuteen pistän puumerkkini.

        "Kontrolli. Kaikki perustuu kontrolliin. Kaikilla diktatuureilla on sama pakkomielle. Antiikin Roomassa kansalle tarjottiin leipää ja sirkushuveja. Väki pidettiin tyytyväisenä viihteen avulla. Toisissa diktatuureissa on käytetty muita strategioita ajatusten ja tiedon kontrolloimiseksi. Miten se on tehty? Rajoittamalla kansojen kulttuuria ja sensuroimalla informaatiota. Kaikenlaisia yksilöiden ilmaisukeinoja on sensuroitu. On tärkeää huomata, että sama kuvio toistuu kautta historian."

        Lisäisin tuohon vielä lapsiin kohdistuvan aivopesun varhaiskasvatuksesta aina graduun saakka. Kun vanhempien kasvatusvastuu siirtyy opetuslaitoksille, vanhempien ajatukset, ideologiat ja taito kyseenalaistaa ei siirry lapsille vaan lapsista kasvaa lastenkasvatuslaitosten muokkaamia hallintoalamaisia.


      • Anonyymi

        Sen seurauksena tulee se nykyajalle muodikas "teinikapinallisuus". Kun lapsi on 9 vuotta aivopesty yhteiskunnan toimesta niin hän oivaltaa, että omat vanhemmat ovat se suurin vastustaja ja vihollinen. Ei siis mitään normaalia kasvua kuten koulu väittää vaan propagandan aiheuttama konflikti lasten ja heidän vanhempiensä välillä.'

        Katsotteko koskaan TVstä "valheellinen nettimaailma"? Eikö siinä juuri usein lähtökohtana ole että "vanhemmat on kamalia ja nettikaveri niin mukava" kunnes totuus tulee julki ja se ihana nettikaveri olikin terroristi. Eihän teini voi millään omistaa samaa tietoa tai kokemusta maailmasta kuin häntä 30 vuotta vanhempi aikuinen. Mutta heille toitotetaan koulussa että "te olette suuri tulevaisuus ja ymmärrätte enemmän kuin vanhempanne". Eli valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen seurauksena tulee se nykyajalle muodikas "teinikapinallisuus". Kun lapsi on 9 vuotta aivopesty yhteiskunnan toimesta niin hän oivaltaa, että omat vanhemmat ovat se suurin vastustaja ja vihollinen. Ei siis mitään normaalia kasvua kuten koulu väittää vaan propagandan aiheuttama konflikti lasten ja heidän vanhempiensä välillä.'

        Katsotteko koskaan TVstä "valheellinen nettimaailma"? Eikö siinä juuri usein lähtökohtana ole että "vanhemmat on kamalia ja nettikaveri niin mukava" kunnes totuus tulee julki ja se ihana nettikaveri olikin terroristi. Eihän teini voi millään omistaa samaa tietoa tai kokemusta maailmasta kuin häntä 30 vuotta vanhempi aikuinen. Mutta heille toitotetaan koulussa että "te olette suuri tulevaisuus ja ymmärrätte enemmän kuin vanhempanne". Eli valhetta.

        peukku!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koska ter rorismia suojellaan nyt niin kovasti ettei siitä saa edes aloittaa ketjua niin laitan tähän erään Suomea puolustavan henkilön uutisen.
      Häntä eivät voi edes rasistiksi haukkua.

      https://www.oikeamedia.com/o1-116719

      Älkää silti pelätkö. Hitlerkin sai riehua vain aikansa. Sitten hänen diktatuurinsa pommitettiin maantasalle. Samanlainen loppu tulee näille ter ro rismin kannattajille suojelijoille ja sensuurin ylläpitäjille.

    • Anonyymi

      Minunkin silmäni aukesivat.
      Tästälähin rasismini saa kirmata kuin vasikka kevätnurmella.
      Kiitos!

      • Anonyymi

        Kuin myös minullakin.
        Vapaata laukkaa kedolla.


    • Anonyymi

      Minä löysin sisäisen Husuni ja vihaan teitä kaikkia.

      • Anonyymi

        Viha on vaarallista.


    • Anonyymi

      Jos ei halua osallistua husujen elättämiseen, on rasisti.

    • Anonyymi

      Minä päästin rasismin sydämeeni ja nyt voin elää onnellisena Aiemmin yritin olla ahdasmielisen suvaitsevainen,mutta en voinut enää jatkaa itseni pettämistä.Vihdoinkin olen vapaa ja onnellinen rasisti.t.peräkammarinpersu.

    • Anonyymi

      Husun somali-juttuja kun lukee niin hyvin nopsaan alkaa se rasisti itsestä löytymään.

    • Rasismi on isänmaallisuutta ja tarkoittaa muunmuassa puolustaa isänmaataan tänne tunkevalta haittamaahanmuutolta

      • Anonyymi

        MM-jääkiekkopelissä kaikki yleisössä ovat rasisteja.


    • Anonyymi

      Täytyykin alkaa rasistiksi tästä lähtien, on oikein oikeuden lupa. Se on sitten melkoista verbaalista tykitystä, kun väärä henkilö osuu kohdalle, sitä odotellessa!

    • Anonyymi

      Pahus kun tuo rkp eli rasistinenkansanpuoluenimi on jo varattu joudumme edelleen kutsumaan itseämme persuiksi.

    • Anonyymi

      Pesusuomalainen vai mitä yrität taas sanoa? Miten sä jaksat päivästä toiseen yrittää tota persuvihaasi?

      Jos kirjoitat tietokoneella ni käy tekstisi ensin vaikka word:lla läpi. Sulla on usein vaikeuksia sanoissasi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe