Kannata sinäkin perussuomalaisia.
Tie vapauteen olla määritelmällisesti rasisti - pesussuomalaisuus!
Löydä sisäinen rasistisi!
26
63
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kansallismielisyys on husun mielestä rasismia niin olkoon sitten niin olen avoimesti rasisti?
- Anonyymi
Eläköön rasismi! Eläköön Suomi!
Olisiko sinulla neuvoja miten saan ystäväpiirini vakuuttuneeksi siitä, että olen rasisti?
- Anonyymi
Se voi olla hyvin vaikeaa koska nuo ter ro rismin rakastajat eivät ole vieläkään julkituoneet selitystä ja kuvausta sille salaperäiselle rasismille. Onhan silloin vaikea olla asian kannattaja kun sillä ei ole edes ilmenemismuotoja.
Ter ro rismin kannattajat sentään tuovat joka päivä ilmi omia tekojaan joten heidät on helpompi tunnistaa. - Anonyymi
Se voi olla hyvin vaikeaa koska nuo ter ro rismin rakastajat eivät ole vieläkään julkituoneet selitystä ja kuvausta sille salaperäiselle rasismille. Onhan silloin vaikea olla asian kannattaja kun sillä ei ole edes ilmenemismuotoja.
Ter ro rismin kannattajat sentään tuovat joka päivä ilmi omia tekojaan joten heidät on helpompi tunnistaa. - Anonyymi
Toki eräs määritelmän osa-alue saattaa sisältyä asiaan "teot vastaan puheet".
Huomasin nimittäin eräästä keskustelusta että asian ydin saattaakin olla se että puhuminen on suurempi rikos kuin teko.
Eräs nimittäin sanoi että tappajan nimittäminen ter ro ristiksi on hirveämpää kuin että terr oristo oikeasti heittää lapsen alas 10nnestä kerroksesta! Ymmärrätkö!?
Siihen ehkä juuri perustuu heidän salaperäinen kieroutensa!? Murhaajan nimeäminen murhaajaksi on suurempi pahuus kuin se itse murha! Siksi he mielellään asettuvat kahdessa rintamassa sen terr roris tin puolelle kuin sen "rasistin" puolelle. Koska toisella on teot ja toisella puheet.
Muistatteko mitä oli rasismi muinoin amerikassa? Siellä se merkitsi ampumista ja eristämistä. Mutta euroopassa se on muuttunut puheiden tarkkailuksi. Täällä ampuminen ei ole rasismia vaan puheet. Ja rasismin vastustajat eivät siis vastusta tappamista vaan puhumista.
Uskomatonta mutta näin kieroksi on pahuudelle antautunut yhteiskunta mennyt. Eikä se voi muuttua. Sen ainoa kohtalo on tuhoutua. Anonyymi kirjoitti:
Ter ro rismin kannattajat sentään tuovat joka päivä ilmi omia tekojaan joten heidät on helpompi tunnistaa.Husseinin twiittailujen jälkeen olen ajatellut, että ehkä minä alan toimia niin kuin Hussein väittää. Alan käyttäyä kuten tänne tulleet elintasoshopparit. Nyt minun ei tarvitse enää hillitä katsettani, ilmeitäni tai puheitani ja voin unohtaa kaikki hyvät tavat, jotka jo kotoa matkaan annettiin. Kyynärpäätaktikalla julkisissa liikennevälineissä ja käskytän musukakarat seisomaan bussissa tai kävelen päin rullaportaiden edessä möykkääviä "alaikäisiä" partajeesuksia. Tietenkin provoisoimisella on seurauksensa, mutta naisena minun on mentävä turvallisuus edellä, joten itsepuolustus on kaiken a ja o. Liikun paljon yksin ja shopparit jengeissä, joten pelkällä potkutekniikalla heidän kanssaan ei pärjää.
Toinen asia on se, miten kohtaan hunnutettuja naisia sekopää kakaralaumojensa kanssa. Saan kai minä nykäistä huivin helvettiin, jos se minua häiritsee. Emmehän me tiedä, mikä meikattu asemies kaavun alla lymyää. tai nainen on kävelevä itsemurhapommittaja.
Rasisti mikä rasisti.persusussu kirjoitti:
Husseinin twiittailujen jälkeen olen ajatellut, että ehkä minä alan toimia niin kuin Hussein väittää. Alan käyttäyä kuten tänne tulleet elintasoshopparit. Nyt minun ei tarvitse enää hillitä katsettani, ilmeitäni tai puheitani ja voin unohtaa kaikki hyvät tavat, jotka jo kotoa matkaan annettiin. Kyynärpäätaktikalla julkisissa liikennevälineissä ja käskytän musukakarat seisomaan bussissa tai kävelen päin rullaportaiden edessä möykkääviä "alaikäisiä" partajeesuksia. Tietenkin provoisoimisella on seurauksensa, mutta naisena minun on mentävä turvallisuus edellä, joten itsepuolustus on kaiken a ja o. Liikun paljon yksin ja shopparit jengeissä, joten pelkällä potkutekniikalla heidän kanssaan ei pärjää.
Toinen asia on se, miten kohtaan hunnutettuja naisia sekopää kakaralaumojensa kanssa. Saan kai minä nykäistä huivin helvettiin, jos se minua häiritsee. Emmehän me tiedä, mikä meikattu asemies kaavun alla lymyää. tai nainen on kävelevä itsemurhapommittaja.
Rasisti mikä rasisti.Suurimpiin kasvukeskuksiin pitäisi perustaa rankkurivaunut Aku Ankan mallin mukaan. Ne kiertelisivät kaupungilla ja kun näkyy matuporukka lorvimassa niin kiinni vaan ja laitokseen.
Anonyymi kirjoitti:
Toki eräs määritelmän osa-alue saattaa sisältyä asiaan "teot vastaan puheet".
Huomasin nimittäin eräästä keskustelusta että asian ydin saattaakin olla se että puhuminen on suurempi rikos kuin teko.
Eräs nimittäin sanoi että tappajan nimittäminen ter ro ristiksi on hirveämpää kuin että terr oristo oikeasti heittää lapsen alas 10nnestä kerroksesta! Ymmärrätkö!?
Siihen ehkä juuri perustuu heidän salaperäinen kieroutensa!? Murhaajan nimeäminen murhaajaksi on suurempi pahuus kuin se itse murha! Siksi he mielellään asettuvat kahdessa rintamassa sen terr roris tin puolelle kuin sen "rasistin" puolelle. Koska toisella on teot ja toisella puheet.
Muistatteko mitä oli rasismi muinoin amerikassa? Siellä se merkitsi ampumista ja eristämistä. Mutta euroopassa se on muuttunut puheiden tarkkailuksi. Täällä ampuminen ei ole rasismia vaan puheet. Ja rasismin vastustajat eivät siis vastusta tappamista vaan puhumista.
Uskomatonta mutta näin kieroksi on pahuudelle antautunut yhteiskunta mennyt. Eikä se voi muuttua. Sen ainoa kohtalo on tuhoutua.Tuohon puheiden tarkkailuun ja rasistisuuteen pistän puumerkkini.
"Kontrolli. Kaikki perustuu kontrolliin. Kaikilla diktatuureilla on sama pakkomielle. Antiikin Roomassa kansalle tarjottiin leipää ja sirkushuveja. Väki pidettiin tyytyväisenä viihteen avulla. Toisissa diktatuureissa on käytetty muita strategioita ajatusten ja tiedon kontrolloimiseksi. Miten se on tehty? Rajoittamalla kansojen kulttuuria ja sensuroimalla informaatiota. Kaikenlaisia yksilöiden ilmaisukeinoja on sensuroitu. On tärkeää huomata, että sama kuvio toistuu kautta historian."
Lisäisin tuohon vielä lapsiin kohdistuvan aivopesun varhaiskasvatuksesta aina graduun saakka. Kun vanhempien kasvatusvastuu siirtyy opetuslaitoksille, vanhempien ajatukset, ideologiat ja taito kyseenalaistaa ei siirry lapsille vaan lapsista kasvaa lastenkasvatuslaitosten muokkaamia hallintoalamaisia.- Anonyymi
Sen seurauksena tulee se nykyajalle muodikas "teinikapinallisuus". Kun lapsi on 9 vuotta aivopesty yhteiskunnan toimesta niin hän oivaltaa, että omat vanhemmat ovat se suurin vastustaja ja vihollinen. Ei siis mitään normaalia kasvua kuten koulu väittää vaan propagandan aiheuttama konflikti lasten ja heidän vanhempiensä välillä.'
Katsotteko koskaan TVstä "valheellinen nettimaailma"? Eikö siinä juuri usein lähtökohtana ole että "vanhemmat on kamalia ja nettikaveri niin mukava" kunnes totuus tulee julki ja se ihana nettikaveri olikin terroristi. Eihän teini voi millään omistaa samaa tietoa tai kokemusta maailmasta kuin häntä 30 vuotta vanhempi aikuinen. Mutta heille toitotetaan koulussa että "te olette suuri tulevaisuus ja ymmärrätte enemmän kuin vanhempanne". Eli valhetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen seurauksena tulee se nykyajalle muodikas "teinikapinallisuus". Kun lapsi on 9 vuotta aivopesty yhteiskunnan toimesta niin hän oivaltaa, että omat vanhemmat ovat se suurin vastustaja ja vihollinen. Ei siis mitään normaalia kasvua kuten koulu väittää vaan propagandan aiheuttama konflikti lasten ja heidän vanhempiensä välillä.'
Katsotteko koskaan TVstä "valheellinen nettimaailma"? Eikö siinä juuri usein lähtökohtana ole että "vanhemmat on kamalia ja nettikaveri niin mukava" kunnes totuus tulee julki ja se ihana nettikaveri olikin terroristi. Eihän teini voi millään omistaa samaa tietoa tai kokemusta maailmasta kuin häntä 30 vuotta vanhempi aikuinen. Mutta heille toitotetaan koulussa että "te olette suuri tulevaisuus ja ymmärrätte enemmän kuin vanhempanne". Eli valhetta.peukku!
- Anonyymi
Yeah, sure I'm racist.
GOD BLESS THE FINLAND.
https://www.youtube.com/watch?v=Ps7xmW-9LXQ - Anonyymi
Koska ter rorismia suojellaan nyt niin kovasti ettei siitä saa edes aloittaa ketjua niin laitan tähän erään Suomea puolustavan henkilön uutisen.
Häntä eivät voi edes rasistiksi haukkua.
https://www.oikeamedia.com/o1-116719
Älkää silti pelätkö. Hitlerkin sai riehua vain aikansa. Sitten hänen diktatuurinsa pommitettiin maantasalle. Samanlainen loppu tulee näille ter ro rismin kannattajille suojelijoille ja sensuurin ylläpitäjille. - Anonyymi
Minunkin silmäni aukesivat.
Tästälähin rasismini saa kirmata kuin vasikka kevätnurmella.
Kiitos!- Anonyymi
Kuin myös minullakin.
Vapaata laukkaa kedolla.
- Anonyymi
Minä löysin sisäisen Husuni ja vihaan teitä kaikkia.
- Anonyymi
Viha on vaarallista.
- Anonyymi
Jos ei halua osallistua husujen elättämiseen, on rasisti.
- Anonyymi
Minä päästin rasismin sydämeeni ja nyt voin elää onnellisena Aiemmin yritin olla ahdasmielisen suvaitsevainen,mutta en voinut enää jatkaa itseni pettämistä.Vihdoinkin olen vapaa ja onnellinen rasisti.t.peräkammarinpersu.
- Anonyymi
Husun somali-juttuja kun lukee niin hyvin nopsaan alkaa se rasisti itsestä löytymään.
Rasismi on isänmaallisuutta ja tarkoittaa muunmuassa puolustaa isänmaataan tänne tunkevalta haittamaahanmuutolta
- Anonyymi
MM-jääkiekkopelissä kaikki yleisössä ovat rasisteja.
- Anonyymi
Täytyykin alkaa rasistiksi tästä lähtien, on oikein oikeuden lupa. Se on sitten melkoista verbaalista tykitystä, kun väärä henkilö osuu kohdalle, sitä odotellessa!
- Anonyymi
Pahus kun tuo rkp eli rasistinenkansanpuoluenimi on jo varattu joudumme edelleen kutsumaan itseämme persuiksi.
- Anonyymi
Pesusuomalainen vai mitä yrität taas sanoa? Miten sä jaksat päivästä toiseen yrittää tota persuvihaasi?
Jos kirjoitat tietokoneella ni käy tekstisi ensin vaikka word:lla läpi. Sulla on usein vaikeuksia sanoissasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946