miksi? Sotaa paossa jota ei ole enää? Ja jos onkin niin eikös miesten kuulu palvella maataan siellä, muutenhan se on selvää sotakarkuruutta mistä tuomitaan kuolemaan. Miksi Suomi ei noudata Geneven sopimusta jossa sanotaan että sotilaskarkurit kuuluu palauttaa elävänä kotimaahansa,se on sitten sen maan ongelma jos ei halua heitä ja syyhän on itse lähtijöiden,ei suomen. Suomeen nämä loisijat eivät kuulu minkään sopimuksen mukaan joten meillä on velvollisuus heittää heidät vaikka väkisin maasta ulos.
7000 palautettavaa loisii suomessa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Käpykaartilaisia kaukoidästä ja afrikansarvesta. Ei muuta ku paluulennolle. Meinaako Suomi antaa noille paluurahaa jopa 5000 euroa---voi saatanan prkl sanon minä !
- Anonyymi
Ne lähtis ihan vapaaehtoisesti jos ne laitettaisiin alueelle josta eivät pääse minkäänlaisiin kanssakäymisiin suomalaisten naisten ja tyttöjen kanssa ja niille ei annettaisi käyttörahaa vaan ruokaa juuri sen verran että elossa pysyvät.
- Anonyymi
Suomessa on vallalla jakamaton typeryys. Siksi meillä on mm. 7000 loisivaa karkoitettavaa kehitysmaamuslimia. Ja Antti Arvopohjan johtama hyysärihallitus. Surkealta näyttää!
- Anonyymi
Joo! Ei mitään rinteen 5tonnisia noille pidä antaa vaan rynkyllä tahtimarssia sinne mistä tulivatkin!
Haastetta riittää
Kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden palauttaminen osoittautui suureksi ongelmaksi jo edellisellä hallituskaudella, koska Suomella ei ole palautussopimusta esimerkiksi Irakin, Afganistanin ja Somalian kanssa.
Perustettava palautusleirejä huonoilla palveluilla, niin alkaa ähly liikkumaan kohti Mekkaa liukkaammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666034Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per543020- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463