Olis kiva tavata, missä ajelette asuissa?
Tyttöilijät
38
1685
Vastaukset
Missä päin haluat että ajan
- Anonyymi
Ajeletko tyttönä asuissa?
- Anonyymi
Olis kiva nähsä sut asuissa, missä ajelet?
- Anonyymi
Tinto66 kirjoitti:
03a
Onko sähköpostia ?
- Anonyymi
Onko sulla kovana nyt?
- Anonyymi
Eilen oli seksikkäät naisten asut päällä meikki ja peruukki korkkarit ajelin kaupungilla sit sopivaan paikkaan parkkiin runkulle kiihottavaa kun joku huomaa. Lissu tyttöilijä 50v
- Anonyymi
Ajeleeko kukaan Lahdessa lähipäivinä..??
- Anonyymi
Olisko kymenlaaksossa tyttöilijää ajelulla viikonlopun aikaan
- Anonyymi
Keskiviikkona 14.8 Kouvolaan aamulla klo 10,00 jälken
- Anonyymi
Mä tyttöilen kans. Mulla sellanen pitkä harmaa parta ja olen tehnyt vaatteet vanhasta aaltopellistä. Kengät tein muutamasta vanhasta hernekeittopurkista. Haluisko joku imeä? Vaikka mun tyttömäistä partaa.
- Anonyymi
Miksi luet ja kommentoit tätä palstaa?
- Anonyymi
Ajelen 02 alueella. Yleensä viikonloppuisin mutta välillä myös arkisin. Kahvilla stoppailen välillä ja myös levareilla tulee poikettua. Terveisin Naisesta menevä trans.
Tällä viikolla ke - pe Salossa ja muuten Espoossa. Melkein aina naisten vaatteissa liikkeellä, vähintään yläosat ja kengät on naisten.
Saapasfani kirjoitti:
hhhmmm..... Olis kiva tavata.... ;)
Täällähän mä taas oon Salon seudulla. Rintsikat, toppi ja minihame päällä. Ei pikkareita, kullissa roikkuu sadan gramman metallipallo!
Saapasfani kirjoitti:
Pitääkin liikkua enemmän Salon seudulla. KIK äppiä?
On, mut en oo juurikaan käyttänyt sitä.
- Anonyymi
Tuletko Masalaanpäin
Ajoin Viitsaarelta Jämsään naisen asuissa ja kahdesti tyydytin levikkeillä.
- Anonyymi
Olisinpa tiennyt olisin voinut tulla levikkeelle kaveriksi
- Anonyymi
Ylihuomenna ajelen pietariin ja viikonloppuna vladivostokkiin. Onko kukaan tyttöilijä matkan varrella
- Anonyymi
Älä tuu takaisin!
- Anonyymi
Savon alueella. Onko täällä päin muita. Tai ohi liikkuvia
- Anonyymi
En uskalla, haluaisin niin pukeutua ihaniin asusteisiin, apua!!
- Anonyymi
Apua ystävät!!
- Anonyymi
Oulussa tyttöilijöitä?
- Anonyymi
Kyllä on. Puen täysin naiseksi mutten ole kuin nainen. Liikun ulkonakin, joskin salaa ja tyydytän.
- Anonyymi
Olen oululainen tyttöilijä. Liikun ulkona salaa monessa paikassa. Ajelen autolla ja sopivassa paikassa nousen autosta. Joskus kävelen autolta tyydyttäen asujen läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oululainen tyttöilijä. Liikun ulkona salaa monessa paikassa. Ajelen autolla ja sopivassa paikassa nousen autosta. Joskus kävelen autolta tyydyttäen asujen läpi.
Hei Oululainen tyttöilijä voisin tulla katsomaan, kun tyydytät itseäsi ja vaikka auttaisin siinä. M 60v
- Anonyymi
Lahdessa ois kiva tavata ...onko täälläpäin..??
- Anonyymi
Lahti..missä vois nähdä..tavata ja tutustua saman harrastuksen parissa..ukm.60+
- Anonyymi
Peetu7000 kirjoitti:
Saako suhun mitään kautta yhteyttä?
iltapäivällä vois käydä jossain ulkoilupaikalla...Radiomäki..??
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984