Venäjän metsästäjädronet Horneteiden seuraajiksi?

Anonyymi

25

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viidennen sukupolven häivehävittäjät jäämässä välimallin kokeiluksi.


      Suomen kannataa nyt panostaa kunnon ohjustorjuntaan ja metsästäjä droneihin!

      • Anonyymi

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Loppuiko asiantuntemus vai sanat? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuiko asiantuntemus vai sanat? :D

        Se oli sopiva vastaus älyttömälle idealle.


    • Anonyymi

      "Viidennen sukupolven häivehävittäjät jäämässä välimallin kokeiluksi.

      Suomen kannataa nyt panostaa kunnon ohjustorjuntaan ja metsästäjä droneihin!"

      S400 ja S500 näyttää olevan ohjustorjunnan aatelia häivetekniikkaa vastaan.

      • Anonyymi

        Kiinalaisilla on nyt aivan uusi tutka innovaatio, joka paljastaa häivekoneet F-35 mukaanlukien. Tutkan mittaus perustuu jonkinlaisiin metrisiin radioaaltoihin (meter wave radar). Nyt pitäisi jo oikesti laittaa jäihin koko turhaksi käyvä hävittäjähankinta tai panostaa halvempiin perushävittäjiin ja ilmatorjuntapattereihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalaisilla on nyt aivan uusi tutka innovaatio, joka paljastaa häivekoneet F-35 mukaanlukien. Tutkan mittaus perustuu jonkinlaisiin metrisiin radioaaltoihin (meter wave radar). Nyt pitäisi jo oikesti laittaa jäihin koko turhaksi käyvä hävittäjähankinta tai panostaa halvempiin perushävittäjiin ja ilmatorjuntapattereihin.

        Sellaisilla ei ole mitään merkitystä ennen kuin ne on kutistettu ohjukseen mahtuvaksi.


      • Anonyymi
        sotilaspassi kirjoitti:

        Sellaisilla ei ole mitään merkitystä ennen kuin ne on kutistettu ohjukseen mahtuvaksi.

        Sama tutkajärjestelmä ohjaa torjuntaohjuksia havaittuun kohteeseen. Siten.


    • Anonyymi

      Loistava ajatus, kannattaa tosin kysyä ensin että miksi nuo huippuhärvelit eivät kelpaa yhdellekään sivistyneelle länsimaalle, olisiko niin että jenkkilästä saa paljon parempia?

      • Anonyymi

        Eipä ole jenkeillä vastaavaa. Heillä on vain pieniä liidokkeja.


    • Anonyymi

      Eihän se käy, kyllä vihersuomessa homppeleiden on päästävä lentämään hornettia.

      • Anonyymi

        No kuinka moni teistä on päässyt sitä lentämään?


    • Anonyymi

      "Loistava ajatus, kannattaa tosin kysyä ensin että miksi nuo huippuhärvelit eivät kelpaa yhdellekään sivistyneelle länsimaalle, olisiko niin että jenkkilästä saa paljon parempia? "

      Taitaa Turkki ja Intia olla ekana jonossa.Suomikin taitaa tuumailla ”Metsästäjä”-droonien hankkimista jo, kun F-35 ei näytä toimivan alkuunkaan.

      Putin on tulossa Niinistön vieraaksi pian.

      • Anonyymi

        Ja sit mä heräsin......


      • Anonyymi

        ''Taitaa Turkki ja Intia olla ekana jonossa.Suomikin taitaa tuumailla ”Metsästäjä”-droonien hankkimista jo, kun F-35 ei näytä toimivan alkuunkaan.''
        Ja nuoko ovat niitä sivistyneitä länsimaita???

        ''Putin on tulossa Niinistön vieraaksi pian''
        Tarkoitat että hukkapätkä käskytettiin taas vähän kuuntelemaan viisaampiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Taitaa Turkki ja Intia olla ekana jonossa.Suomikin taitaa tuumailla ”Metsästäjä”-droonien hankkimista jo, kun F-35 ei näytä toimivan alkuunkaan.''
        Ja nuoko ovat niitä sivistyneitä länsimaita???

        ''Putin on tulossa Niinistön vieraaksi pian''
        Tarkoitat että hukkapätkä käskytettiin taas vähän kuuntelemaan viisaampiaan?

        Onpa taas hapanta onpa. :D

        Nato Tiltun PH lähellä nollaa, eikä älykkyysosamääränsäkään origosta kaukana ole. :D


    • Anonyymi

      Venäjä on Suomen ainoa mahdollinen vihollinen. Naton kanssa Suomella on puolustussopimuksia.

      Ei venäläisiltä kannata ostaa hävittäjiä. Niiden käyttö tositilanteessa voisi estyä.

    • Anonyymi

      Hävittäjissä on tietokoneita jotka voidaan saada nurin viruksilla.

    • Venäjällä dronetekniikka ja stealth tekniikka on lapsen kengissä. Eikä rahat riittäne huipputasolle koskaan.

      Rafalen kaveriksi voisivat tarjota stealth droneja.... mutta ranskis on aina ranskis.

      Ruotsin kanssa voitais tehdä omat dronet.

    • Anonyymi

      Rynnäkkökiväärien ammuksia ehkä voitaisiin ostaa Venäjältä. Jos hinta on sopiva ja laatu riittävän hyvä.

    • Anonyymi

      Ensimmäiset vastaavat koneet oli jo yli 20v sitten NATON käytössä.

      Hauskaa tässä on ettei kukaan ole nähnyt konetta ilmassa. Venäjä on esitellyt pelkkiä animaatioita.

      • Anonyymi

        No tää on ihan uudenlaista konetyyppiä, häive,näkymätön, lentämätön,kehittämätön ja jne. Pääasia on että menee juttu täydestä venäjän omaan kansaan.


    • Anonyymi

      Niinpä ne vaan oli syyriassa jenkkikoneet maassa kun eivät pystyneet lentämään. Jotkut muut koneet toimi ja lensivät ilman ongelmia. Siinä teille sitä hornetin romua jolla voi lentää joskus ja silloinkin pitää olla hyvä aurinkoinen sää.

    • Anonyymi

      Tulevaisuudessa Okhotnikin kerrotaan kykenevän myös itsenäisiin operaatioihin.

      Siihen sekin homma sitten kaatui. Drone tekee koneälyllä itsenäisen päätöksen: Pommittaa Moskovaa ja loikkaa länteen.

    • Anonyymi

      Kukaan ei huoli kehityskaalimaa Venäjän romuja :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe