Nyt on hyvät neuvot kullanarvoisia. Missä Helsingin keskustan lähettyvillä on maksuttomia parkkipaikkoja? Työnantajan halukkuus maksaa pysäköintiä on vähän niin ja näin. Kilometrin pari voisin kävelläkin jos pakko.
Parkkipaikka
12
837
Vastaukset
- Mietiskelijä
Stadionin ja Oopperatalon välisellä parkkialueella on ilmaisia paikkoja. Osassa on rajoitus neljä tuntia, osassa ei. Tämä oli tilanne ainakin viimeksi, kun siellä kävin. Onnekseni en asu kyseisessä kaupungissa.
- Rellu5L
Pari vuosikymmentä sitten, kun liikuin enemmän arkisin omalla autolla Helsingin keskustassa, niin jätin auton aina Ateneumin pihaan. Pari vuotta sitten olin omalla autolla keskustassa ja Finlandia- talossa oli jokin seminaari ja pysäköintipaikka varattu seminaarille. Ei muuta kun hakemaan pysäköintilupa seminaarin ilmoittautumisesta ja eikun kaupungille. Kyllä ilmainen arkipysäköinti Helsingin keskustassa vaatii luovuutta.
- löytyy
Kaivarissa ja hernesaaren suunnalla on ilmaista tilaa aina. Sieltä loikin joka aamu stoccalle esim 20 minuuttia tossu tossun eteen.
- Anonyymi
Nyt on loppunut ilmainen parkki Hernesaaressa kello 9-21 välillä. Tilaa on riittävästi, ei autoja juuri ollenkaan näkynyt parkissa. Olikohan järkee?
- onpitilaa
Kaivarissa ja hernesaaren suunnalla on ilmaista tilaa aina. Sieltä loikin joka aamu stoccalle esim 20 minuuttia tossu tossun eteen.
- ruoholahti
Marian sairaalan pihalla on tilaa yllinkyllin, eikä maksa mitään. Itse olen töissä Ruoholahdessa ja joka päivä jätän auton Marian pihaan parkkiin.
Työkaverini Audi on seissyt siellä talven yli seisontavakuutuksessa, ihan on saanut rauhassa olla, vieläpä aidattu alue.
Sinne kannattaa viedä auto ilmaisparkkiin, olen mainostanut sitä monille ja kaikki on käyttänyt ja kehuneet kovasti. - Bennett4
Pohjoisrannan ja Sörnäisten rantatien yhdistävän sillan alla Krunikan puolella on ilmaisia paikkoja. Samoin Tervasaaren sillalla.
- neuvottu
kiitos ihmiset hyödyllisistä vinkeistä!
- Anonyymi
2005-03-09 08:47:04
- Anonyymi
Tämä on jo liian vanha ketju. Helsinki on koko ajan muuttanut ilmaispaikkoja maksullisiksi. Matka ydinkeskustaan lähimmältä ilmaispaikalta alkaa olla jo kaksinumeroinen kilometrimäärä. Mutta julkisilla pääsee sieltä ilmaispaikalta keskustaan.
- Anonyymi
Klaukkalassa on ilmaisia paikkoja bussiaseman luona
- Anonyymi
Mäntsälän rautatieasemallakin on ilmaiset P-paikat, tosin useimn jo aamusta kaikki täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851