Jopas nyt paukkuuj Venäjällä, ei ihme että rakentavat uusia sotilastukikohtia turvallisempaan paikkaan, Suomen rajan läheisyyteen.
Severodvinskin kaupungissa havaittiin räjähdyksen jälkeen säteilytason nousua.
Nestemäistä polttoainetta käyttävän rakettimoottorin räjähdys tappoi kaksi ihmistä torstaina Venäjän pohjoisen laivaston tukikohdassa, uutisoivat Venäjän puolustusministeriön ylläpitämä Tv Zvezda ja radiokanava Eho Moskvy.
Räjähdys sattui Arkangelin alueella lähellä Nynyoksaa. Venäjän tiedotusvälineiden mukaan aluetta käytetään laivaston ydinsukellusveneiden mannertenvälisten ohjusten moottoreiden testaamiseen.
Kaksi ihmistä kuoli ja kymmenestä viiteentoista ihmistä haavoittui räjähdyksessä. Lähellä olevassa Severodvinskin kaupungissa havaittiin räjähdyksen jälkeen lyhytaikaista säteilytason nousua.
Ilmakehään ei puolustusministeriön mukaan ole päässyt haitallisia aineita. Puolustusministeriön mukaan myös radioaktiivisen säteilyn taso laitoksessa on normaali.
https://tass.com/emergencies/1072508
Venäjän tukikohdassa räjähdys, kaksi kuollut
22
138
Vastaukset
"Ilmakehään ei puolustusministeriön mukaan ole päässyt haitallisia aineita"
Nyt näyttää pahalta!- Anonyymi
Taidat vaan katsella tähti-raitaisten lasien läpi Venäjälle päin?
Anonyymi kirjoitti:
Taidat vaan katsella tähti-raitaisten lasien läpi Venäjälle päin?
Ei kun se vain normaalisti on niin että totuus on täysin päinvastainen kuin mitävenäjä virallisesti kertoo.
Jossain venäläisjulkaisussa oli että säteily on vain kolminkertaistunut normaalista. Mutta jos "virallinen valtiollinen totuus" on että säteily on normaalitasolla niin silloin on aina syytä pelätä pahinta.
- Anonyymi
Alueella on yhdessä sukellusvenessä myös tulipalo.... Venäjällä on tapana vähätellä vahinkoja ja kuolonuhreja nyt näyttää siltä että radioaktiivinen taso on korkeampi kuin on ilmoitettu. Minnekkä päin on tuulet , toivottavasti äitivenäjään päin.
- Anonyymi
Ydinase on turvallinen, käytettäväksi kaikenlaisten konfliktien ratkaisuun.
Hiroshima:
"Vuoden kuluttua räjähdyksestä säteilyn määrä oli laskenut niin paljon, että Hiroshiman jälleenrakennus saattoi alkaa. Nykyään Hiroshiman säteilyarvot ovat jopa alhaisempia kuin maapallon normaali taustasäteily. "
Pajonko Hiroshiman ja Nagasakin säteilytaso mahta ola tänäpäivänä? Ei varmaan paljon ydinpaskaakaan. - Anonyymi
Zernobilissä kun maata vähän tonkaisee lapiolla tai haravoi niin säteilytaso vaaralliselle tasolle. Että silleen
Näköjään ylekin olisi vahvistamassa tiedot hetkellisesti nousseista säteilytasoista.
Jos siellä räjähti raketti ja plutonium levisi ympäristöön, ei sitä kovin laajalle luulis leijailevan.
Ja moiset hiukkaset lienee painaviakin.- Anonyymi
Mutta nyt on rysäpöksyillä hyvä pöhinä päällä. Smoke on the water (and hole fucking poor country) ja komeita ilotulituksia. Säteilyä siellä sun täällä.
Liiallisesta säteilystä syntyivät mm Ihmeneloset, Hulk, Venom, hämähäkkimies kun radioaktiivinen hämähäkki puri, Putin kun radioaktiivisen scorpionin, kameleontin ja rotan risteymä iski nivusiin.
Oliskohan uusi johtaja saamassa supervoimansa näissä karkeloissa? - Anonyymi
Mikään ei voita niitä USA:n Japanin ydinpilviä. Se oli kaunista katseltavaa. Lisää sellaista USA!
- Anonyymi
Kenraali Zukov järjesti ydinpommi räjähdys Uralissa ja pakotti sotilas mennä läpi, näin venäläiset tappoivat toinen toisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenraali Zukov järjesti ydinpommi räjähdys Uralissa ja pakotti sotilas mennä läpi, näin venäläiset tappoivat toinen toisensa.
Ei toki Uralissa. Tapahtui muuten KrAZissa.
- Anonyymi
Joditabletit on loppuneet venäläisillä onnettomuusalueilla. Apteekit jakavat kalkkitablettetteja.
"Räjähdykset olivat yllätys joten emme osanneet varautua riittävään määrään joditabletteja." - Anonyymi
Nyt tuli uutta tietoa venäjän lehdistöltä.. ballistinen ohjaus räjähti sukellusveneessä eilen. kyllä on sysimustaa savua tulipalossa kuvan mukaan.Taisi olla lataus valmiina siinä ohjuksessa kun säteilyarvot moninkertaiset.
- Anonyymi
sotilaspassi - potilassössi
- Anonyymi
Ilmeisesti 6 ihmistä sairastunut vakavaan säteilysairauteen.
Näkyy venäjän meripelastushinaaja olevan matkalla venäjän ydinpolttoaineen kuljetusaluksen luokse tapahtumapaikan alueella.
Ja uusimmat epäilyt epäilee että uuden ydinreaktiolla lentävän ydin-risteilyohjuksen koelaukaisu olisi epäonnistunut.
ja semmoistakein on arvailtu että ydinohjusta sukellusveneeseen siirrettäessä olisi ohjus räjähtänyt ja paatti syttynyt palamaan ydinkärki levinnyt merelle.
Virallisesti sanotaan ettei mitään haitallisia päästöjä ole tapahtunut ja että säteilytasot on PALAUTUNEET normaaliksi. LOL!
-sp- Anonyymi
Eikös ne nostele niitä ydinohjuksia sellaisia ruosteesta melkein katkenneilla vinsseillä made in C.C.C.P.
Tuolla näkyy lähikaupungin säteilyarvoja yms.
https://thebarentsobserver.com/en/security/2019/08/severodvinsk-authorities-confirm-mysterious-brief-radiation-spike-after-missile- Anonyymi
Paikalliset komissaarit mittaavat säteilyarvoja:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2a/Obsolete_Russian_units_of_length_-_ru.svg/800px-Obsolete_Russian_units_of_length_-_ru.svg.png - Anonyymi
Vaatiihan miehiä taistelukin, saati sitten ohjuskokeet.
- Anonyymi
Newadassakin on korkeampi normaali taustasäteily kun tuola.
- Anonyymi
Nenoksassa on kuollut lisää ihmisiä noin 10 pvn jälkeen räjähdyksen syy, radioaktiivinen säteily sairaus
Hieman historiaa , vuonna 2000 tärähti Kandalahdessa ja säteilyn määrä oli 30000 kertainen , usealta ihmiseltä kädet ja kasvot pahoin vaurioituneet, kuviakin löytyi lehdistä ja piervaja kanalin uutislähetys kommentoi silloista tapahtumaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592