Keskustan hiilijalanjälki on mittava. Se on suurin kaikista puolueista. Keskustan entinen nimi oli maalaisliitto, ja nimensä mukaisesti hallituksessa se järjesti tukirahat maanviljelijöille. Meni heillä hyvin tai huonosti niin tukirahat tulivat heille automaattisesti,
Suomessa maanviljelijät omistavat suuria metsiä. Niitä hakatessaan ja myydessään he ovat ammentaneet valtavia rahoja luonnonsuojelusta piittaamatta. Lisäksi omistamansa turvesoiden tuhansien vuosien aikana kertyneet hiilinielut he tuhoavat hetkessä.
Ja lypsykarjaa - ja naudanlihan tuotantoa maaliset ovat ylläpitäneet jo satoja vuosia.
Entä se keskustan hiilijalanjälki?
Tukiessaan tätä kaikkea vuosikymmeniä juuri keskustan hiilijalanjälki on valtava. Ei sitä pysty edes laskemaan.
Mutta ajankohtainen kysymys on olemmeko me valmiita tätä jatkamaan tukemalla ja äänestämällä keskustapuoluetta?
Keskustan hiilijalanjälki
0
168
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568