Ja vastaavat piirteet täyttyvät tässä, ehdottomasti.
Järjestäytynyt vainoaminen
8
135
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä.
- Anonyymi
Lyhyesti: Auttakaa vainottua
- Anonyymi
Vainottu kai ilmoittaa poliisille!
- Anonyymi
Ilmoitus yhdeltä ei auta.
- Anonyymi
Tottakai auttaa!!
- Anonyymi
Kyllä kotirauhanhäirintä ja kunnianloukkaus on vakava asia, kertoo tekijöistä paljon ei siitä kelle ollaan kateellisia. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan tiedoksi 3 kerros et jatkakaa vaan samaa häiriköintiä muutkin talossa kuulee ja nukkukaa aamulla pitkään kun muut menee töihin ettehän muista välitä miten muut jaksaa lyhyillä unilla.
Kannattaa tiputtaa viesti postiluukusta. Nimittäin sellainen missä pyydetään noudattamaan talon järjestyssääntöjä. Niissä on ilmoitettu mihin aikkan alkaa hiljaisuus. Siten asia tulee metelöivien tietoon paremmin kuin tämän palstan kautta. ☺
- Anonyymi
Järjestäytyneestä vainoamisesta voisi pitää vaikka luennon, mutta sepä vasta olisikin ilmiöiden ilmiö jos joku oman elämänsä salapoliisi pikku-hakkeri kokisi joutuneensa vainotuksi ainoastaan sillä perusteella ettei esim palstalla nyökytellä merenrantapikniktarinoille vaan vastattaisiin että siellä luukussasihan olet kökkinyt suoltamassa sitä samaa tarinaa mitä jo vuosia. Sitten onkin hyvä harhoissa kärttää jotain tietoja täältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491154Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770