Ryhmäseksii

Anonyymi

Olen 29 - vuotias nainen joka haluaisi olla kokeilla kunnon ryhmäpanoa Oulun eteläpuolella. Innokkaita???

17

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos oisit ollut etelämmässä niin täällä ois ollut 35v kundi.

    • Anonyymi

      Olisin valmis! Olen 35v täyspäinen mies.

    • Anonyymi

      Kajaanissa olisi 5 painostajaa iältään 30-55v. Kiinnostaisko?

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi. Laita sposti niin otan yhteyttä.


    • Anonyymi

      On meitä. Kalajoki vois olla kiva. Laita yhteystietoja tulemaan, niin asia alkaa hoitua.

    • Anonyymi

      Tulisit etelään. Koottais sellanen porukka että varmasti muistaisit. Itse haaveilen kunnon orgioista. Olisi eri ikästä paniaa ja eri kokosta

    • Me olen me ja meidän pari maahanmuuttaja kaveria ollaan kiinnostuneita.
      Onko värillä väliä?

      • Puhuttiin ryhmäpanosta...


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Puhuttiin ryhmäpanosta...

        Älä kommentoi tuolle häirikölle mitään. Ilmoita vain hänen viestinsä samantien poistettavaksi.

        Sinun kommentit eivät häntä paranna eikä saa häntä lopettamaan koska hän on mielisairas ja tehnyt tuota jo monta vuotta. Kaikkein pahin rangaistus hänelle on jättää hänet täysin yksin ja vaille huomiota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä kommentoi tuolle häirikölle mitään. Ilmoita vain hänen viestinsä samantien poistettavaksi.

        Sinun kommentit eivät häntä paranna eikä saa häntä lopettamaan koska hän on mielisairas ja tehnyt tuota jo monta vuotta. Kaikkein pahin rangaistus hänelle on jättää hänet täysin yksin ja vaille huomiota.

        Puhutko meistä? Jokainen kommentoija tarvitsee palautetta.
        Jos ei reaalimaailmassa ole keskustelua niin hyvä että edes täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä kommentoi tuolle häirikölle mitään. Ilmoita vain hänen viestinsä samantien poistettavaksi.

        Sinun kommentit eivät häntä paranna eikä saa häntä lopettamaan koska hän on mielisairas ja tehnyt tuota jo monta vuotta. Kaikkein pahin rangaistus hänelle on jättää hänet täysin yksin ja vaille huomiota.

        Kiitos kommentista.


    • Anonyymi

      No perhana, on täällä ainakin yks 39vuotias:) ja alistaakkin voin:)

    • Anonyymi

      34v m ja muutama muu.. miten dv? Kiinnostaisi..

    • Anonyymi

      Ei asuta oulussa mutta parinsadan kilometrin päässä sieltä Pohjosemmas. Täällä ois nainen 29&mies 36. Laita viestiä jos kiinnostaa. [email protected]

    • Hei
      Voin sanoa, että kannattaa kokeilla. Mutta varoitus. Tulet jäämään siihen koukkuun ;). Kimppa on todellakin hienoa samanhenkisten kumppanien kanssa.
      Olemme kaverini (m) kanssa harrastaneet kimppaa yleensä 2m 1n kokoonpanolla. Ja voin sanoa, että se on upeaa. On upeaa esim. kahdella kullilla panna pilluun.
      Olemme kokeneita kimpan saralla. Voit olla kokematon, me osaamme viedä juttua eteenpäin ja voin luvata, että kanssamme saat unohtumattoman kokemuksen...

    • Anonyymi

      Laitatko sähköpostia niin voisin laittaa viestiä? T: Oulusta 1n/1m

    • Anonyymi

      Kik voimapari jos sellainen löytyy
      Kolmenkimppa kiinnostaisiko?
      1n/1m

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe