Ryhmäseksii

Anonyymi

Olen 29 - vuotias nainen joka haluaisi olla kokeilla kunnon ryhmäpanoa Oulun eteläpuolella. Innokkaita???

17

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos oisit ollut etelämmässä niin täällä ois ollut 35v kundi.

• Anonyymi

Olisin valmis! Olen 35v täyspäinen mies.

• Anonyymi

Kajaanissa olisi 5 painostajaa iältään 30-55v. Kiinnostaisko?

• Anonyymi

Kiinnostaisi. Laita sposti niin otan yhteyttä.

• Anonyymi

On meitä. Kalajoki vois olla kiva. Laita yhteystietoja tulemaan, niin asia alkaa hoitua.

• Anonyymi

Tulisit etelään. Koottais sellanen porukka että varmasti muistaisit. Itse haaveilen kunnon orgioista. Olisi eri ikästä paniaa ja eri kokosta

• Me olen me ja meidän pari maahanmuuttaja kaveria ollaan kiinnostuneita.
      Onko värillä väliä?

• Puhuttiin ryhmäpanosta...

• Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

Puhuttiin ryhmäpanosta...

Älä kommentoi tuolle häirikölle mitään. Ilmoita vain hänen viestinsä samantien poistettavaksi.

Sinun kommentit eivät häntä paranna eikä saa häntä lopettamaan koska hän on mielisairas ja tehnyt tuota jo monta vuotta. Kaikkein pahin rangaistus hänelle on jättää hänet täysin yksin ja vaille huomiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä kommentoi tuolle häirikölle mitään. Ilmoita vain hänen viestinsä samantien poistettavaksi.

Sinun kommentit eivät häntä paranna eikä saa häntä lopettamaan koska hän on mielisairas ja tehnyt tuota jo monta vuotta. Kaikkein pahin rangaistus hänelle on jättää hänet täysin yksin ja vaille huomiota.

Puhutko meistä? Jokainen kommentoija tarvitsee palautetta.
        Jos ei reaalimaailmassa ole keskustelua niin hyvä että edes täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentista.

• Anonyymi

No perhana, on täällä ainakin yks 39vuotias:) ja alistaakkin voin:)

• Anonyymi

34v m ja muutama muu.. miten dv? Kiinnostaisi..

• Anonyymi

Ei asuta oulussa mutta parinsadan kilometrin päässä sieltä Pohjosemmas. Täällä ois nainen 29&mies 36. Laita viestiä jos kiinnostaa. [email protected]

• Hei
      Voin sanoa, että kannattaa kokeilla. Mutta varoitus. Tulet jäämään siihen koukkuun ;). Kimppa on todellakin hienoa samanhenkisten kumppanien kanssa.
      Olemme kaverini (m) kanssa harrastaneet kimppaa yleensä 2m 1n kokoonpanolla. Ja voin sanoa, että se on upeaa. On upeaa esim. kahdella kullilla panna pilluun.
      Olemme kokeneita kimpan saralla. Voit olla kokematon, me osaamme viedä juttua eteenpäin ja voin luvata, että kanssamme saat unohtumattoman kokemuksen...

• Anonyymi

Laitatko sähköpostia niin voisin laittaa viestiä? T: Oulusta 1n/1m

• Anonyymi

Kik voimapari jos sellainen löytyy
      Kolmenkimppa kiinnostaisiko?
      1n/1m

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3720
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3321
    3. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      56
      3037
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      2908
    5. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2848
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2700
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      44
      2340
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      38
      2232
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2095
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      1879
    Aihe