Yli 70-v naiset, vieläkö kullia suoleen?

Anonyymi

tai sauvaa. Eli vieläkö anaalijuttuja harrastetaan seniori-ikäisenä?

34

477

Vastaukset

• Pidän kyllä seksistä kovasti. Olen 71v. nainen,timmi ja voimakas:)
    Anaalia en ole koskaan kokeillut, enkä niin toivonutkaan. Sauvan kanssa touhuan välillä etupuolella.
    Mistä moinen kysymys ja kiinnostus:)?

• Syystä että silloin kun masturboin tykkään katsella sellaisia filmejä joissa nainen sauvoo itseään peräsuoleen. Ja mieluusti sellainen 40-60 vuotinen nainen jos tuota tekee niin aina parempi. Filmithän tehdään juuri tuota varten että miehet saavat runkata niitä katsoessaan. Mutta tekeekö sitä kukaan mature ikäinen oikeassa elämässä. Naisen peräaukkohan on kovin kiihottava katselukohde ja runkkuobjekti..

• Kiitos vastauksesta:)

• ajatuksena ihana,71v,ja seksuaalisesti aktiivinen ja voimakas.Oikea unelma........

• Hassua, mä olen just tuossa yläikärajoilla oleva nainen enkä ole koskaan saanut peppuehdotusta ( pitkä avioliitto), mutta silloin tällöin olis tehny mieli kokeilla. Vieläkö näin vanhana homma onnistuisi?

• Missä päin asustat

• Pks

• Anonyymi kirjoitti:

Pks

Tääl olis 40+varattu auttamaan kokeilussa mutta paikka vaan puuttuu

• Ihanaa ois antaa sinulle nautinnollinen kokemus peppuseksin osalta. Olen hellä herrasmies, joka osaa olla kärsivällinen pepun kanssa. Haluatko kokeilla miten kivalta se tuntuisi?

• Miksikäs ei ?:) Mutta tuo pitkä liitto vielä käynnissä:)
      Meillä en oikein voi peppua esitellä!

• Voisitko esitellä sitä jossain muualla sitten ?
      Täällä olisi erittäin kiinnostunut herrasmies

• Anonyymi kirjoitti:

Miksikäs ei ?:) Mutta tuo pitkä liitto vielä käynnissä:)
      Meillä en oikein voi peppua esitellä!

No eiköhän me joku muukin paikka pepun esittelyyn löydetä, koska haluisit esitellä?😏

• Anonyymi kirjoitti:

Voisitko esitellä sitä jossain muualla sitten ?
      Täällä olisi erittäin kiinnostunut herrasmies

Milloin sinulle sopii?

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin sinulle sopii?

Heti kun sinulle sopii, onko sinulla jotain sähköpostia tms missä voimme keskustella aiheesta kahden kesken ?

• Kyllä minulla on, mutta en laita sitä tähän. Heti vastaan kun kun saan sinun sähköpostisi:)

• varmaan onnistuu mutta vaatii kunnon rentoutuksen ajan kanssa,suosittelen

• Varmasti onnistuis ei halut ikää katso

• Ei se väärin ole, oli sitten vanha tai nuori. Kannattaa ehkä kokeilla jos sattuu vaikka tykkäämään :) Ei se satu kunhan on tarpeeksi liukkaria ja kärsivällisyyttä ja oikea asenne. Ei sitä kannata hävetä. Pikkuhiljaa paikat aukeaa ja sitten siitä voi todella nauttia. Oma elämäni on ollut huomattavasti nautinnollisempaa kun masturbointini ei ole ollut pelkkää "esarin venytystä".

• Naapurissa on vajaat 70-kymppinen nainen, vartaloltaan vielä hyvä.Olis huima juttu jos sais työntyä hänen kakkoseensa ja laskea mällit sisään.

• Kysymys on asetettu sikäli väärin, etten ole sitä koskaan aloittanutkaan, enkä aio aloittaa nytkään. T. 71 v.

• Tässä se aikaisempi 71v.🤣, minulla on täysin päinvastainen suunnitelma !

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä se aikaisempi 71v.🤣, minulla on täysin päinvastainen suunnitelma !

Mitenkäs sun kanssasi pääsisi toteuttamaan tuota ?

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä se aikaisempi 71v.🤣, minulla on täysin päinvastainen suunnitelma !

mieluisa ajatus sinulla,mielellään olisin kumppanina asiassa suomi 24.s.posti on

• Mielummin laittaisin pilluuun hieman vanhempaa naista jos sopivasti halukas löytyisi.

• Miten mielelläni tarjoaisin mahdollisuuden mieliteollesi. Laita osoite niin selvitetään mahdollisuudet:)
      t. Se sopivasti halukas

• Anonyymi kirjoitti:

Miten mielelläni tarjoaisin mahdollisuuden mieliteollesi. Laita osoite niin selvitetään mahdollisuudet:)
      t. Se sopivasti halukas

Osoite löytyy kyllä täältä

• Anonyymi kirjoitti:

Miten mielelläni tarjoaisin mahdollisuuden mieliteollesi. Laita osoite niin selvitetään mahdollisuudet:)
      t. Se sopivasti halukas

Olis mahtavaa päästä nuolee iäkkäämän rouvan pillua ja tuottaa nautintoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olis mahtavaa päästä nuolee iäkkäämän rouvan pillua ja tuottaa nautintoa.

Pussaa pulun persettä kaappihomo runkkari

• Eunukin päiväunia taas kerran

• Anonyymi kirjoitti:

Pussaa pulun persettä kaappihomo runkkari

Sinä olet tullut reippaasti ulos kaapista.Taidat olla tavallista sairaampi tyyppi.Sulla on varmaan lintuinfulenssa kun pulun kaa pelehdit.Älä yllytä muita hitsi miten sairas äijä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eunukin päiväunia taas kerran

Sä et pysty edes päivä uniin tuhkis.

• Tuskin monikaan varttuneempi nainen välittää anaaliseksistä, mutta uskoisin että monella olisi haluja saada normaalia seksiä mieheltä. Mutta eikö ole rohkeutta kuten nuorempana?

• Oikeassa olet, ei kiinnosta peppuseksi:)
      Mutta muu kyllä. Ei toimi sun sähköposti, kun ajattelin postia laittaa.
      Lakko vielä haittaa:)

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet, ei kiinnosta peppuseksi:)
      Mutta muu kyllä. Ei toimi sun sähköposti, kun ajattelin postia laittaa.
      Lakko vielä haittaa:)

Toimii kyllä. Ei huoli ä

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.