Tiistaista lähtien on esiintynyt outoja ongelmia koskien nelosen kanavaa. Kanava toimii suurimmalta osin hyvin, mutta joskus kun laittaa neloselle niin telkkari sammuu samantien ja kun vaihtaa toiselle kanavalle niin ei enää sammuile. Lisäksi eilen illalla kun nelosta katsoin niin yhtäkkiä alkoi telkkari sammuilemaan eikä katsomista voinut jatkaa kun jatkuvasti sammuili ja heti kun vaihtoi toiselle kanavalle eipäs enää sammuilut.
Onko muilla esiintynyt samankaltaisia ongelmia?
Nelosen katsomisessa ongelmia
9
119
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä myös ollut samanlaisia ongelmia nelosen kanssa. Tiistaina tosiaan alkoivat sen ukkosmyrskyn jälkeen.
- Anonyymi
Samoja ongelmia täälläkin. Mutta digiboxilla katsottuna ei ongelmia ole.
- Anonyymi
Ei meillä muuta mutta välillä pientä mosaiikkia. Taitaa kyllä olla vähän kaikilla kanavilla samaa. Käytän nettiä katsomiseen silloin jos kiusaa tuo antenni. Piuha.
- Anonyymi
Tiistaina tosiaan oli kunnon ukkosmyrsky ja salama löi Mäksmäen mastoon iltapäivällä noin klo 15 maissa. Tämän jälkeen ollut ongelmia nelosen kanssa.
- Anonyymi
Katselin televisiota juuri silloin kun se kova pamaus kuului ja televisio sammui samantien ja sulaketaulu kärähti. En tiedä vioittuiko televisio jotenkin tästä, mutta mulla sammuilee myös muilla kanavilla nyt aina joskus.
- Anonyymi
Sun kannattaa viedä se telkkarisi huoltoon sillä ei sen kuulu sammua.
- Anonyymi
Nelonen toimi eilen koko illan hyvin, mutta noin puoli yhdeltätoista alkoi kanava sammuilemaan ja telkkari ei pysynyt nelosella päällä enää yhtään.
- Anonyymi
Täällä Lemun keskustassa oli eilen ongelmia myös Vitosen kanssa eli yhtäkkiä alkoi televisio sammuilemaan kyseisellä kanavalla.
- Anonyymi
Nelonen näkyi viikonlopun ajan ongelmitta, mutta nyt taas tänään ei kanavaa näy lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984