Suutelua miesten kesken (Pirkanmaa)

Onko niin, ettei miehiä kiinnosta suuteleminen. Olis niin hienoa suudella toista miekästä, aikuista miestä. Hellästi, tunnustellen, kokeillen, ajan kanssa. Sen kun saisi kokea joskus.

9

3659

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on muutamia kokemuksia suutelemisesta miehen kanssa. Eka kerta tapahtui niin, että mies jonka kanssa olimme runkanneet ja imuttaneet yllättäen suuteli minua. Se tuntuikin tosi kivalta ja vastasin suukkoon ja suutelimme pitkään!

      • Ai kun hienoa. Ja vielä runkkujen jälkeen. Just sellainen pitkä, rauhallinen, kunnon suutelu olis niin hienoa.


    • Miehen kanssa suuteleminen on Ihanaa, mutta ikävä kyllä kaikki gay-Miehet tahtoo vaan runkata ja naida, missä on kunnon rakastelukumppani, joka myös haluaisi suudella oikein kunnolla "Miesten kesken" !? Olisi ihana löytää ko. Mies..T. Temé

      • Anonyymi

        Miesten kanssa suuteleminen on todella ihanaa. Olen onneksi tavannut muutamia, jotka siitä pitävät. Se on kiimaisen kiihottavaakin, varmaan vähän sellaisen kielletyn hedelmän makua siinä on. Haaveilen, että imettyämme toisemme laukeamaan 69-asennossa vaikka, saamme vaihtaa vielä sperman makuisia suudelmia, ehkä spermaa vielä suussakin.


    • Anonyymi

      olen bottom eli imen munaa ja olen nussittavana.
      Nyt minulla on lisääntyvä tarve suudella miehen kanssa.
      Se on sinetti miesten välisessä seksissä.

    • Anonyymi

      Haaveilen pitkistä suudelmista itseäni vanhemman miehen kanssa.
      Olen 55v mies.

      • JoonasSalonen

        Mä olen 51v mies


      • Anonyymi

        Minä olen sinua vanhempi, tällainen transu haluaisin suudella sinua pitkään ja hartaasti kielileikkien kera, pikkuimujen saadessa oikean tunteen alkaa ihana tarve???


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe