Uutislähetysten Helsinki-keskeisyys

Anonyymi

Mtv3 kymppiuutisissa ei sanallakaan mainittu Rammsteinin suurkonserttia, joka parhaillaan jytisyttää Tamperetta Ratinassa. Rammstein on saapunut Suomeen konsertoimaan ensi kertaa ja vetää jopa kaksi keikkaa perättäisinä päivinä (eikä peruutuksia!). Sen sijaan kerrottiin Helsingin (yllätys!) jostain ihme Flow-tapahtumasta. Kyllä Ed Sheeranista uutisoitiin kovasti, hän kun esiintyikin Helsingissä. Ei minulla mitään Flowta vastaan ole, mutta kyllä toimittajat voisivat välillä katsoa sen Helsinkikuplansa toiselle puolen.

15

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ollut aihetta eikä syytä mainita.

    • Anonyymi

      Rammstein ei ole yle ärkkopee johtajien suosittama

    • Anonyymi

      Tuli uutinen, että Helsingissä on hiekkakenttä palloilijoille ja Flowssa esiintyy Pulliainen.

      Iltalehti on toinen paska mitä uutisiin tulee; Turussa on nähty vene....Mitä vittua...?

    • Anonyymi

      Pirkanmaa on Suomen toiseksi suurin talousalue ja meidän alueemme yrittäjien ja mainostajien pitäisi laittaa MTV boikottiin.
      Tulkoot toimeen pelkällä Helsingillä.

      • Anonyymi

        Taitaa se entinen tv-2 Tohloppi olla muisto vain Tampereella nyt kaikki on RuotsinWalta käskytettyjä Hjelsingissä


    • Anonyymi

      Rammsteinissa ei kukaan ole tunnustautunut homoseksuaaliksi.

    • Anonyymi

      Enpä ole ikinä moisesta kuullutkaan enkä edes tiedä onko se Ramlösan kilpailija vai mikä. Ei vois vähempää kiinnostaa. Ja vielä joku tamperelainen lisäksi.
      Stadi rules!!

    • Anonyymi

      Tamperelaiset on vaan kateellisia kun Helsinkin on maamme pääkaupunki!

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa yks saksalainen bändi joka ajaa homojen agendaa??? Rammsteinin jäsenet pussailivat toisiaan Venäjällä ärsyttääkseen Putinia ja ajaakseen homojen asiaa, hyi hitto!

    • Anonyymi

      Eiks Maikkarin päätoimipiste ole Tampere.

    • Anonyymi

      Uutisoivat PK seudun näkökulmasta, esim jatkuvasti päivitellään helteitä vaikka muualla on ollut viileä kesä.
      Yleltä siirtyy jatkuvasti toimittajia Maikkarille ja myös toisinpäin määräaikaisiin työsuhteisiin. Vain "tähdet" kuten Peter Nyman, Ripsa ja pari muuta ovat vakituisessa työsuhteessa Maikkarilla, lähtevät vain omasta tahdostaan.

      • Anonyymi

        Ripsa Koskinen on mummoikäinen eikä ole ollut "tähti" koskaan missään mielessä.


      • Anonyymi

        Ripsa ''tähti'' 😂😂😂 tiukkaa tekee selvitä mokaamatta joka kerta haastatteluistaan..


    • Anonyymi

      Yle keskittyi sitäkin tarmokkaammin lempilapseensa Flow-festivaaliin. MTV3:lla ei muuten ole kattavaa aluetoimittajaverkostoa toisin kuin Ylellä. Kummaltakin kanavalta tulee hyvin vähän Tampereen seutua koskevia uutisia.

    • Anonyymi

      Määrittele "suurkonsertti". Suvilahdessa Flow:ssa oli 83000 ihmistä, mahtoiko olla Ratinassa niin paljoa? Ja Ed Sheeranin keikoilla oli kanssa hitosti porukkaa.
      Ei uutisia kiinnosta joku rammstein Tampereella. Ihan sama vaikka Tamperetta ei olisi olemassa ollenkaan, ainoat jotka sitä kaipaisivat olisi tamperelaiset itse.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe