Tietääks kukaan,kuinka monta kertaa päivässä ja suurinpiirtein mihinkä aikoihin paffilta rahan siirtoja tilille,jos on tehnyt noston?Jossain muistelen kuulleeni 3 kertaa??
tilillesiirto
paf
1
586
Vastaukset
- kertaa
noin klo 8 ja klo 15. Ainakin nordean tilille saa rahat samana päivänä jos aamulla on kotiuttanut (ainakin minä olen aina saanut).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1114346Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773166- 991413
- 851260
- 91836
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka17682- 42657
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?107632- 43629