Huhtasaari vs. Kärnä

Anonyymi

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa aika paha, verrata natsinaiseen joka tappaa keskitysleirillä juutalaisia.
      Jos tuo ei ole kunnianloukkaus niin mikä sitten on?
      Jos olisin Huhtasaari en jättäisi asiaa tähän missään tapauksessa.
      Niinsanotut liberaalit, persujen vihaajat ovat nyt nähneet Husun ja Altaen tapausten jälkeen, että tie on auki heille alkaa roiskimaan persuista ihan mitä vaan mediassa pelkäämättä saavansa tuomiota mistään.
      Sitten kun joku persuista tekee tällaisen kunnianloukkaus tutkintapyynnön vihapuheen sanoja naurahtaa (Kärnä) ja sanoo tätä uhriutujaksi.
      Mitä pahaa muuten uhriutumisessa on?
      Jos san turpaan kadulla enkö saisi uhriutua? Eli loukata ja loukkaantua? Fyysisesti ja henkisesti?

• Anonyymi

Kärnä vain totesi fakta-asian perustuen Huhtasaaren aiempiin ulostuloihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdit, että Laura on Israelin ystävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdit, että Laura on Israelin ystävä.

Niinhän sitä luulisi, olivathan keskitysleirin naisvartijatkin leirin ulkopuolella hymyileviä kotiäitejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärnä kepuloinen,on sitten gestapon kätyri.

• Anonyymi

Eikös tuo Kärnä ole loikkari, ei kai sellaisen mielipiteet mitään paina joka ei itsekään tiedä kenen riveissä seisoisi ja mitä mieltä olisi?

• Anonyymi

Kepu alle 10% puolue.

• Anonyymi

Keput uskaltaa sanoa totuuden niin persut uhriutuu?

• Persuilla tuntuisi kuluvan energia epäolennaisten asioiden jauhamiseen. Ottaisivat mallia kepusta, joka ottaa osumaa joka suunnalta, mutta ei tee itsestään sen kummempaa uhria.

• Anonyymi

Kepussa mietitään keskenään mikä meni vikaan,persut uhriutuu julkisesti ja syyttää muita. Itsessä ei ole vikaa?

• Anonyymi

Kärnän avautumiset husun kaltaisia ulostuksia.Kun pää on täynnä sitä ihteään niin tuleehan sitä aika ajoin uloskin valitettavasti.

• Anonyymi

Noh noh persut,muistakaa varoa verenpainetta. Mitä sanoisi V,Vennamo mokomista uhriutujista?

• Anonyymi

Kärnä voitti huhtasaaren 100-0. Kevyesti.

• Anonyymi

Missä? Vihapuheessako?

• Anonyymi

Eikai asiapelissä tai huumorissa persuilla ole mitään jakoa. Mutta kiihkossa ja muitten syyttämisessä persut on omimmillaan .

• Anonyymi

Luuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuri näin.

Eiku juuri näin.

• Anonyymi

Väitättekö te vihervassarit ihan tosissaan että persut ovat ainoita jotka uhriutuvat.Anna mun kaikki kestää kait nyt persutkin voi loukkaantua ei se ole teidän vihernatsien yksinoikeus.

• Anonyymi

Eikös nämä nazdiggarit pidä jonkun kokoontumisen suomen turus? Ja siellä puhuu perssuomalainen? Onko se kehumassa vai moittimassa nazdiggareita?

• Anonyymi

Persulla palo käämit. Eikait sulla ole pyssyjä?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe