Kun lähden täältä

Anonyymi

niin minun suzukin mittari näyttää 337km/h...mitään en jää suomesta kaipaamaan.

10

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama täällä, ei pidättele mitkään peltipoliisit kun on viimeinen ajelu menossa...voi vetää täysillä kun vain haluaa.

• Anonyymi

Saatanan raukat ja leuhkivat typerykset, hävetkää! Itsarin voi tehdä muutenkin, kuin toisia vaarantaen liikenteessä.

• Anonyymi

ihana
      tutsukilla taivaaseen

Tuolla on niin paskat tiet, että sä pääset g- voimillas korkeintaan ekaan mutkaan.

Muuten hyvä idea.
      Jos löydät vielä jostain elinkelpoisen paikan,
      älä kerro sitä kaikille- laita privaviesti
      tai pidä se tieto itselläsi.

Suomen media vaikenee EU alueen kaaoksesta.

itse haaveilen pienestä maatilasta jossain, mutta euroopassa ei taida olla enää turvallisia alueita.

• Jopas on nopea Suzuki. Onko tuo se Hajabusa? Omalla pojalla oli 80-luvulla sellainen "PV-suikki". Itse opettelin mopoilemaan 60-luvun pappatunturilla.

• Anonyymi

1400cc hajabusa kulkee ainakin mulla 340km/h...ei tuo nyt niin kauhean kovaa ole...hyvä pyörä on.

• Anonyymi

minnekkäs se kiire oli kun nuin suhahti ohi...
      mutkan takana olikinkin jo matkan pää..!!!!
      ai "tonnekko se kiirus" olikin.. no voi voi??

• Anonyymi

ja lopussa pyörä vie kuskia nopsaan... puun oksaan???

• Anonyymi

Tämä kuuluu samaan sarjaan jutuista, kuin se jossa panostajaa kyseltiin räjäytyksen jälkeen, pääsikö hän taivaaseen. Silminnäkijät vakuuttivat, että ainakin sinne päin se lähti.

• Anonyymi

Suki sukilla yli 300 km/h! Jossakin Saksan moottoriteilläkö meinasit yrittää?

• Anonyymi

Liveleakissa oli joskus video, jossa sutsukilla oli täräytetty kaiteisiin ja kuski oli keskellä motaria ilman alaruumista. Jalat ja mahan alaosa oli jäänyt niihin kaiteisiin. Yritti vielä käsiensä varaan nousta ja puhuakin jotain, vaikka oli käytännössä jo kuollut mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe