Olen eka kertaa suuntaamassa kosmetologille ja mietin, löytyisiköhän täältä suosittelijoita...
Suositelkaa kometologia...
17
7669
Vastaukset
- hanna
Kerran kävin fanletissa värjäämässä kulmat ja ripset. Ripset olivat ok, mutta kulmat jätettiin ylituuheiksi ja liian tummiksi. Ihan hävetti mennä kotiin kaupungilta siinä kuontalossa. Sitten äkkiä peilin eteen ja nyppimään kulmat siistimmiksi. En mistään viiruista pidä, mutta ne kulmat näyttivät todellakin sellaisilta 80-luvun tuuheilta ja tummilta kulmakarvoilta.. hiukseni ovat hyvin hennot ja vaaleat, ja tämä tyyli ei sopinut yhtään hiuksiini. Sanoin jo fanletin (alunperin venäläiselle) kosmetologille että en pidä näin tuuheista, että "saisko näitä yhtään kapeammiksi", niin hän nyppi pari karvaa pois, ja jätti siihen. Maksoikin paljon enemmän mitä muualla, joten enää en henkilökohtaisesti suosittele ko. paikkaa. Sama juttu fanletin parturissa; käskin värjätä vaaleet hiukseni tummiksi, siten että yleisilme olisi enemmän ruskean puolella kuin vaalean, mutta vaaleita ohuita raitoja saisi jättää. Lopputuloksena oli se, että päässäni oli kaksi kummallisen muotoista (se oli olevinaan joku trendiväri) länttiä, ja yleisilme oli sama vaalea. Eroa ei huomannut lähes missään, ja siitä lystistä sain maksaa yli 60 euroa.
Mihin kosmetologille kannattaa mennä ihonpuhdistusta varten? En ole koskaan käynyt sellaisessa, ja ajattelin kokeilla. Niitä on monia erilaisia puhdistustyylejäkin, mitä suosittelette ja mikä on eri kosmetologien hintahaitari Porin keskustan alueella?- niinu
Ohop, kummallista, että nimi hyppäsi esiin, itsellänikin on paikasta huonoja kokemuksia. Menin ihan pelkästään leikkauttamaan hiukseni. Sanoin, ettei tarvi pestä kun menevät niin takkuun märkinä. Kampaaja rauhoitti, me saadaan nää hetkessä auki mun aineilla. Joopajoo, revittiin väkisin auki kolme varttia ja sattu p*rkeleesti...Pyysin kampaajaa leikkaamaan siinä kymmenen senttiä, tää pätkäs 25.
Muuten, vaikkei kampaaja nyt aiheeseen liitykään, niin entisen halpahallin talossa toimiva pääseppä tekee aina loistokampauksen, palvelu on hyvää ja hinnat suunnileen samat kuin muualla. - hanna
niinu kirjoitti:
Ohop, kummallista, että nimi hyppäsi esiin, itsellänikin on paikasta huonoja kokemuksia. Menin ihan pelkästään leikkauttamaan hiukseni. Sanoin, ettei tarvi pestä kun menevät niin takkuun märkinä. Kampaaja rauhoitti, me saadaan nää hetkessä auki mun aineilla. Joopajoo, revittiin väkisin auki kolme varttia ja sattu p*rkeleesti...Pyysin kampaajaa leikkaamaan siinä kymmenen senttiä, tää pätkäs 25.
Muuten, vaikkei kampaaja nyt aiheeseen liitykään, niin entisen halpahallin talossa toimiva pääseppä tekee aina loistokampauksen, palvelu on hyvää ja hinnat suunnileen samat kuin muualla.Juu, sama juttu mulla! Vaikka olen sanonut, että hiuksia ei tarvitse leikata, niin ovat väkisin leikanneet. Ja jos olen sanonut että ottakaa vain viisi senttiä maksimissaan niin vähintään 10 senttiä on lähtenyt. Yleensä kampaaja on laittanut hiuksiini myös kummallisen tätikampauksen lähtiessäni pois ko. parturista. Enää en ole käynyt siellä. Olisi kyllä kiva tietää joku hyvä kosmetologikin, fanlettiin en mene toista kertaa. Mutta aiheesta vielä poiketen: mikä ihmeen pääseppä (tarkoitatko parturia -päämies?)? En ole moisesta pääsepästä kuullut koskaan!? Isolinnankadulla, edesmenneen halpa-hallin rakennuksessa? Eihän siellä oo kuin maanmittaustoimisto ja kebab-pizzeria??
- niinu
hanna kirjoitti:
Juu, sama juttu mulla! Vaikka olen sanonut, että hiuksia ei tarvitse leikata, niin ovat väkisin leikanneet. Ja jos olen sanonut että ottakaa vain viisi senttiä maksimissaan niin vähintään 10 senttiä on lähtenyt. Yleensä kampaaja on laittanut hiuksiini myös kummallisen tätikampauksen lähtiessäni pois ko. parturista. Enää en ole käynyt siellä. Olisi kyllä kiva tietää joku hyvä kosmetologikin, fanlettiin en mene toista kertaa. Mutta aiheesta vielä poiketen: mikä ihmeen pääseppä (tarkoitatko parturia -päämies?)? En ole moisesta pääsepästä kuullut koskaan!? Isolinnankadulla, edesmenneen halpa-hallin rakennuksessa? Eihän siellä oo kuin maanmittaustoimisto ja kebab-pizzeria??
on pääseppä:)
Parturi-kampaamo Pääseppä (02) 6417411 Isolinnankatu 22 A 3.krs
28100 Pori
Kampaamo on ollut pystyssä jo 15 vuotta, että kokemusta löytyy.
Meinasin viime kerralla nauraa itseni kuoliaaksi, kun kuulin, että tän kampaajan järkyttävin parturikokemus oli just tuo mummokampaus, joka sille oli nuorena tyttönä laitettu, sen jälkeen hän ei uskaltanut enää kampaajalle ennen kampaajalijan aloittamista:) - hanna
niinu kirjoitti:
on pääseppä:)
Parturi-kampaamo Pääseppä (02) 6417411 Isolinnankatu 22 A 3.krs
28100 Pori
Kampaamo on ollut pystyssä jo 15 vuotta, että kokemusta löytyy.
Meinasin viime kerralla nauraa itseni kuoliaaksi, kun kuulin, että tän kampaajan järkyttävin parturikokemus oli just tuo mummokampaus, joka sille oli nuorena tyttönä laitettu, sen jälkeen hän ei uskaltanut enää kampaajalle ennen kampaajalijan aloittamista:)Kiitos :) Laitan tiedot ylös!
Ehkäpä joskus innostun kokeilemaan tätäkin.
- käynyt
salongissa antinkadun ja itsenäisyyskadun kulmassa.
kaunis liikehuoneisto, mukavat työntekijät.
hinnoista en muista. - melina
...tuntui ihan asialliselta paikalta.
- katrianne
Hoitolinja 2000 on huono. Kauhiat hinnat ja työ ei ole sen arvoista. Pienet ahtaat tilat ja hieman semmoista nuhruisen näköistäkin. Menkääpä vaikka jalkahoitoon em. paikkaan ja sitten Hoitola Eteläpuistoon (Isolinnankadulla) huomaatte valtavan eron. Hoitola Eteläpuistossa työ tehdään kunnolla. Siellä on miellyttävä istuskella ja jalat tulee kuntoon, toisin kuin Hoitolinja2000:ssa. Samoin on tuon ihonpuhdistuksen kanssa. Vielä huonompi työn tulos on Hoitola Liisassa. Mut siitä ei viitti sen enmpää...
- niinu
katrianne kirjoitti:
Hoitolinja 2000 on huono. Kauhiat hinnat ja työ ei ole sen arvoista. Pienet ahtaat tilat ja hieman semmoista nuhruisen näköistäkin. Menkääpä vaikka jalkahoitoon em. paikkaan ja sitten Hoitola Eteläpuistoon (Isolinnankadulla) huomaatte valtavan eron. Hoitola Eteläpuistossa työ tehdään kunnolla. Siellä on miellyttävä istuskella ja jalat tulee kuntoon, toisin kuin Hoitolinja2000:ssa. Samoin on tuon ihonpuhdistuksen kanssa. Vielä huonompi työn tulos on Hoitola Liisassa. Mut siitä ei viitti sen enmpää...
Mikäs on paras paikka, missä oot koittanut ihonpuhdistusta?
- Katrianne
niinu kirjoitti:
Mikäs on paras paikka, missä oot koittanut ihonpuhdistusta?
Olen ollut monessakin paikassa, joten kokemusta löytyy. Hieman vaikea tuo on arvostella: on niin monta asiaa, jotka pitää ottaa huomioon. Mutta ko. paikkaa en suosittele enkä sitten Ninoa ja siinä kävelykadulla, vinottain Nordeaa (en muista paikan nimeä) on kans melko mitäänsanomaton kosmetologi. Mun kulmakarvat ainakin oli aivan kaameat, eriparia, kun tulin sieltä. Mutta nykyään, kun ihonpuhdistukseen menen, käytän Hoitola Eteläpuistoa. Hieman kallishan tuo on mutta työn jälki on hyvä. Marja Elo tekee myös hyvin mutta hänen höpötyksensä ja kilpailijoiden ja tuotteiden haukkuminen käy hermoille. EI sellaisessa paikassa voi rentoutua.
- niinu
Katrianne kirjoitti:
Olen ollut monessakin paikassa, joten kokemusta löytyy. Hieman vaikea tuo on arvostella: on niin monta asiaa, jotka pitää ottaa huomioon. Mutta ko. paikkaa en suosittele enkä sitten Ninoa ja siinä kävelykadulla, vinottain Nordeaa (en muista paikan nimeä) on kans melko mitäänsanomaton kosmetologi. Mun kulmakarvat ainakin oli aivan kaameat, eriparia, kun tulin sieltä. Mutta nykyään, kun ihonpuhdistukseen menen, käytän Hoitola Eteläpuistoa. Hieman kallishan tuo on mutta työn jälki on hyvä. Marja Elo tekee myös hyvin mutta hänen höpötyksensä ja kilpailijoiden ja tuotteiden haukkuminen käy hermoille. EI sellaisessa paikassa voi rentoutua.
tuli käytyä itsekin joskus nuorempana. Juoksimme kaverin kanssa lujaa pois, kun paikan pitäjä huudahti ensimmäiseksi kaverilleni, liikkeen toiselta puolen: Voi kauhea, miten rumia finnejä sulla on! Karua:/
- hanna
niinu kirjoitti:
tuli käytyä itsekin joskus nuorempana. Juoksimme kaverin kanssa lujaa pois, kun paikan pitäjä huudahti ensimmäiseksi kaverilleni, liikkeen toiselta puolen: Voi kauhea, miten rumia finnejä sulla on! Karua:/
HUH! Ei noin voi kenellekkään edes sanoa -saati huutaa! Hyvä tietää että siellä sanotaan noin. Itsekin menisin ihonpuhdistukseen mielelläni, en ole koskaan ollut. Vaikka käytänkin kaikenmaailman naamioita ja puhdistuskuorintoja sun muita usein, tuntuu että mustapäistä en pääse koskaan eroon. Ja siksi koska en ole koskaan ollut kosmetologilla, niin jotenkin *hävettää* mennä sinne näiden ylläolevien juttujen takia, en halua että kukaan kosmetologi sanoo mulle, että "sullapas onkin näitä mustapäitä paljon". Siksi tämä paikka saisi olla sellainen, ettei siellä olisi mikään lörppätäti, en pidä sellaisesta _yhtään_.
- riinu
hanna kirjoitti:
HUH! Ei noin voi kenellekkään edes sanoa -saati huutaa! Hyvä tietää että siellä sanotaan noin. Itsekin menisin ihonpuhdistukseen mielelläni, en ole koskaan ollut. Vaikka käytänkin kaikenmaailman naamioita ja puhdistuskuorintoja sun muita usein, tuntuu että mustapäistä en pääse koskaan eroon. Ja siksi koska en ole koskaan ollut kosmetologilla, niin jotenkin *hävettää* mennä sinne näiden ylläolevien juttujen takia, en halua että kukaan kosmetologi sanoo mulle, että "sullapas onkin näitä mustapäitä paljon". Siksi tämä paikka saisi olla sellainen, ettei siellä olisi mikään lörppätäti, en pidä sellaisesta _yhtään_.
...kosmetologeista löytyy luvuton määräjostain syystä, tässäkin ketjussa mainituista muistakin hoitoloista.
- katrianne
Katrianne kirjoitti:
Siis tietysti Nina Elo
- mr psyco
mikä on kometoloki? olen kyllä kuullu koSmetolokista, se on sellane vetyperoksidi tynnyri mut mikä kometoloki on?
- niinu
on vallan eri asia kuin kosmetoloki, kosmetoligi tai kometologi. Nyt se sivistysanakirja vaan kauniiseen käteen ja opettelemaan.
- mr psyco
niinu kirjoitti:
on vallan eri asia kuin kosmetoloki, kosmetoligi tai kometologi. Nyt se sivistysanakirja vaan kauniiseen käteen ja opettelemaan.
ei nyt satu olemaan kirjahyllys moista kirjaa. mitä se kometoloki tekee. en katos mäkän ny kaikkee tiedä. vai onks tää joku kirjotusvirhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918