Nappulat on myrkkyä ja lääkärit valehtelee

Anonyymi

Tällainen tapaus, josta halua avautua. Naapurin ukko aikoo lopettaa koiransa, ja syy on myrkkynappuloissa, joita ei haluta vaihtaa terveelliseen kotiruokaan. Ei halua edes testata sitä, mutta lääkäriä kyllä kuuntelee kun se huijaa siltä rahaa kauppaamalla eliminaatiodiettimyrkkynappuloilta ja lykkää siihen koiraan lisää myrkkyjä. Söisi itse niitä niin näkisi, kun alkaa pian vipattamaan päässä, paikat kutiamaan ja tulee rasvapatteja jokapuolelle kehoa. Joitain ei vaan totuus kiinnosta, mutta valhe kyllä sitäkin enemmän. Ei kelpaa edes rahallinen apu, ei ilmainen hoito, ei koiran pesu, haavojen hoito, myös ruokaa olen tarjonnut ilmaiseksi, mikään ei käy. Jos aikovat lopettaa, niin pyysin että tuo sen tänne ensin hoitoon 2 viikoksi. Ei käynyt missään nimessä. Tulin lopulta siihen tulokseen, että koira halutaankin ihan tarkoituksella tappaa. On meillä täällä kerrassaan loistavia koiranomistajia.

Oman koirani kaikki vaivat loppui (silmävuodot, närästykset, köhimiset, korvavuodot, kaikki kehon kutinat, ihottumat, punoitukset, ientulehdus) kun lopetin myrkkynappuloiden oston ja vaihdoin kotiruokaan, eli vaihdoin kana,an kalkkunaan, vähän tummaa riisiä, oliiviöljy, soodaa puoli tl/pv, kananmunankuoripulveria 1tl/vk, 1 kananmuna paistettu/pv, mustikkaa, parsakaalia, joskus pinaattia ja lehtikaalia, 40g/vk hyvän laatuista naudan maksaa, vihreitä papuja, joskus porkkanaraastetta, kalaa ei saa, mutta jos annan niin pitää olla järvikalaa, kaikki muut kalat on myrkkyviljelty yleensä, ja merestä en ottaisi mitään, lisäksi en luota mihinkään omega3 kapseleihin, Norjan kalat on supermyrkkyä. Sitten suodatan vesijohtoveden aktiivihiilirakeella jotka olen pistänyt muovipulloon, muovipullon päähän joku kangas-suodatin, aktiivirakeen päälle laitan soraa, ja soran päälle hiekkaa. Suodattimen aineet vaihdan kerran kuukaudessa. Raetta saa esim. kärkkäiseltä edullisesti. Hiili sitoo joitain veden kemikaaleja vesijohtovedestä ja makukin on raikkaampaa, ei semmoista metallista jälkimakua enää.

Loishäätöön käytän neilikkaa, papaijan siemeniä, hapankaalia, soodaa, kookosöljyä kuurina. Punkkiaineena käytän laventeli ja alkoholia suihkepullossa.
Jos koirallanne on rasvapatteja, niin ne johtuvat yleensä ruuan myrkyistä,
joita sisäelimet ei voi suodattaa, niin ne myrkyt tuppaa ihosta läpi ja kerääntyy
siihen yhteen paikkaan sitten. Kyllä sen patin siitä leikkaamalla saa pois, mutta
silloin pitäisi olla sen jälkeen ruokavalio kunnossa ettei taas tuppaa uutta
perään samantien, jos saa esim. myrkkynapploita.
Oman koirani rasvapatit lopetti kasvamisen siihen paikkaan, kun aloin
antamaan kunnon ruokaa sille. Ne voisi saada vielä pois esim. kurkuma,
laventeli, hopeavesi, kookosöljy, maarianohdake öljyillä ja sitten laastari
päälle, niin se patti siitä ajan myötä löystyy ja lähtee pois.
Kerran koiralleni tuli pieni patti mahaan ja oli siinä noin 2kk, ja sain sen muutamassa päivässä pois kurkumalla, soodalla ja vaseliinisekoituksella, se oli hyvin pieni patti, en tiedä mikä oli. Noniin siinä teille kiva infopaketti,
eikun siunausta ja johdatusta Jeesuksessa Kristuksessa teille
kaikille. Amen :)

8

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno kirjoitus! Minusta sinun pitäisi vielä lisätä koiran ruokavalioon lihaisia luita ja erilaisia kasvis-soseita.

      • Anonyymi

        HAHAHAHAH voi jees sentään


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista. Oma koirani on syönyt pennusta asti nappulaa, nyt on 14v ja terve kuin pukki. Ei patteja yhtään missään. Toisinaan saa kaluttavaksi luita ja rustoja.
      En ymmärrä mitä jeesus kristuksella on minkään kanssa tekemistä, satuhahmo.

    • Anonyymi

      Olen ruokkinut omat koirani,joita kaikenkaikkiaan ollut nyt 6 yrjölän puurolla ja raakaa lihaa sekaan.Eläinlääkäriä ei tarvittu kun rokotuksiin,yhden poikkeuksen teki yli 9v.koira,jolta leikattiin kiveskasvain.Jokainen eli siis terveen ja pitkän elämän.Kun aika on otollinen pennulle,tulee sekin saamaan luonnonmukaisen ravinnon.

      • Anonyymi

        Luonnonmukainen puuro? Ai että, mitä ajattelun kermaa.


    • Anonyymi

      Kiitos ihanista vastauksistanne. Ei Kristus ole satuhahmo, sen huomaatte viimeistään kun aika jättää. Ja nyrkkisääntö on se, että anna koiralle sitä mitä itsekin söisit, mutta jättäkää ne maitotuotteet, viljat, soija, sokeri, nauta ja sika pois, ne on myrkkyä.

    • Anonyymi

      Voiko ihmisten loishäätöön käyttää samoja aineita ?

    • Anonyymi

      Kokeilkaa joskus vuorata lakki foliolla. Auttaa muuten moneen vaivaan ja on halpa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe