etsin vuokraajaa

naksu

hei
olen nyt todella kiireinen enkä halua että tammani jää ilman ratsastusta. tarjolla olisi noin 165cm korkea pv tamma. hinta olisi 15e/krt
tai 20/2krt.vk. tallille pääsee julkksilla... 43 (vantaan sisäinen)talli on vantaalaa

21

1210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaja x 2

      Täällä olisi kaksi hoitajaa ja ratsastajaa. Kokemusta on 5-6 vuotta kummallakin ja olemme 13 ja 14 vuotiaita. Voimme tehdä myös muita talli töitä jos tarve. Kirjoittele jos paikka vapaana!

      • naksu

        juu paikka on viellä vapaana.. eli jos kerrotte vaika teijän hevos taidoista yms... talli on siis pieni talli vantaalla.. tallille EI ole maneesia... ja vain pieni kenttä mutta ihanat maastot.. kertokaa lisää


    • hoitaja x 2

      No kokemusta on 3 ja 5 vuotta ratsastuksessa. Käymme edelleen opetetuilla tunneilla keravalla. Ongelmana on vain että joudumme maksamaan itse nuo tunnit kun vanhemmat maksavat sen toisen. Valmiita olemme maksamaankin, mutta tuo 15e on aika paljon. Siellä opetuksella se on 18e. En sano paikkaa kalliiksi, tosi kivalta paikalta kuulostaa... Mutta pystyisikö tuota summaa pienentämään vaikka talli töillä esim. karsinan siivous ja silleen... Se siis ongelma.
      Ja kun meitä tulisi kaksi aina yhtenä päivänä olisiko se kummaltakin 15e vai yhteensä?

      Tulipas textiä... Jatketaanko tänne vai sähköpostiin? Vai vaihdetaanko numeroita. Olemme valmiita tulemaan katsomaan tammaa... Kerrotko siitä jotain..? :]

      • naksu

        eli antkaa numero niin soittelen vaikka huomenna


      • naksu

        tai maili ihan miten vaan


      • hoitaja x 2
        naksu kirjoitti:

        tai maili ihan miten vaan

        Maili on [email protected]
        Annan numeron vaikka siellä, en nyt laita tähän yleiseen jakoon... :)


      • Limppu
        naksu kirjoitti:

        eli antkaa numero niin soittelen vaikka huomenna

        Onko heppa saanut jo vuokraajan? Minä olisin yksi vapaaehtoinen..:D


      • naksu
        Limppu kirjoitti:

        Onko heppa saanut jo vuokraajan? Minä olisin yksi vapaaehtoinen..:D

        keroppa itsestäsi ja laita mailisi niín katsellaan....


      • Limppu
        Limppu kirjoitti:

        Onko heppa saanut jo vuokraajan? Minä olisin yksi vapaaehtoinen..:D

        on: [email protected]


    • ploppis

      Onko tammalle löytynyt jo vuokraaja?

    • Luotettava vuokraaja

      olisin kiinnostunut vuokraamaan tammaasi :) hinta on hyvä ja vantaalle pääsen helposti helsingistä! jos et ole löytänyt vielä vuokraajaa niin ota yhteyttä säpööni tai soita 0445301996 :)

    • sfdjgh

      Ööö ekkö huomannut ett toi on 2005 LUVULT!!En ihan usko ett toi vastaa sulle enää..!!

    • Hanskuli98

      Moi. Etsit siis tammallesi vuokraajaa? Millainen tammasi on? Ja voisiko sillä ratsastaa 1 kerran viikossa? Missä hevosesi asuu tarkalleen? Olen itse 13-vuotias tyttö, joka on harrastanut ratsastusta jo 4 vuotta.

    • Vuokrasin

      Moikka etsit tammallesi vuokraajaa:D olen 14v tyttö harrastanut hevosia ja ratsastusta 3 vuotta. Olen mennyt tulisillakin luonteilla ja tulen toimeen hevosten ja ponien kanssa tosi hyvin:)

      Asun Sipoossa Vantaan-rajalla eli voisinko vuokrata hevostasi?

      Voin tulla niin monta kertaa kuin vain sopii:)) puhelin numeroni on; 0504382182( mieluiten viestitse)

    • Hanskuli98

      Moi. Etsin itselleni vuokrahevosta, koska en löydä enää hyviä ratsastuspaikkoja. Olen siis ratsastanut 4 vuotta. Olen ratsastanut kilpahevosilla, ja olen 13-vuotias tyttö. Asun Vantaalla ja etsin lähistöllä olevaa vuokrahevosta. Olen hypännyt 90cm okseria ja 80-90cm pystyä. Olen vain kerran kilpaillut ratsastuskoulun estekilpailussa ja ollut ratsastusleireilla 2x. Sähköpostini on: [email protected]

    • HERRANPIEKSUTTIMET

      HYVÄT IHMISET HANKKIKAA SILMÄT!!! ILMOTUS ON VUODELTA 2005!!
      HALOO! NYT ELETÄÄN VUOTTA 2011!!!

    • Tallityttö

      Heippa!

      Mä olen tota 12 vuotias tyttö.. (enkä tiiä siis olenko sopiva) ja etsin siis vuokrahevosta mieluiten, sillä ponit on suhteellisen pieniä.
      Olen siis 165 pitkä ja ratsastanut olen jotakuinkin 1 ja puol vuotta :)
      Ja mulla on hoitohevonen, joka on vähän hankala, ja oon tottunu vähän hankaliinkin hevosiin :D
      Mikä tallin nimi on?
      Mä voisin ihan EHKÄ alkaa vuokraamaan tätä tammaa :)

      Sähköpostini: [email protected]

      • tallityttö

        Ja siis olen muutenkin pätevä tyttö tallitöissä, ja osaan siivota yms. Asun Helsingissä mutta matka taittuisi ihan hyvin julkisilla tai vanhempien kyydissä.
        Ilmoittele jos paikka on vapaana, sillä mä olisin todella kiinnostunut!


      • kukkanen sun kanssas

        kun luin noi vikat lauseet niin ....... HELVETTI HANKI SILMÄT!! VARMAA SE ON JO UNOHTANUT TÄN IMOTUKSEN. SE EI VARMASTI VASTAA ENÄÄ. TÄÄ ON JO 7 VUOT VANHA ILMOTUSS!!!!!!! mut joo, mäki etsin vuokrista vantaalt,sioosta, tuusulasta tai keravalta


    • Hettah-

      Tää on 7 vuotta vanha ilmoitus!!!

      • Anonyymi

        Nii ja nyt se on jo 15 vuot vanha!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe