Löysin kasan vanhoja Disneyn 8 mm:n piirrettyjä leffoja erästä jäämistöä siivotessani. Ovat päällepäin loistavan kuntoisia, pahvikotelotkin hyvässä kunnossa. Onko jollakin antaa vinkkiä siihen, mitä teen näillä filmeillä? Kannattaako myydä, missä hinnoissa liikkuvat, ovatko keräilyharvinaisuuksia? Itselläni ei ole filmien katseluun tarvittavaa konetta.
Disneyn 8 mm:n kaitafilmit
3
1301
Vastaukset
- Eva
Hei!
Olisin hurjan kiinnostunut ostamaan ne sinulta! Itselläni on yksi Bambi-elokuva jota katselin veljieni kanssa pienenä ja niihin liittyy minulla paljon lämpimiä muistoja. Omistan projektorin ja olen erityisen kiinnostunut juuri Disneyn piirretyistä. Olisin tositosi kiitollinen jos otat yhteyttä! Kiitos!!!
mun e-mail: [email protected]- Eva
Tämä viesti voimassa kauan, eli ota yhteyttä vaikka huomaisit pitkänkin ajan päästä! :)
- Filmimies
www.digivideo.fi voisi olla hyvä palsta tarjota myyntiin. Siellä on alan aktiivista väkeä. Samoin Suomen sarjakuvaseuran kautta voisi myydä.
Nyt kun Disneyn elokuvat ovat DVD:llä, on filmeillä keräilyarvoa enemmän, kuin käyttäarvoa. 8 mm:n filmit olivat aikoinaan kalliita. Noin 11 minuutin äänifilmi maksoi 1980-luvun puolivälissä 400,- silloista markkaa.
Kaitafilmit ovat tulleet myös uudestaan muotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673