Muita joilla lenkkarifetissi?
Lenkkarifetissi
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Adidas superstar lenkkarit hoikan naisen jalassa on kiihottava näky
- Anonyymi
Kaikki varrelliset eli yleensä nilkkapituiset lenkkarit on kyllä pirun seksikkäitä naisten jaloissa. Nykyisin valkoisia nilkkapituisia näkyy ihan mukavasti. Kyllä tietenkin aivan tavallisetkin merkkilenkkarit kiinnostaa, mutta ne varret lyövät kiinnostuksen potenssiin kymmenen.
- Anonyymi
Mitä mieltä muut? Itse pidän paljon käytettyjä seksikkäämpinä, kuin uuden näköisiä. Kerran oikein viimeisen päälle tällingissään ja meikattuna olevalla typyllä ikäään kuin vahingossa vanhat, hieman jo rähjäisiksi kuluneet lenkkarit. Näky oli aivan uskomattoman kaunis. Sanotaanhan, että vastakohdat täydentävät toisiaan. Kyseisessä tapauksessa ne todellakin tekivät sitä.
- Anonyymi
Farkku caprit, nilkka pituiset sukat ja siihen converset...voi että on seksikäs näky sellainen.
Jep, mulla on tennareita about 300 paria. Valkoiset pitkävartiset tennarit on parhaita.
- Anonyymi
Lenkkarit on jees...torista oon ostellut useita naisten tossuja ja lenkkareita...mistä löytäisin samanhenkistä touhuiluseuraa?
- Anonyymi
Millaisia touhuja väki harrastaa lenkkareiden kanssa?
- Anonyymi
Ykkösenä lenkkareiden sniffaus, niin omien kuin toistenkin. Pitää kyllä olla jotkut merkkitossut tai tennarit. Omiin lenkkareihin tulee myös runkkailtua ja tietysti myös toisten aina kun siihen on mahdollisuus,
Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822